BMW wprowadza elektryczną limuzynę serii 5 o zasięgu prawie 300 mil


BMW wprowadza elektryfikację do serii 5. Niemiecka firma ogłosiła w tym tygodniu, że ósma generacja sedana, który mieści się pomiędzy serią 3 a serią 7, będzie dostępna w wersji elektrycznej, i5, a także jako odświeżony odpowiednik gazu.

Podobnie jak to miało miejsce z 4 serie I 7 seriiBMW bierze swoje modele napędzane gazem i wypuszcza warianty elektryczne, które są zbudowane na tej samej platformie.

Elektryczna seria 5 będzie dostępna w dwóch wersjach wyposażenia: i5 eDrive40 z napędem na tylne koła, mocą 335 koni mechanicznych i momentem obrotowym 295 funtów na stopę; oraz sportowy i5 M60 xDrive z napędem na wszystkie koła, mocą 601 koni mechanicznych i momentem obrotowym 605 funtów na stopę.

Wersja eDrive40 rozpędzi się od 0 do 60 mil na godzinę w sześć sekund, podczas gdy wersja M60 zmniejszy tę różnicę w zaledwie 3,8 sekundy. Obie wersje są elektronicznie ograniczone do 120 mil na godzinę.

Akumulator o pojemności 81,2 kWh zapewni i5 zasięg do 516 km (320 mil) w oparciu o mniej konserwatywny standard WLTP. A jeśli chodzi o ładowanie, BMW łączy siły z Electrify America Volkswagena, aby zaoferować dwa lata nieograniczonego szybkiego ładowania do 30 minut. i5 może przyjąć do 205 kW szybkiego ładowania, co może naładować akumulator od 10 do 80 procent w około 30 minut.

Podobnie jak w przypadku serii 4 i 7, BMW bierze swoje modele napędzane gazem i wypuszcza warianty elektryczne, które są zbudowane na tej samej platformie

Reklama

Elektryczna seria 5 będzie jedną z pierwszych, które będą wyposażone w nowe funkcje BMW do jazdy po autostradzie bez użycia rąk. Samochód może również sugerować zmianę pasa ruchu, co kierowca może potwierdzić, patrząc w lusterko zewnętrzne.

BMW przeprojektowało swój system informacyjno-rozrywkowy w serii 5, aby po raz pierwszy uwzględnić gry w samochodzie. Gdy pojazd jest zaparkowany, dostępnych jest wiele gier, które pomogą na przykład umilić czas podczas ładowania. Strumieniowe przesyłanie wideo będzie również dostępne dla zaparkowanych samochodów.

Charakterystyczna kratka nerkowa jest nieco bardziej stonowana w porównaniu z zębatymi i7 i iX, ale nadal jest bezwstydna na twojej twarzy. Kratka stała się nieco polaryzującym wyborem projektowym, zwłaszcza w erze pojazdów elektrycznych, w których przepływ powietrza jest mniejszym problemem, ale BMW nie wycofuje się z tej charakterystycznej stylizacji.

Ogólnie rzecz biorąc, i5 jest nieco bardziej konserwatywny w swoim projekcie i technologii niż bardziej bogaty i7. Mam na myśli, jak zwieńczyć 31-calowy, rozwijany ekran filmowy 8K dla pasażerów z tyłu?

Ale przy cenie początkowej 67 795 USD i5 nadal jest zdecydowanie pojazdem premium. Nie kwalifikuje się do ulg podatkowych na podstawie ustawy o redukcji inflacji, która ogranicza kwalifikujące się ceny do 55 000 USD. Ani mocniejsza (i droższa) wersja M5 i5, która zaczyna się od 85 095 USD.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Verizon aktualizuje usługę Home Device Protect, aby objąć nią prawie wszystkie urządzenia, drugie mieszkania i nie tylko

Verizon wypuścił aktualizację dla swojej usługi Ochrona urządzenia domowego planuj naprawę lub wymianę nieograniczonej liczby urządzeń, od komputerów, konsol do gier, urządzeń inteligentnego...

Osłabienia Dragon’s Dogma 2 Dragonsplague — czy Capcom uległ fanom?

Firma Capcom wydała aktualizację łatki dla Dogmat smoka 2 to łagodzi zagrożenie Smocza Plagachoroba wirusowa, którą mogą zarazić się —...

Paper Mario: The Thousand-Year Door na Switcha jest po prostu wystarczająco lepszy

Paper Mario: Drzwi tysiącletnie pierwotnie wydana na GameCube w 2004 roku i ciesząca się powszechnym uznaniem, a nadchodząca reedycja na...
Advertisment