AWS mówi o „zdrowym i solidnym” rurociągu klientów, ponieważ wzrost przychodów nadal spowalnia


Amazon Web Services (AWS) podjął działania, aby zapewnić rynek, że potok nowych klientów pozostaje „zdrowy i solidny” po tym, jak firma macierzysta zgłosiła kolejny pechowy zestaw wyników finansowych.

Amazon.com odnotował kwartalne przychody w wysokości 149,2 mld USD za trzy miesiące do 31 grudnia 2022 r., co oznacza wzrost rok do roku (r/r) o 12% i całoroczną stratę w wysokości 2,7 mld USD. Dla porównania, w poprzednim roku finansowym firma osiągnęła zysk w wysokości 33,4 mld USD.

Przychody wzrosły o 20% rok do roku dla działu chmury publicznej, AWS, który odnotował przychody w wysokości 21,4 mld USD za kwartał.

Ten oznacza kolejny kwartał spowolnienia wzrostu AWSponieważ wydajność firmy jest nadal osłabiona przez spowolnienie wydatków na chmurę korporacyjną.

Podczas telekonferencji z analitykami, spisane przez W poszukiwaniu Alfydyrektor finansowy Amazon, Brian Olsavsky, powiedział, że wyniki odzwierciedlają fakt, że „przedsiębiorstwa każdej wielkości” ograniczają wydatki na chmurę z powodu „trudnych warunków makroekonomicznych”.

„Nasi klienci szukają sposobów na zaoszczędzenie pieniędzy, a my spędzamy dużo czasu, próbując im w tym pomóc. Koncentracja na kliencie jest wpisana w nasze DNA i informuje, jak myślimy o naszych relacjach z klientami i jak będziemy z nimi współpracować w dłuższej perspektywie” – powiedział.

Reklama

Przyznał, że ten spadek popytu na jego usługi to trend, który rozpoczął się w połowie trzeciego kwartału 2022 r. i wygląda na to, że utrzyma się w nowym roku finansowym firmy.

„Jak dotąd, w pierwszym miesiącu roku, wzrost przychodów AWS rok do roku jest w połowie nastolatków. To powiedziawszy, cofając się, nasz nowy potok klientów pozostaje zdrowy i solidny, a wielu klientów nadal planuje migrację do chmury i długoterminowe zaangażowanie w AWS” – powiedział.

Podczas rozmowy dyrektor generalny Amazon.com, Andy Jassy, ​​powiedział również, że spowolnienie wzrostu przychodów AWS jest również oznaką, że przedsiębiorstwa wykorzystują chmurę w sposób, w jaki zawsze była przeznaczona, pod względem możliwości skalowania w górę lub w dół zgodnie z popyt.

„Jedną z zalet… chmury jest to, że kiedy okazuje się, że masz znacznie większe zapotrzebowanie, niż się spodziewałeś, możesz bezproblemowo zwiększyć skalę” — powiedział.

„Ale jeśli okaże się, że potrzebujesz tyle popytu, ile miałeś, możesz go oddać i przestać za to płacić. A ta elastyczność jest bardzo niezwykła, jest czymś, czego nie można zrobić lokalnie, co jest jednym z wielu powodów, dla których chmura i AWS są bardzo skuteczne dla klientów”.

Dodał, że fakt, że firma aktywnie pomaga klientom ograniczać wydatki w czasach niepewności gospodarczej, jest również wyrazem jej zaangażowania w budowanie z nimi długotrwałych relacji.

„Nie koncentrujemy się na próbach optymalizacji w jednym kwartale czy roku – staramy się zbudować zestaw relacji w biznesie, który przetrwa nas wszystkich”.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Senat ponownie zatwierdza program szpiegowski FISA, ale nie przed jego wygaśnięciem o północy

Senat przyjął ustawę ponownie zatwierdzającą art. 720 ustawy o nadzorze wywiadu zagranicznego (FISA), kontrowersyjny program umożliwiający szpiegowanie zagranicznych „celów” bez nakazu ale długa,...

Przewodnik po Dniu Społeczności Pokémon Go Bellsprout

PokemonGo organizuje wydarzenie z okazji Dnia Społeczności Bellsprout 20 kwietnia od 14:00 do 17:00 czasu lokalnego. Zgodnie z oczekiwaniami w przypadku...

Co oznacza restrukturyzacja Google dla Pixela i Androida?

Kluczowe dania na wynos Wewnętrzne zmiany Google pod rządami Ricka Osterloha mają na celu usprawnienie działania Pixela i Androida oraz usprawnienie...
Advertisment