W wywiadzie przeprowadzonym przez IGN, Tremblay przedstawił wyzwania, przed którymi stoi jego zespół, w radzeniu sobie z RedEngine 4 i Switch 2: „Mamy tutaj bardzo kluczowych ludzi, którzy wiedzą dokładnie, jak wykonać Cyberpunk. Cyberpunk jest zbudowany dla x86 ze starą architekturą komputera. Tak więc od początku to zupełnie inne. Wiele zmian musiało być dokonane na poziomie silnika, wszystkich cieni (są w języku). Przełącznik 2 wykorzystuje) bardzo, bardzo inną architekturę. ” W innej sesji pytań i odpowiedzi (z Nintendolife) wiceprezes ds. Tech Yigsoft Jeśli chodzi o włączenie funkcji Nintendo Switch 2 oraz wsparcie Nintendo, jeśli chodzi o pokonanie wszystkich zabawnych wyzwań związanych z tworzeniem nowego sprzętu ”.
Analiza przedpremierowa i ekspert odgadnij pozycję Nintendo’s Switch 2 Handheld za konsolami Xbox i AMD zasilanymi) konsolami Xbox i PlayStation, pod względem wydajności sprzętowej. Dość często strażnicy branżowi często porównywali Switch 2 do PlayStation 4. Słynie, warunki premiery Cyberpunk 2077 (2020) na starszych platformach były źródłem dużej szyderstwa. Kiedy IGN zapytał o perspektywy ostatecznej wersji na nadchodzącym flagowym okręgu Nintendo, Tremblay uważa, że ma to korzystną pozycję: „To było bardzo trudne dla konsoli z poprzedniej generacji. Myślę, że najtrudniejszym problemem był mechaniczny dysk twardy, który jest jedną z rzeczy, które są bardzo ważne, aby nie mieć”. Szef technologii CD Projekt Red uważa, że szybsze odczytywanie danych i prędkości zapisu-pobudzenie systemu pamięci masowej microSD Express-zwiększają znaczący krok. Ponadto pomyślał, że: „Switch 2 ma więcej pamięci RAM (niż konsole z poprzedniej generacji), co jest również bardzo ważne”.
Na swoim czacie z Nintendolife Tremblay omówił jak najlepiej wykorzystać rozwiązanie graficzne „Ampere” Team Green: „Każda platforma przedstawia unikalny zestaw wyzwań, ale dla wersji Nintendo Switch 2 nalegaliśmy na to, aby Cyberpunk 2077 zachował swój unikalny urok wizualny, zarówno w trybie telewizyjnym, jak i przetworzeniu. VRR, aby to osiągnąć i są bardzo zadowoleni z wyniku!
Podpisując się z IGN, umieścił w centrum uwagi unikalnego zestawu funkcji Switch 2: „Myślę, że na urządzeniu ręcznym, myślę, że to doświadczenie jest bardzo dobre. Myślę, że to doświadczenie, które mamy, to znacznie inne niż inne platformy, z gyros, Joy-Con, wsparcie myszy. Myślę, że cały pakiet w ogóle, myślę, że jest całkiem dobry”.
Opis wideo Nintendo: „Niezależnie od tego, czy wchodzisz do Night City po raz pierwszy, czy wracasz do miasta Dreams, Adam Badowski i Charles Tremblay z CD Projekt Red Share Nowe sposoby, w jaki gracze mogą doświadczyć Cyberpunk 2077: Ultimate Edition on Nintendo Switch 2.”