Chevy Equinox EV będzie miał zasięg 530 km i będzie kosztować od około 35 000 dolarów


General Motors opublikował ostateczne ceny i szczegóły asortymentu dotyczące nadchodzącego modelu Chevy Equinox EV, który będzie można zamawiać jeszcze w tym roku. Przez lata producent samochodów pozycjonował Equinox jako swój świetny korektor, niedrogi i zapewniający wystarczający zasięg, aby być pierwszym pojazdem elektrycznym dla każdego. Teraz mamy liczby, które pozwalają sprawdzić, czy te obietnice się sprawdzą.

Jednosilnikowy model 1LT Equinox EV z napędem na przednie koła, który będzie pierwszym dostępnym dla klientów, będzie dostępny w cenach zaczynających się od 34 995 dolarów i zapewniających zasięg szacowany przez EPA na 319 mil. Jasne, to więcej niż „około 30 000 dolarów”, które GM od dawna obiecywał, że będzie ceną początkową Equinoxa.

to więcej niż „około 30 000 dolarów”, które GM od dawna obiecał

Ale to również nie bierze pod uwagę kwalifikowalności Równonocy federalną ulgę podatkową w wysokości 7500 dolarów na pojazdy elektryczne, który według producenta będzie dostępny dla klientów w miejscu zakupu. Zastosowanie ulgi podatkowej obniża cenę początkową modelu podstawowego do 27 495 USD.

Oczywiście, że istnieją wiele czynników w celu ustalenia, czy dana osoba kwalifikuje się do otrzymania ulgi podatkowej, z uwzględnieniem wymagań dotyczących dochodów gospodarstwa domowego i rocznego zobowiązania podatkowego. A sam Equinox EV może ostatecznie stracić swoją przydatność w zależności od tego, gdzie przetwarzane są materiały, z których pochodzi akumulator. Rzeczniczka GM Kellie Van Maele powiedziała, że ​​obecnie firma udostępnia jedynie uprawnienia na rok 2024.

Po modelu 1LT ceny zaczynają rosnąć. Oto jak GM twierdzi, że będzie podzielony na każdy poziom wyposażenia (wszystkie ceny obejmują opłatę za miejsce docelowe w wysokości 1395 USD):

Reklama

GM opublikował także szczegółowe informacje na temat asortymentu nadchodzącej wersji Equinox EV z napędem na wszystkie koła, ale nie podał cen. Dzięki dodatkowemu silnikowi zwiększającemu masę całkowitą, dwusilnikowy wariant AWD uzyska zasięg szacowany przez EPA na 400 km. Docelowo w każdej wersji będzie dostępna opcja modernizacji do wersji AWD.

Podsumowując, wygląda na to, że Equinox będzie niezwykle konkurencyjny, gdy w końcu się pojawi. GM pierwotnie mówił, że modele zaczną trafiać do dealerów w 2023 r., ale ze względu na osłabienie popytu na pojazdy elektryczne oraz strajk pracowników samochodowych w zeszłym roku.

GM powiedział, że Equinox EV przebije inne podstawowe modele w swoim segmencie, w tym Teslę Model Y, Hyundai Ioniq 5, Nissan Ariya, Volkswagen ID.4 i Volvo EX30. Może to prawda, ale na rynku jest obecnie mnóstwo używanych pojazdów elektrycznych — Hertz sprzedaje dziesiątki używanych Tesli Model 3 po przystępnej ceniena przykład — będzie to prawdopodobnie bardziej atrakcyjne dla kupujących dbających o budżet.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Aplikacja Threads zapewnia szybki dostęp do aparatu i opcję zapisywania wersji roboczych

Niedawno o tym pisaliśmy Wątkiplatforma mikroblogowa Meta, wdrażamy funkcję Trendy. Chociaż jest to dostępne tylko dla niektórych użytkowników w USA, użytkownicy na...

Concept przewiduje, że Apple może wprowadzić nowe funkcje do systemu VisionOS 2

Chociaż Vision Pro pojawił się w sklepach zaledwie kilka tygodni temu, Apple ogłosiło nowe urządzenie w czerwcu ubiegłego roku na WWDC – i...

Vice porzuca Vice.com i zwalnia setki pracowników

Po niemal trzech dekadach Wice przestanie publikować artykuły na swojej stronie internetowej. Wiceprezes ds. mediów, Bruce Dixon, powiedział dzisiaj, że firma zamierza...
Advertisment