CD Projekt RED i NVIDIA rozmawiają o nadchodzącej grze Cyberpunk 2077 Path Tracing


W wywiadzie udzielonym przez Gordona Unga z PCWorld na GDC 2023, wiceprezes i globalny dyrektor artystyczny CD Projekt Red, Jakub „Kuba” Knapik, oraz starszy inżynier ds. i co wnosi do gry, a także jaki sprzęt będzie potrzebny do jej uruchomienia.

Jeśli przegapiłeś to wcześniej, zarówno CD Projekt RED, jak i NVIDIA rozmawiały o trybie RTX Path Tracing Overdrive dla Cyberpunk 2077, który zostanie uruchomiony 11 kwietnia. Będzie to częścią aktualizacji Cyberpunk 2077 1.62, która powinna również przynieść dodatkowe ulepszenia rozgrywki. Warto odnotować, że Path Tracing zostanie wprowadzony do gry jako „zapowiedź technologii”, a jak zaznacza Jakub, jako że deweloper wciąż pracuje nad tą technologią z NVIDII i nadal jest to praca w toku.

Według Jakuba nadchodzący Path Tracing ma zupełnie inne podejście niż Ray Tracing. Podczas gdy Ray Tracing zdziałał cuda i faktycznie pomógł rozwiązać pewne problemy z jakością i grafiką w grach, takie jak cienie, odbicia i/lub okluzja otoczenia, robił wszystkie te efekty indywidualnie, podczas gdy Path Tracing wykonuje je wszystkie w jednym ujednoliconym renderowaniu, dzięki czemu obraz bardziej zrównoważony, dokładny i o wiele piękniejszy. Zauważa, że ​​technologia jest w rzeczywistości bardzo zbliżona do tej używanej w filmach i animacjach w poprzednich kilku latach.

Jakub opisuje nadchodzącą zapowiedź technologii Path Tracing jako „technologię przyszłości”, która ułatwia tworzenie gier, tworzenie ładniejszych gier i faktycznie skraca czas potrzebny na opracowanie gry poprzez przyspieszenie produkcji. Chociaż chciał zauważyć, że do jego uruchomienia potrzebny będzie „bardzo wysokiej klasy sprzęt”, nazywa to również „agnostykiem sprzętowym”, sugerując, że nie jest ograniczony sprzętowo, co oznacza, że ​​będzie można go przetestować na dowolnej „marce” karty, którą posiadasz”, więc będzie działać również na NVIDIA, AMD i Intel. Oczywiście, ponieważ CD Projekt RED tak blisko współpracował z NVIDIA w tej sprawie, podejrzewamy, że seria GeForce RTX 40, a RTX 4090 jest droga do przebycia.

Starszy inżynier ds. technologii deweloperskich firmy NVIDIA, Paweł Kozłowski, podał nieco więcej szczegółów technicznych na temat zapowiedzi Cyberpunk 2077 Path Tracing. Paweł zauważa, że ​​nadal używa NVIDIA RTXDI (RTX Direct Illumination) do obliczania całego bezpośredniego oświetlenia i używania Path Tracing do obliczania pośredniej części renderowania, w pewnym sensie.

Paweł dodaje też, że do korzystania z niego na pewno potrzebne będą karty graficzne GeForce RTX z serii 40, głównie dlatego, jak sam mówi, że są najmocniejsze, a do tego obsługują DLSS 3 z Frame Generation, a także wspierają Shader Execution Porządkowanie (SER), które pomaga wykonywać niespójne obciążenia, takie jak Path Tracing.

Podczas gdy Jakub zasugerował, że będziesz potrzebować bardzo wysokiej klasy sprzętu do nadchodzącej zapowiedzi technicznej Cyberpunk 2077 Path Tracing, ale Paweł dodaje również, że NVIDIA dąży do dobrych wrażeń na procesorach graficznych z serii 40, więc dopiero się okaże, jakiego rodzaju liczbę klatek na sekundę zobaczymy z GeForce RTX 4070 Ti.

Reklama

Oto pełny wywiad z PCWorld, a wszystko, co musimy zrobić, to poczekać na aktualizację, która pojawi się 11 kwietnia.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Senat uchwalił ustawę zakazującą TikTok, wysyłając ją na biurko prezydenta Bidena

Ustawa, która zmusi chińską firmę Bytedance do sprzedaży TikTok – pod groźbą amerykańskiego zakazu korzystania z platformy – jest prawie pewna, że ​​wejdzie...

Steam przestanie zwracać pieniądze, jeśli zagrasz w grę dwie godziny przed dniem premiery

ZWROTY ZA TYTUŁY ZAKUPIONE PRZED DATĄ WYDANIAJeśli kupisz tytuł na Steamie przed datą premiery, obowiązuje dwugodzinny limit czasu gry na zwrot pieniędzy (z...

Dzięki temu stojakowi na telefon w stylu Game Boy MagSafe jest dobry

MagSafe nie jest standardem szczególnie kontrowersyjnym, ale słyszałem ludzie na to narzekają. Denerwują się, ponieważ ładowanie nie jest tak wydajne jak stary...
Advertisment