Bezstratne skalowanie generowania klatek zwiększa liczbę klatek na sekundę o 4x we wszystkich grach na PC, aktualizacja pojawi się w tym tygodniu


Skalowanie bezstratnepłatne narzędzie do gier typu „wszystko w jednym” do skalowania i generowania klatek, ma wprowadzić wyjątkowy tryb 4x FPS do swojej technologii Lossless Scaling Frame Generation (LSFG). Oficjalnie ogłoszony na Discordzie Lossless Scaling i zaprezentowany przez użytkownika YouTube Vyathaen, nadchodzący tryb 4x FPS ma pojawić się w opcji generowania klatek upscalera w ciągu tego tygodnia. Podczas gdy filmy na YouTube mogą nie w pełni oddawać wrażeń i korzyści z tej poprawy, testerzy wersji beta zgłosili, że opóźnienie pozostaje zgodne z obecną opcją 2x FPS, zapewniając, że większość gier pozostanie w pełni grywalna przy odpowiednio wysokiej podstawowej liczbie klatek na sekundę. Dla tych, którzy szukają bardziej kompleksowej demonstracji, Lossless Scaling oficjalny serwer Discord zawiera film Cyberpunk 2077, który lepiej ilustruje możliwości trybu 4x FPS.

Podróż Lossless Scaling była naznaczona ciągłymi innowacjami od czasu jej pierwszej wersji. Wersja 2.1, wydana w czerwcu, wprowadziła tryb 3x FPS, skutecznie potrajając liczbę klatek na sekundę. Ponadto wprowadziła optymalizacje wydajności, które zwiększyły prędkość trybu 2x FPS w porównaniu z poprzednimi wersjami. Aktualizacja zawierała również udoskonalenia dla scenariuszy, w których ostateczna liczba klatek na sekundę przekracza częstotliwość odświeżania monitora. Oprogramowanie jest uniwersalnie kompatybilne ze wszystkimi procesorami graficznymi i grami komputerowymi, w tym emulowanymi tytułami, wymagającymi tylko trybu okienkowego i systemu Windows 10 1903 lub nowszego. Podczas gdy technologia generowania klatek LSFG i skaler LS1 są zastrzeżone, w celu skalowania użytkownicy mogą wybrać jedną z wielu podstawowych opcji w zależności od swojego procesora graficznego, takich jak AMD FidelityFX Super Resolution, NVIDIA Image Scaling, Integer Scaling, Nearest Neighbor, xBR, Anime4K, Sharp Bilinear, Bicubic CAS. Poniżej możesz obejrzeć film z YouTube z przykładem generowania klatek 4x.

Skalowanie bezstratne



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Najlepsze filmy podobne do „Nigdy nie przestawaj wybuchać” z D20, wybrane przez obsadę

Najnowszy sezon Wymiar 20, Nigdy nie przestawaj eksplodowaćbyła jedną z najzabawniejszych dotychczasowych serii Dropout z prawdziwymi grami. I w dużej mierze była to...

Apple wyłącza nową funkcję „Dotknij, aby zapewnić” w Apple Wallet przed wydaniem systemu iOS 18

Jabłko jest Oczekuje się, że zostanie ogłoszone datę premiery iPhone'a 16 i iOS 18 podczas corocznej konferencji iPhone'a jutro, 9 września. Przed tym...

Apple może zorganizować wydarzenie w październiku, aby odświeżyć swoje najmniejsze iPady i komputery Mac

Jutro Premiera iPhone’a 16 nie będzie to ostatnie wydarzenie Apple w tym roku, ponieważ firma planuje zaprezentować kilka komputerów Mac M4 i nowe...
Advertisment