Canva nie będzie zmuszać użytkowników Affinity do płacenia subskrypcji


Po tym, jak przejęcie przez Canva oprogramowania do projektowania Affinity wywołało obawy co do przyszłości modelu wyceny jednorazowego zakupu, obie firmy obiecują, że użytkownicy nie będą zmuszani do subskrybowania usługi – nigdy.

W środę Canva i Affinity opublikował wspólne oświadczenie obiecując, że oprogramowanie Affinity będzie „uczciwe, przejrzyste i niedrogie”, w tym „wieczyste licencje, które uczyniły Affinity wyjątkowym”.

Pakiet oprogramowania do projektowania firmy Affinity jest uważany za jedną z niewielu realnych alternatyw dla opartego na subskrypcji oprogramowania Creative Cloud firmy Adobe, takiego jak Photoshop i Illustrator. Kiedy miało miejsce przejęcie Canvy ogłoszono we wtorekUżytkownicy Affinity zablokowali niektóre niejasne sformułowanie FAQ w którym stwierdzono, że „w tym momencie nie będzie to miało wpływu na model cenowy Affinity”, co rodzi pytania, czy pewnego dnia serwis Canva przyjmie model miesięcznej subskrypcji Canva.

„Jeśli rzeczywiście zaoferujemy subskrypcję, będzie to zawsze opcja obok modelu wieczystego dla tych, którzy wolą”

Obecnie firmy obiecują nadal zapewniać licencje wieczyste na przyszłe wydania Affinity, wyjaśniając, że wszelkie subskrypcje „będą zawsze tylko opcją obok modelu wieczystego dla tych, którzy go wolą”. Zobowiązanie stwierdza również, że Affinity będzie nadal obsługiwane jako samodzielny pakiet produktów, nawet jeśli niektóre funkcje zostaną zintegrowane z platformą projektową Canva.

„Nie możemy się doczekać przyspieszenia wdrażania bardzo oczekiwanych funkcji, takich jak obsługa czcionek zmiennych, narzędzia mieszania i szerokości, automatyczny wybór obiektów, rozkładówki wielostronicowe, eksport do formatu ePub i wiele innych” – czytamy w ogłoszeniu. „Te dodatki jeszcze bardziej ugruntują pozycję Affinity jako najlepszego zaawansowanego pakietu projektowego na rynku i zostaną wydane w nadchodzącym roku jako bezpłatne aktualizacje wersji 2”.

Reklama

Zobowiązanie nie odnosi się bezpośrednio do innych obaw – na przykład do przyjęcia niektórych z nich przez Affinity Technologia generatywnej sztucznej inteligencji Canvana przykład — ale zespoły zachęcają użytkowników Affinity do kontaktowania się w celu uzyskania opinii i próśb o nowe funkcje, które pomogą w kształtowaniu przyszłości oprogramowania. Zespół Affinity już to powiedział nie rozwijałaby własnej technologii generatywnej sztucznej inteligencjiale musimy zobaczyć, czy coś się zmieni teraz, gdy na czele stoi Canva.





Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Unijna ustawa o sztucznej inteligencji nie chroni praworządności i przestrzeni obywatelskiej

Unia Europejska (UE) Ustawa o sztucznej inteligencji (AI). Jak wynika z oceny Europejskiego Centrum Prawa Non-Profit (ECNL), „nie chroni skutecznie praworządności i przestrzeni...

57-calowy Predator Z57 firmy Acer trafia do sprzedaży detalicznej

Dla tych, którzy nie są zadowoleni z rozdzielczości większości ultraszerokokątnych wyświetlaczy dostępnych na rynku, nowy dodatek firmy Acer do linii Predator powinien zadowolić...

Emulator iPhone’a „iGBA” został usunięty z App Store, ale nie jesteśmy pewni dlaczego

W weekend pierwszy emulator gier na konsolę przenośną trafić do App Storepo złagodzeniu wytycznych dotyczących recenzji App Store tydzień wcześniej. Przewiń do przodu o...
Advertisment