Kiedy uruchomiliśmy witrynę w poniedziałek rano o godzinie 4:00 czasu pacyficznego, przesłano starą wersję roboczą polityki prywatności. Poprawna i ostateczna wersja aplikacji jest dostępna od momentu jej uruchomienia, a każdy może ją zobaczyć i pobrać po ukończeniu rejestracji.
Pytania zadane w dokumencie przez nasz zespół programistów i naszego radcę prawnego ds. prywatności wydają się nieco wyrwane z kontekstu. Podniesiona kwestia była dwuczęściowym pytaniem technicznym związanym z synchronizacją i tym, czy w ogóle było możliwe posiadanie tego rodzaju danych.
Zespół nie był pewien, ile czasu mieliśmy na usunięcie wszelkich danych, które mogliśmy nieumyślnie przechwycić na temat dzieci poniżej 13 roku życia. Termin „tak szybko, jak to możliwe”, który pojawił się w wersji roboczej, wydawał się niejasny i nieokreślony i wymagał dalszego wyjaśnienia z technicznego punktu widzenia.
Po drugie, i bardziej na miejscu, nasz zespół programistów również nie wierzył, że kiedykolwiek będziemy w stanie przechwycić dane osobowe osób poniżej 13 roku życia, ponieważ dane, które zbieramy na początku procesu, są w przejrzysty sposób udostępniane przez osoby dorosłe tylko w wieku powyżej 18 lat, którzy się zarejestrują. Osoby niepełnoletnie nie mogą się rejestrować.
Ponieważ wszystkie dane, które zbieramy w naszej ankiecie (dane dotyczące marek, które ludzie lubią, dane demograficzne dotyczące ulubionych drużyn sportowych itp.) są zgłaszane samodzielnie, w przeciwieństwie do innych producentów telewizorów, którzy korzystają z usług stron trzecich w celu dołączania danych osobowych do gospodarstwa domowego bez rekompensaty dla konsumenta , uznano, że cała sekcja prawdopodobnie nie jest dokładna i powinniśmy być w stanie znaleźć inny sposób, aby rozwiązać ten problem w bardziej przejrzysty sposób.