Gotowy do następnego zadania w Umierające światło: bestia? Do zobaczenia po drugiej stronie mapa W około… dziesięciu minut? Piętnaście? Naprawdę, jakkolwiek długie potrzeba, aby dostać się pieszo lub samochód, ponieważ Umierające światło: bestia Najwyraźniej nienawidzi wygody i chce, aby Kyle Crane cierpiał bardziej niż on.
Brak szybkich podróży Umierające światło: bestianajnowszy wpis w długotrwałej serii przygodów związanych z zabójstwem zombie FPS, ma niewątpliwie zamierzanie zachęcać do eksploracji, ale wszystko, co dla mnie robi, zachęca do frustracji. Nawet po ostrożnym rozważeniu powodów, dla których ta gra przetrwania zombie na otwartym świecie nie powinno Miej opcję szybkiej podróży, każdego jesieni płasko – tak jak Kyle Crane, kiedy pośpieszam go z budynku.
Na przykład możesz się o to argumentować BestiaParkour jest niesamowity i z całego serca się zgodziłbym, ale to nie znaczy, że chcę biegać, skakać i wspinać się Cały czas. PRAWDA, Umierające światło: bestia Oferuje samochody, których mogę korzystać, ale pojazdy, dostęp do drogi i zapasy paliwowe są ograniczone. I zgodziłbym się, że natknięcie się na nowe lokalizacje sprawia, że gra na otwartym świecie jest interesująca, ale kiedy kilka razy przemierzałeś lokalizację, niewiele pozostało do odkrycia.
Po mojej pierwszej wizycie w miejskim strefie starego miasta, mam wrażenie Umierające światło: bestia celowo zwiększał czas podróży, rozpraszając obiektywne lokalizacje w ramach tych samych zadań. Kiedy jedno z pobocznych zadań skierowało mnie do ciemnej strefy na starym mieście, otworzyłem mapę, szukałem najbliższego samochodu, znalazłem go, pojechałem w stronę starego miasta, zabrakło paliwa, ponownie otworzyłem mapę, przejechałem resztę drogi, a ostatecznie miałem cudowny czas z zombie ciemnej strefy – tylko po to, by stwierdzić, że następna zadana celowa odstała mi z drugiej strony.
Muszę to potwierdzić Umierające światło: bestia Nie ma największej mapy, jaką kiedykolwiek widziano w grze o otwartym świecie, ale to jest tym bardziej powód, aby kłócić się na korzyść szybkiej podróży; Jeśli jego nieobecność niepokoi mnie na mniejszej mapie, z pewnością przeszkadzałoby mi to większe.
Oczywiście pomogłoby to zaplanować cele zadań w określonej kolejności, ale czy naprawdę mówimy o „zachęcaniu do eksploracji”, jeśli czuję się zmuszony skrócić czas podróży? Brzmi bardziej tak, jakbym był „zmniejszającym niedogodności” w jak największym stopniu. Ponadto, jeśli czuję się zainwestowany w fabułę i chcę wiedzieć, co dzieje się dalej (co jest dobre, Techland!), Nie robię tego chcieć Aby najpierw osiągnąć inne cele zadań.
Jest tylko jeden powód, dla którego mogę pomyśleć o zapobieganiu szybkim podróżom: nie dostajesz łatwej trasy wyjściowej. I muszę przyznać, że nie chciałbym przegapić małego zawału serca, który czuję, gdy tylko nocny upada – ale na pewno są na to obejścia. Na przykład szybkie podróże z ciemnych stref może być zabronione lub szybkie punkty podróży mogą być ustawione poza bezpiecznymi strefami, co zmusza do krótkiego biegania przez ciemność przed osiągnięciem bezpieczeństwa. Być może jeszcze lepiej, Umierające światło: bestia może pozwolić na szybką podróż między szybkimi lokalizacjami podróży, aby skrócić czas podróży bez opcji natychmiastowej teleportacji.
Istnieje wiele dodatkowych poprawek, aby zachować poczucie realizmu i eksploracji otwartego świata. Szybka podróż może być ograniczona do punktów odradzania pojazdów, na przykład kosztów pieniędzy w grze lub przerwanych przez losowe spotkania (szansa na atak przez nieoczekiwanych diabelów). Oczywiście rozsądne jest odblokowanie nowych szybkich punktów podróży Po odkrywanie ich otoczenia.
Być może najsilniejszym argumentem na rzecz szybkich podróży jest jednak wybór: nawet przy wdrożonym systemie szybkiego podróży gracze, którzy wolą podróżować wyłącznie pieszo, a samochodem nadal mieliby taką opcję, podczas gdy gracze o mniejszym czasie na grę lub mniej pragnących jazdy i parkour mogą spędzić ten czas na innych zajęciach w grze. Moim zdaniem jest to prawdziwe poczucie wolności, jakich należy oczekiwać od gry na otwartym świecie.