Były szef PlayStation narzeka na malejące zyski z wierności grafiki: „Nie mogą robić tego samego, co robili do tej pory”


Wraz z trwającymi rozmowami na temat sprzętu do konsoli nowej generacji, zarówno po stronie Xbox, jak i Sony, zaczęły pojawiać się rozmowy na temat potencjalnych ulepszeń wydajności i wierności, które urzeczywistnią się w przypadku konsol takich jak PS6 i Xbox nowej generacji. Shuhei Yoshida argumentował jednak w niedawnym odcinku podcastu FPS na stronie Umiejętności YouTube że jesteśmy poza punktem, w którym grafika i wydajność są czynnikiem różnicującym. Yoshida zdaje się sugerować, że Sony powinno raczej skupiać się na liczbie klatek na sekundę, a nie na wierności graficznej. „Grafika prawie osiągnęła taki poziom, że nawet ja nie jestem w stanie odróżnić niektórych możliwości graficznych, np. ze śledzeniem promieni czy bez, chyba że są one ustawione obok siebie lub z większą liczbą klatek na sekundę”, dodając, że wyższa wierność graficzna może nadal mieć atrakcyjność niszową. Zarówno konsole Sony PS5, jak i PS5 Pro obecnej generacji oferują opcje rozgrywki z dużą liczbą klatek na sekundę, chociaż te tryby częstości klatek na sekundę zazwyczaj powodują utratę pewnej wierności graficznej poprzez zmniejszenie rozdzielczości. Poprawa mocy obliczeniowej na PS5 może oznaczać, że te tryby wydajności nie będą już musiały obniżać jakości ani rozdzielczości obrazu.

Obecne pogłoski sugerują, że Premiera konsoli PS6 może obejmować dodatkową konsolę PlayStation 6 Portable uruchomienie urządzenia przenośnego obok konsoli w saloniestrategia potwierdzająca stanowisko Yoshidy. Były dyrektor Sony jest przekonany, że kierownictwo „nowej generacji” Sony, na którego czele stoi 47-letni dyrektor generalny Hideaki Nishino, jest w stanie wprowadzić niezbędne innowacje. Yoshida w wywiadzie poruszył także kwestię japońskiej sceny wydawniczej gier, szczególnie wspominając, że scena wydawnicza niezależna wydaje się rosnąć. Branża gier niezależnych zyskała ostatnio reputację podmiotu stroniącego od grafiki w wysokiej rozdzielczości, a wiele tytułów niezależnych przyciąga uwagę dzięki innowacyjnej mechanice gier.

Pełny wywiad znajduje się poniżej, jeśli chcesz usłyszeć wypowiedź Yoshidy od samego mężczyzny.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Samsung Foundry i TSMC wspólnie produkują chipy Tesla AI5

Samsung zapewnił sobie znaczące zwycięstwo swojej poprzednio borykającej się z trudnościami działalności odlewniczej, ponieważ Tesla zdecydowała się podzielić produkcję nowego akceleratora AI5 pomiędzy...

AAEON wypuszcza BOXER-6649-RAP obsługujący wiele funkcji PoE LAN w swojej serii komputerów Rugged Box

Wiodący dostawca rozwiązań dla komputerów przemysłowych, firma AAEON (kod magazynowy: 6579), wprowadziła na rynek BOXER-6649-RAP, pierwszy w firmie komputer wbudowany bez wentylatora, wyposażony...

Zwolnienia w Ubisoft powodują redukcję zatrudnienia w dwóch studiach, a w związku z utratą pracy wiążą się cięcia kosztów

Wygląda na to, że branża gier kontynuuje swój trend brutalny trend zamykania studiów i zwolnień. Tym razem Ubisoft ogłosił podwójną falę zwolnień w...
Advertisment