Bang & Olufsen ogłosił nową generację głośników domowych Beosound A9 i Beosound 2. Te dwa głośniki są nie tylko dostępne w nowych wykończeniach Black Anthracite, Gold Tone i Natural, ale teraz dołączają do gamy przyszłościowych produktów Bang & Olufsen na platformie oprogramowania Mozart, stworzonej, aby zapewnić długowieczność produktu poza fizycznym wyglądem. Platforma Mozart, zaprojektowana z myślą o aktualizacji i ulepszaniu, jest łatwa w obsłudze i umożliwia przyszłe aktualizacje modułu przesyłania strumieniowego.
„Dzisiaj świętujemy, że przygotowujemy dwa z naszych najpopularniejszych głośników domowych na przyszłość” — mówi wiceprezes Bang & Olufsen ds. marketingu produktów, Michael Henriksson. „Ponadczasowe wzornictwo to nie tylko tworzenie trwałych produktów, ale także tworzenie projektów, którymi ludzie będą zachwyceni i z których będą dumni przez dziesięciolecia”.
Sercem platformy Mozart firmy Bang & Olufsen jest wymienny moduł, który ma moc obliczeniową wystarczającą do otrzymywania aktualizacji oprogramowania i funkcji przez wiele lat. Jeśli technologia łączności i przesyłania strumieniowego kiedykolwiek stanie się przestarzała, moduł można wymienić na najnowszą wersję – zapewniając wspaniałe wrażenia dźwiękowe przez dziesięciolecia.

Nowy Beosound A9 5. generacji definiuje ponadczasowy design współczesnych produktów Bang & Olufsen. Oryginalnie wprowadzony na rynek w 2012 roku, niesławny okrągły kształt, stworzony przez Oivinda Slaatto, do dziś jest jednym z najpopularniejszych produktów marki. Mimo swojej smukłości głośnik Beosound A9 jest w stanie wypełnić przestrzeń życiową bogatym i mocnym dźwiękiem, jednocześnie płynnie wtapiając się w każdy styl wnętrza.
Piąta generacja Beosound A9 zawiera oryginalne funkcje, które zapewniły jej sukces ponad 10 lat temu, ze szczegółowymi ulepszeniami. Dostępny jest nowy zestaw standardowych wykończeń: czarny antracyt, złoty odcień i naturalne aluminium. Tylne osłony w nowych standardowych wykończeniach płynnie uzupełniają osłony przednie, podobnie jak dębowe nogi i aluminiowe wykończenia sprzętowe, co zapewnia najlepszą ogólną estetykę projektu. Oprócz nowych standardowych wykończeń Beosound A9, produkt ten można w pełni dostosować, aby pasował do nawet najbardziej eklektycznej estetyki pomieszczenia.

Beosound A9 jest również łatwy w użyciu. Głośność muzyki można kontrolować, przesuwając dłonią po jej powierzchni, a jednym dotknięciem A9 użytkownicy mogą natychmiast pomijać, odtwarzać lub wstrzymywać muzykę. Dodanie modułu oprogramowania Mozart do Beosound A9 oznacza, że piąta generacja oferuje lepszą łączność, kompatybilność i nowe możliwości.

Podstawowy element portfolio Bang & Olufsen, Beosound 2 trzeciej generacji to potężny głośnik multiroom, który łączy w sobie wyjątkową estetykę wysokiej jakości z wyróżniającym się dźwiękiem. Pierwotnie wprowadzony na rynek w 2016 roku, Beosound 2 jest wykonany z wysokiej jakości aluminium, materiału, który jest teraz synonimem Bang & Olufsen. Podobnie jak w przypadku Beosound A9, jedną z głównych aktualizacji Beosound 2 3. generacji jest wprowadzenie Mozarta, zapewniającego długowieczność oprogramowania i bezproblemową integrację głośnika z dowolnym systemem multiroom.
Uderzające nowe wykończenie, Black Anthracite, dołącza do klasycznej linii Gold Tone i Natural. To nowe wykończenie jest dopasowane do ulepszonego interfejsu użytkownika w celu ułatwienia użytkowania oraz dodania aktywnej kompensacji pomieszczenia, co oznacza, że Beosound 2 może teraz wykryć swoją pozycję w dowolnej przestrzeni i odpowiednio rozprowadzić dźwięk, aby zapewnić optymalne wrażenia odsłuchowe.
Beosound A9 5. generacji będzie dostępny od marca 2023 r. w cenach od 3699 USD (USD) lub 3299 EUR (EUR). Nowy Beosound 2 trzeciej generacji będzie dostępny od kwietnia 2023 roku w cenie 3199 USD (USD) lub 2999 EUR (EUR).
www.bang-olufsen.com
