CD Projekt RED i NVIDIA rozmawiają o nadchodzącej grze Cyberpunk 2077 Path Tracing


W wywiadzie udzielonym przez Gordona Unga z PCWorld na GDC 2023, wiceprezes i globalny dyrektor artystyczny CD Projekt Red, Jakub „Kuba” Knapik, oraz starszy inżynier ds. i co wnosi do gry, a także jaki sprzęt będzie potrzebny do jej uruchomienia.

Jeśli przegapiłeś to wcześniej, zarówno CD Projekt RED, jak i NVIDIA rozmawiały o trybie RTX Path Tracing Overdrive dla Cyberpunk 2077, który zostanie uruchomiony 11 kwietnia. Będzie to częścią aktualizacji Cyberpunk 2077 1.62, która powinna również przynieść dodatkowe ulepszenia rozgrywki. Warto odnotować, że Path Tracing zostanie wprowadzony do gry jako „zapowiedź technologii”, a jak zaznacza Jakub, jako że deweloper wciąż pracuje nad tą technologią z NVIDII i nadal jest to praca w toku.

Według Jakuba nadchodzący Path Tracing ma zupełnie inne podejście niż Ray Tracing. Podczas gdy Ray Tracing zdziałał cuda i faktycznie pomógł rozwiązać pewne problemy z jakością i grafiką w grach, takie jak cienie, odbicia i/lub okluzja otoczenia, robił wszystkie te efekty indywidualnie, podczas gdy Path Tracing wykonuje je wszystkie w jednym ujednoliconym renderowaniu, dzięki czemu obraz bardziej zrównoważony, dokładny i o wiele piękniejszy. Zauważa, że ​​technologia jest w rzeczywistości bardzo zbliżona do tej używanej w filmach i animacjach w poprzednich kilku latach.

Jakub opisuje nadchodzącą zapowiedź technologii Path Tracing jako „technologię przyszłości”, która ułatwia tworzenie gier, tworzenie ładniejszych gier i faktycznie skraca czas potrzebny na opracowanie gry poprzez przyspieszenie produkcji. Chociaż chciał zauważyć, że do jego uruchomienia potrzebny będzie „bardzo wysokiej klasy sprzęt”, nazywa to również „agnostykiem sprzętowym”, sugerując, że nie jest ograniczony sprzętowo, co oznacza, że ​​będzie można go przetestować na dowolnej „marce” karty, którą posiadasz”, więc będzie działać również na NVIDIA, AMD i Intel. Oczywiście, ponieważ CD Projekt RED tak blisko współpracował z NVIDIA w tej sprawie, podejrzewamy, że seria GeForce RTX 40, a RTX 4090 jest droga do przebycia.

Starszy inżynier ds. technologii deweloperskich firmy NVIDIA, Paweł Kozłowski, podał nieco więcej szczegółów technicznych na temat zapowiedzi Cyberpunk 2077 Path Tracing. Paweł zauważa, że ​​nadal używa NVIDIA RTXDI (RTX Direct Illumination) do obliczania całego bezpośredniego oświetlenia i używania Path Tracing do obliczania pośredniej części renderowania, w pewnym sensie.

Paweł dodaje też, że do korzystania z niego na pewno potrzebne będą karty graficzne GeForce RTX z serii 40, głównie dlatego, jak sam mówi, że są najmocniejsze, a do tego obsługują DLSS 3 z Frame Generation, a także wspierają Shader Execution Porządkowanie (SER), które pomaga wykonywać niespójne obciążenia, takie jak Path Tracing.

Podczas gdy Jakub zasugerował, że będziesz potrzebować bardzo wysokiej klasy sprzętu do nadchodzącej zapowiedzi technicznej Cyberpunk 2077 Path Tracing, ale Paweł dodaje również, że NVIDIA dąży do dobrych wrażeń na procesorach graficznych z serii 40, więc dopiero się okaże, jakiego rodzaju liczbę klatek na sekundę zobaczymy z GeForce RTX 4070 Ti.

Reklama

Oto pełny wywiad z PCWorld, a wszystko, co musimy zrobić, to poczekać na aktualizację, która pojawi się 11 kwietnia.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

ASUS przedstawia plecak do gier ROG Archer ErgoAir BP3800

Firma ASUS Republic of Gamers (ROG) zaprezentowała dziś plecak do gier Archer ErgoAir BP3800. Wszechstronny Archer ErgoAir o pojemności 40 litrów ma...

Flagowy procesor AMD Ryzen 9 7950X3D kosztuje poniżej 500 dolarów

Ceny flagowego procesora AMD do komputerów stacjonarnych, Ryzen 9 7950X3D, po raz pierwszy spadły poniżej 500 dolarów, a Amazon wycenił go na 492...

EVGA wyprodukowała sklasyfikowaną płytę główną AMD X670E, prototyp kosztuje na aukcji 1300 dolarów

Firma EVGA zaprojektowała płytę główną z chipsetem AMD X670E dla segmentu entuzjastów dla platformy Socket AM5, która nigdy nie trafiła na rynek masowy....
Advertisment