Basemark publikuje przełomowy test ray tracingu międzyplatformowego



Basemark ogłosił dziś wydanie przełomowego międzyplatformowego benchmarku śledzenia promieni, GPUScore: Breaking Limit. Ten nowy benchmark został zaprojektowany w celu oceny wydajności pełnego zakresu urządzeń obsługujących śledzenie promieni, w tym smartfonów, tabletów, laptopów i komputerów stacjonarnych klasy high-end z oddzielnymi procesorami graficznymi. Dzięki obsłudze wielu systemów operacyjnych i interfejsów API graficznych Breaking Limit zapewnia kompleksową ocenę wydajności na różnych platformach i urządzeniach.

Ponieważ technologia ray tracingu staje się coraz bardziej powszechna w elektronice użytkowej, od komputerów stacjonarnych klasy high-end po urządzenia przenośne, takie jak laptopy i smartfony, istnieje pilna potrzeba benchmarku, który może dokładnie oceniać i porównywać wydajność różnych urządzeń i platform. Breaking Limit rozwiązuje tę lukę, dostarczając cennych informacji na temat tego, jak różne urządzenia obsługują renderowanie grafiki z akceleracją sprzętową. Benchmark jest niezbędnym narzędziem dla programistów, producentów i konsumentów do pomiaru i porównywania wydajności renderowania ray tracingu w czasie rzeczywistym w różnych środowiskach sprzętowych i programowych w sposób niezawodny.

„Ponieważ ray tracing zyskuje popularność we wszystkich kategoriach urządzeń, naturalnym postępem było dla nas opracowanie benchmarku odzwierciedlającego obecny i przyszły krajobraz tej technologii” — powiedział Mircea Cristea, Product Owner w Basemark. „Z radością przedstawiamy Breaking Limit, unikalny benchmark, który umożliwia bezpośrednie porównanie wszystkich typów urządzeń obsługujących ray tracing”.

Breaking Limit zawiera dwa różne obciążenia: Breaking Limit i Breaking Limit Ultra. Breaking Limit jest idealny do porównywania urządzeń mobilnych, laptopów i komputerów stacjonarnych wyposażonych w procesory graficzne obsługujące ray tracing. Breaking Limit Ultra oferuje wyjątkowo wymagające obciążenie zaprojektowane specjalnie dla komputerów stacjonarnych z procesorami graficznymi wysokiej klasy. Obejmuje również testy oceny wydajności dla najbardziej znanych technik skalowania AI: FSR (FidelityFX Super Resolution) i DLSS (Deep Learning Super Sampling).



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Ogłoszono nominacje do Game Awards 2025, pojawiają się drobne kontrowersje

Organizatorzy Game Awards oficjalnie ogłosili pełny skład wydarzenia na rok 2025 i wygląda na to, że jurorom nie było łatwo, ze względu na...

VKD3D-Proton dodaje FSR 4, nawet dla starszych procesorów graficznych Radeon

Chociaż nowy, błyszczący procesor AMD FSR 4 jest rzekomo przeznaczony wyłącznie dla serii Radeon RX 9000, pojawiło się wiele udane próby jego uruchomienia...

Phison przyspiesza obciążenia AI dzięki rozszerzonemu portfolio infrastruktury

Firma Phison Electronics, światowy lider w dziedzinie kontrolerów flash NAND i rozwiązań pamięci masowej, ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek korporacyjnych dysków SSD PCIe...
Advertisment