Borderlands 4 zyskuje aż o 20% wzrost liczby klatek na sekundę w październikowej aktualizacji


Jeśli śledziłeś grę od premiery Borderlands 4, już wiesz, że najnowsza odsłona legendarnej serii strzelanek nie miała najłatwiejszego startu. Chociaż wczesne poprawki zostały wydane, aby rozwiązać niektóre z więcej uciążliwe problemy z wydajnością Jeśli chodzi o spadki i zacięcia klatek, średnia liczba klatek na sekundę była w dalszym ciągu czymś, co większość określiłaby jako suboptymalne, a nawet wysokiej klasy sprzęt miał trudności z osiągnięciem 60 klatek na sekundę w wyższych rozdzielczościach. Najnowsza łatka do gry z 23 października twierdzi jednak, że poprawia wydajność, m.in 2K Games i Gearbox obiecujące „szerokie ulepszenia stabilności”, oprócz dopracowania interfejsu użytkownika, poprawek dla wielu graczy i ulepszeń jakości życia zarówno w zakresie dźwięku, jak i grafiki w grze. Twierdzenia zostały następnie przetestowane przez MxBenchmarkPC na YouTubei chociaż poprawa wydajności różniła się w zależności od rozdzielczości, liczba klatek na sekundę wzrosła nawet o 20% w rozdzielczości 4K przy ustawieniach Bardzo wysokie.

[Editor’s note: Our in-depth performance review of Borderlands 4 is now live]

YouTuber testował Borderlands 4 na komputerze PC z kartą NVIDIA GeForce RTX 5080 w połączeniu z procesorem Intel Core i7 14700F w rozdzielczości 4K i 1440p z różnymi ustawieniami jakości. W rozdzielczości 4K z optymalizacją wprowadzoną na stronie ustawień za pomocą funkcji „Automatyczne wykrywanie ustawień graficznych” różnica w wydajności spada do około 10%. Chociaż testów porównawczych nie przeprowadzono w rozdzielczości 1440p i z włączoną obsługą DLSS i generowania klatek, wydajność utrzymywała się na poziomie powyżej 60 FPS w rozdzielczości 1440p z DLSS działającym w trybie DLAA. Kiedy DLSS zostało ustawione na „Jakość” przy rozdzielczości 1440p przy zoptymalizowanych ustawieniach, liczba klatek na sekundę wzrosła do 90-100 FPS, co jest więcej niż możliwe w przypadku niekonkurencyjnej gry. Liczba klatek na sekundę w materiale testowym YouTube jest również imponująco płynna, a w żadnym z testów nie widać żadnych zakłóceń.

Poniżej znajdziesz pełną gamę testów MxBenchmarkPC:



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Szef gier firmy Microsoft potwierdza własny projekt konsoli Xbox na potrzeby premiery konsoli nowej generacji

Niedawno, po wypuszczeniu przez firmę ASUS Seria ROG Xbox Ally i pojawiły się pogłoski o potencjalnym porzuceniu przez Xbox długiej linii własnych projektów...

Swift SDK dla Androida jest już dostępny

Po ogłoszeniu ww Grupa robocza Androida na początku tego roku właśnie wydano pierwszą wersję zapoznawczą pakietu Swift SDK dla systemu Android. Oto szczegóły. „Ten...

Oczy kolejnego startupu Sama Altmana wykorzystują fale dźwiękowe do czytania w mózgu

To jest fragment Źródła: Alex Heathbiuletyn o sztucznej inteligencji i branży technologicznej, dystrybuowany raz w tygodniu tylko dla subskrybentów The Verge.Sam Altman zaprosił...
Advertisment