Blizzard, popularny twórca gier, wdrożył dziś najnowszą technologię firmy NVIDIA do redukcji opóźnień w swojej strzelance FPS – Overwatch. Technologia nazwana NVIDIA Reflex ma na celu zmniejszenie opóźnień systemu poprzez połączenie procesorów graficznych NVIDIA z monitorami G-SYNC oraz specjalnie certyfikowanymi urządzeniami peryferyjnymi, z których wszystkie można znaleźć na Strona internetowa firmy. NVIDIA Reflex dynamicznie zmniejsza opóźnienia systemu, łącząc optymalizacje GPU i gier, które implementują twórcy gier, a gracz otrzymuje znacznie bardziej responsywny system, który może zapewnić przewagę nad konkurencją. Dziś możemy zobaczyć, jak bardzo nowa technologia pomaga w najnowszej aktualizacji Overwatch, która wprowadza ze sobą NVIDIA Reflex.
Blizzard przetestował trzy procesory graficzne NVIDIA: GeForce RTX 3080, RTX 2060 SUPER i GTX 1660 SUPER. Wszystkie trzy GPU obejmują trzy różne segmenty, więc są dobrym znakiem tego, czego możesz oczekiwać od swojego systemu. Począwszy od GeForce GTX 1660 Super, opóźnienie systemu, mierzone w milisekundach, zostało zmniejszone o ponad 50%. Średniej klasy procesor graficzny RTX 2060 SUPER uzyskał podobne wzmocnienie, podczas gdy RTX 3080 był postrzegany z najmniejszym wzmocnieniem, jednak osiągnął najniższe opóźnienie spośród wszystkich testowanych procesorów graficznych. Możesz sprawdzić wyniki dla siebie poniżej.