Tymczasem CD Projekt Red wypuszcza w tym tygodniu Cyberpunk 2077 Ultimate Edition, który zadebiutuje z ulepszonym ray tracingiem i obsługą DLSS w aktualizacji 2.1 (dostępnej zarówno dla graczy w wersji Ultimate, jak i Standard). Obejmuje to tryb Ray Tracing: Overdrive, który kończy status funkcji podglądu. Dodaje to jeszcze większą liczbę powierzchni śledzonych promieniami. W przypadku procesorów graficznych NVIDIA RTX z serii 40 wykorzystują one funkcje zmiany kolejności wykonywania modułów cieniujących i mikromapy krycia. Gra otrzymuje także istotne ulepszenie globalnego oświetlenia dzięki funkcji Resampling Global Illumination opartej na zbiorniku (ReSTIR GI). Wreszcie, Cyberpunk 2077 w pełni implementuje teraz rekonstrukcję promieni DLSS 3.5 na procesorach graficznych NVIDIA RTX „Ada” z serii 40 i „Ampere” z serii 30, co znacznie poprawia jakość elementów wykorzystujących śledzenie promieni, takich jak odbicia, przy włączonym supersamplingu.