Byli autorzy Kotaku uruchamiają Aftermath, nową witrynę z grami wideo


Czterech byłychKotaku pracownicy uruchamiają nową, dostępną dla abonentów publikację o grach wideo i kulturze: Następstwa. Właścicielami witryny, która już działa, będą Nathan Grayson, Gita Jackson, Riley MacLeod i Luke Plunkett – wszyscy Kotaku filary, które pomogły ukształtować jego przenikliwy głos przed opuszczeniem witryny z tego czy innego powodu.

„[Aftermath is] o Internecie i wszystkim, co potem nastąpi” – mówi Jackson w niedawnym wywiadzie, jaki przeprowadziłem ze wszystkimi czterema założycielami. Jackson wyjaśnia: „Jestem bardzo zainteresowany braniem Następstwa oraz korzystanie z tej witryny w celu omówienia sposobu, w jaki obecnie żyjemy oraz tego, jak kapitalizm i Internet naprawdę się splatają i zmieniają wiele sposobów wyrażania siebie, sposobu tworzenia mediów i sposobu, w jaki konsumujemy To.”

Grayson dodaje: „Myślę, że gry wideo są w tym najważniejsze”.

Plunkett twierdzi, że grupa chce wnieść połączenie sceptycyzmu – „wiele gier wideo jest filtrowanych przez bzdury marketingowe PR” – ale także otwarcie mówić o problemach, grach i społecznościach. Taka jest nadzieja Następstwa jest na tyle interesujący, że czytelnicy dodają go do zakładek i odwiedzają bezpośrednio kilka razy dziennie, aby zobaczyć, co nowego, niezależnie od tego, czy chodzi o zgłoszone artykuły, recenzje, czy nawet posty zawierające 500 słów na temat rzeczy, które pracownicy uważają za głupie. Niektóre z pierwszych artykułów zawierają posty na temat związki gier wideo, Alana Wake’a II, trwała przejażdżka rowerem MacLeodI Starfielda sytuacja z kawą.

„Naprawdę zmieniliśmy koncepcję blogowania” – żartuje Grayson. (To może brzmieć znajomy ton Skraj czytelnicy!)

To był niszczycielski rok dla dziennikarstwa zajmującego się grami wideo. „Washington Post”. zamknięcie Wyrzutnia (Grayson został zwolniony, MacLeod opuścił Post w październiku), Wice zamknięcie Punkt orientacyjnya w publikacjach takich jak. miały miejsce zwolnienia i odejścia Odwrotność, Właścicielem Tencenta Fanbajt, Należy do fandomu GameSpot I Gigantyczna BombaI Dot Esports, DestructoidI Uciekinier Przedsiębiorstwo macierzyste Grupa Gamurs. Jackson został zwolniony Wice w październiku 2022 r. Plunketta, w swoim lipcowym poście pożegnalnymzastanawiał się, czy powinien był odejść Kotakuktórej właścicielem jest G/O Media, już wcześniej.

Reklama

Wszystkie te publikacje musiały stawić czoła wyzwaniom stojącym przed większością współczesnych mediów internetowych: pogonią za SEO (w przypadku sklepów z grami często skupiają się na przewodnikach), dostosowywaniem się do zmiennych platform mediów społecznościowych, zmianą przychodów z reklam, zmaganiem się z przewrotami właścicielskimi, znosząc molestowanie i molestowanie ze strony czytelnikóworaz pogodzenie się ze zmianami i zniszczeniami wywołanymi zwolnieniami.

I mimo że jest to jeden z najlepsze lata w historii gier wideow branży nastąpiły szersze cięcia. Niektóre z odnoszących największe sukcesy studiów ogłosiły w ostatnich miesiącach zwolnienia, m.in BioWare, Bungie, CD Projekt Czerwony, Epickie gryI Niantic. Organizacje e-sportowe również zwolniły miejsca pracy, w tym m.in Dział e-sportu Activision Blizzard I 100 złodziei.

Następstwa jest odpowiedzią na to wszystko. „Jesteśmy dziennikarstwem gier i jego konsekwencjami” – mówi Jackson.

Czterech współzałożycieli nie będzie jedynymi, dla których będą pracować Następstwa. Grupa twierdzi, że Chris Person (dla kogo pisał Krawędź) i Alex Jaffe będą głównymi współpracownikami, a witryna będzie współpracować także z niezależnymi autorami. (Jackson ma również napisany dla Krawędź.)

Następstwa ma działać w oparciu o inny i, miejmy nadzieję, bardziej zrównoważony model biznesowy niż model oparty na przychodach z reklam, na którym opierają się inne publikacje internetowe. Zamiast tego zainspirowany placówkami należącymi do pracowników, takimi jak Dezerter (który koncentruje się na sporcie) i Brama piekła (koncentruje się na Nowym Jorku)Następstwa chce budować swoją działalność na subskrypcjach i przyjąć prostsze podejście do wszystkiego, aby jak najlepiej służyć czytelnikom, którzy płacą im bezpośrednio.

Następstwa nie będzie zawierał wyłącznie tekstów. Będą dwa podcasty, z których jeden będzie programem o DC Comics prowadzonym przez Jacksona i Jaffe’a, a Grayson pracuje nad Następstwa obecność na Twitchu.

Obecny plan zespołu zakłada umożliwienie ludziom przeczytania dwóch bezpłatnych artykułów miesięcznie, zanim trafią na tablicę rejestracyjną Następstwa biuletyn Informacyjny. Jeśli się zarejestrujesz, będziesz mógł przeczytać jeszcze dwa bezpłatne artykuły, zanim natkniesz się na zaporę płatniczą. (Plunkett mówi mi, że dzięki temu planowi na premierę zespół mógłby być nieco bardziej elastyczny). Osoby chcące wykupić subskrypcję mogą wybierać spośród trzech poziomów, które kosztują 7, 10 lub 99 dolarów miesięcznie, a każdy z nich oferuje nieograniczony dostęp do artykułów oraz, w zależności od poziomu, za który płacisz, rosnącą liczbę korzyści.

The Następstwa ekipa nie podzieliła się szczegółami, gdy zapytałem o cele subskrypcyjne. „Wewnętrznie to mamy, to prawda” – mówi Plunkett. „Oczywiście istnieją biznesplany, w których X liczba subskrybentów oznacza X dobrych i złych czasów”. Przyznaje również, że nie do końca wiedzą, czego się spodziewać. „Ponieważ podchodzimy do tego na ślepo, szczerze mówiąc, nie mamy pojęcia. Będziemy musieli po prostu poczekać i zobaczyć, jak będzie działać po uruchomieniu.”

Ponieważ jest to publikacja należąca do pracowników, zespół może decydować o takich kwestiach jak decyzje finansowe, biznesowe, sposób rozwoju i priorytety. „Mam nadzieję, że skupiając wokół tego ludzi, odniesiemy sukces” – mówi MacLeod.

I wierzą w ten model. „Myślę, że to być może jedyny zrównoważony sposób uprawiania dziennikarstwa” – mówi Jackson. „Nawet jeśli na początku będzie trudno, na pewno znajdziemy naszą publiczność. Z pewnością są na świecie inne trzydziestolatki, które nie chcą wchodzić na stronę internetową zawierającą w 90% poradniki. Chcą po prostu przeczytać, jak normalna osoba pisze o tym, dlaczego lubi, a czego nie Miasta: Skylines II.”

Zapytałem, czy martwią się zmęczeniem subskrypcją. Cała czwórka jednocześnie wydała z siebie dźwięk zgody. „Każda sekunda każdego dnia” – mówi Grayson. “To jest the niepokojące” – dodaje Plunkett. Jackson wspomina, jak ludzie chętnie subskrybują biuletyny Substack za 5 dolarów miesięcznie i płacą za to Następstwa„właściwie to bardziej przypomina utrzymywanie prawdziwej firmy medialnej”.

Plunkett przyrównuje koszty, jakie wielu z nas płaciło za prenumeratę miesięcznych magazynów lub zakup magazynu, od razu, choć przyznał, że „jest w tym pewna cykliczna ironia losu, że strony internetowe z grami wideo zabiły prawie wszystkie magazyny o grach wideo i teraz zamieniają się w czasopisma Ponownie.”

Nawet jeśli martwią się zmęczeniem subskrypcjami, ich ogólny optymizm może być uzasadniony; inne witryny należące do pracowników odniosły ostatnio sukces. Dezerter został stworzony przez wściekły Martwy obrót pracownicy, którzy uważali, że ich poprzednia siedziba ucierpiała pod wpływem firmy private equity Great Hill Partners, będącej właścicielem G/O Media. The Martwy obrót pracownicy odeszli w ramach solidarności po tym, jak dyrektor generalny G/O Media Jim Spanfeller zwolnił pełniącego obowiązki redaktora naczelnego Barry’ego Petchesky’ego.

„Po trzech latach jesteśmy dość stabilną firmą” – Jasper Wang, wiceprezes ds. przychodów i operacji w firmie Dezerteropowiada Krawędź. „Stworzyliśmy bezpieczne miejsca pracy dla wszystkich pracowników z dość dobrymi zarobkami. Na podstawowym poziomie firma radzi sobie świetnie”.

Jak wynika z publicznego raportu na ten temat drugi rok, Dezerter stwierdziło, że zwiększyło swoje przychody i było w stanie przeznaczyć więcej pieniędzy na takie tematy, jak wynagrodzenia pracowników, świadczenia pracownicze i wydatki na niezależnych strzelców.

Brama piekłaW swoje pierwsze sprawozdanie roczne opublikowany w lipcu, świętował zdobycie 2500 abonentów – wzrost od zera na początku – i średni wzrost liczby abonentów o 10 procent miesięcznie w ciągu roku. Max Rivlin-Nadler, a Brama piekła mówi współzałożyciel / pracownik-właściciel Krawędź że publikacja w dalszym ciągu odnotowuje stały wzrost liczby subskrybentów i zauważył, że dochodzenia i „dobry stały zasięg”, a nie wirusowe historie, powodują wzrost liczby subskrypcji. „Reportaż zawsze był dla nas łatwą częścią, co dało nam przewagę nad innymi start-upami medialnymi” – mówi Rivlin-Nadler.

Sukcesy odniosły także media związane z grami, np Zmień mapowaniewydawnictwo o grach, które powstało na popiołach firmy Punkt orientacyjny Vice. „Powiedziałem, że nasza publiczność „zawsze się pojawia”” Zmień mapowanie mówi redaktor Patrick Klepek Krawędź. „Zazwyczaj oznacza to wspieranie organizacji charytatywnej w szczytnym celu. Ale w tym przypadku było powiedziane głośno i wyraźnie, że chcieli misji Punkt orientacyjnyodrodzony jako Zmień mapowaniekontynuować.”

Klepek twierdzi, że firma, która rozpoczęła działalność w czerwcu i zatrudnia trzech pracowników na pełny etat, jest w stanie dorównać pensjom Wice, wynagradzaj ludzi za pojawianie się w ich podcastach i płacj niezależnym pisarzom. Przyznaje, że jest w stanie przenieść Punkt orientacyjny Plus interesy o godz Wice pomogło im dodać otuchy. Ale zauważył też, że podczas Zmień mapowanie napisał pracę, a podcasty i streaming to „to, co opłaca moje rachunki” – mówi. „To jest to, co zostało zrobione Zmień mapowanie sukces. Mam na to jasny pogląd. Dodaliśmy pisanie do Zmień mapowanie ponieważ tego właśnie chcieliśmy.”

Następstwa będzie skupiać się głównie na pisaniu, co może oznaczać, że ma trudniejszą drogę do konkurowania z innymi uznanymi placówkami i indywidualnymi twórcami na platformach takich jak Twitch i TikTok. Ostatnie ciosy w branżę gier wideo prawdopodobnie też nie pomogą. Mimo to przez cały czas naszej rozmowy czułem pewność siebie Następstwawspółwłaścicieli — w ich możliwościach, modelu biznesowym i wsparciu społeczności graczy.

„Nigdy nie poczułem większej miłości ze strony branży niż wtedy, gdy zacząłem mówić ludziom, że pracuję nad tym projektem” – mówi Jackson. „Poczułem, że istnieje realna nadzieja dla branży, zarówno dziennikarskiej, jak i gier wideo, że ludzie naprawdę chcą stworzyć coś nowego, innego i bardziej zrównoważonego”.





Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Generator wideo AI Runway’a został przeszkolony na podstawie tysięcy zeskrobanych filmów z YouTube’a

Według Runway, firma szkoliła swój generator tekstu na wideo za pomocą sztucznej inteligencji na tysiącach filmów z YouTube i pirackich filmów raport z...

Mistrzowie College League of Legends i Valorant muszą zapłacić za swoje trofea

Przez ostatni rok studenci college'ów i gracze esportowi z Texas A&M University i St. Louis University żonglowali pracą szkolną i grami...

Dyrektor generalny Sonos przeprasza za katastrofalne wdrożenie nowej aplikacji

Wiemy, że zbyt wielu z Was doświadczyło poważnych problemów z naszą nową aplikacją, która została wprowadzona 7 maja, i chciałbym zacząć od osobistych...
Advertisment