Blumhouse Productions to studio stojące za wieloma współczesnymi horrorami, m.in Aktywność paranormalna I Czystka Do Wysiadać I Pięć nocy u Freddy’ego. Teraz firma rozwija się dzięki Blumhouse Games, wydawcy gier. Jason Blum, założyciel Blumhouse, był w piątek na Summer Game Fest, aby ogłosić listę sześciu horrorów, które zostaną wydane pod marką Blumhouse. Te gry zostały wybrane jako dziwne, eksperymentalne i głęboko dziwaczne i obejmują szereg stylów, gatunków i metod prezentacji.
Sześć gier ujawnionych w zwiastunie Summer Game Fest to:
Crisol: Teatr Idoli od Vemila: Przygoda z perspektywy pierwszej osoby, której akcja rozgrywa się na bezbożnej wyspie Tormentosa, gdzie główny bohater Gabriel musi użyć swoich mocy sanguinomanty, aby odkrywać świat i przetrwać.
Pory grobowe z „Śmieci doskonałych”: A Dolina Gwiezdnej Rosy– symulator rolnictwa, idealny do przytulnej rozgrywki… pod warunkiem, że jesteś skłonny znosić okazjonalne morderstwa i tajemnice powolnego spalania.
Śpij obudzony z Oczy na zewnątrz: Surrealistyczna gra pierwszoosobowa, której akcja rozgrywa się w odległej przyszłości i opowiada o losach dziewczynki o imieniu Katja, która zmaga się z niebezpiecznymi wrogami i samą sobą.
Bój się światła reflektorów od Cosy Game Pals: Oldschoolowa gra typu survival horror, mocno inspirowana erą PlayStation 1, w której bohaterka musi rozwiązać zagadkę swojego lokalnego liceum, unikając palącego oszołomienia śmiercionośnego światła reflektorów.
Symulacja z PlayMeStudio: Surrealistyczna przygoda, w której twórca gry zostaje wezwany w celu konsultacji w sprawie karnej, a główną zagadkę można rozwiązać jedynie za pomocą prototypu horroru.
Projekt C z Half Mermaid: Tym tajemniczym projektem kieruje Sam Barlow (Jej historia, Nieśmiertelność) i Brandona Cronenberga (Basen bez krawędzi).
Blumhouse udostępni w przyszłości więcej informacji na temat swoich tytułów premierowych, ale pocieszająca jest perspektywa inwestycji w dziwne, małe horrory. Tytuły takie jak Buckshotowa ruletka I Arktyczne jaja udowodniłem, że istnieje duży apetyt na te dziwne, wytrącające z równowagi doświadczenia, i nie mogę się doczekać, aż rozwiążę ohydne tajemnice leżące u podstaw każdej z tych gier.