Bunt Atomfall, Rebellion, obchodzi ponad 1,5 miliona graczy.



Buntjeden z najbardziej udanych niezależnych twórców gier wideo na świecie, ogłosił to Atomfall znacząco przekroczył milion graczy w weekend, Po uruchomieniu dopiero w zeszłym tygodniu. W sumie Atomfall grał obecnie ponad 1,5 miliona graczy. Zupełnie nowy adres IP na północy Anglii, Atomfall jest najbardziej udanym uruchomieniem Rebelii w 32-letniej historii firmy.

„Cieszymy się, że tak wielu graczy cieszy się z Atomfall”-powiedział Jason Kingsley CBE, CEO i współzałożyciel Rebellion. „Przekroczenie miliona graczy w tak krótkim czasie mówi wiele o kreatywności i poświęcenia całego zespołu tutaj w Rebellion. Nasza rozmiar i stabilność oznaczają, że możemy podjąć ryzyko stworzenia czegoś tak innego jak atomfal. Książki, filmy i serial.

Gracze Atomfall okazują się brutalną grupą, ponieważ ponad 316 000 graczy zabiło naukowca na samym początku gry. W sumie nastąpiło ponad 3,7 miliona zabójstw przy użyciu kija, podczas gdy spożywano ponad 4 miliony pasty i 300 000 filiżanek herbaty. Jak bardzo Brytyjczycy.

Po pozytywnym krytycznym przyjęciu Atomfall rozpoczął wczesny dostęp dla graczy Deluxe Edition w poniedziałek, 24 marca z pełną premierą, w tym Game Pass w czwartek 27 marca. Atomfall jest już dostępny na Xbox Series X/S, Xbox One, Windows PC i PC przez przez ParaW Epic Games StorePlayStation 5 i PlayStation 4. Atomfall ma certyfikat na pokładzie Steam.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Zapłacimy za inteligencję Apple, nawet jeśli ankieta mówi, że to jest śmieci

Często jestem sceptyczny w kwestii wyników ankiety. Istnieją małe, w których domniemane trendy są w rzeczywistości w marginesie błędu dla wielkości próby, a...

UE nie jest zadowolona z podatku Apple od alternatywnych sklepów z aplikacjami

Komisja Europejska właśnie wydała swoje First Digital Markets Act (DMA) grzywny w Apple i MetaA teraz mówi Apple, że nie jest pod wrażeniem...

20 lat temu pierwsze filmy przesłane do YouTube były krótkie i słodkie

Dwie dekady temu YouTube nie chodziło o skomplikowaną długą zawartość pompowaną przez twórców takich jak Mrbeast. Nie było żadnego fantazyjnego oświetlenia, efektów dźwiękowych...
Advertisment