Awaria serwera Amazon spowodowała, że ​​inteligentne łóżka utknęły w upale


Niektórzy użytkownicy inteligentnych łóżek dosłownie tracili sen z powodu ogromnej awarii AWS w poniedziałek. Systemy materacy podnoszących i regulujących temperaturę firmy Eight Sleep zostały tymczasowo wyłączone z użytku przez firmę Eight Sleep Problemy z serwerem Amazonz włączonymi użytkownikami Reddit I Raportowanie X ich inteligentne łóżka utknęły w upalnych temperaturach i niewygodnych pozycjach pochyłych. Nawet nasza starsza recenzentka, Victoria Song, obudziła się w poniedziałek z kapsułą Eight Sleep Pod 4, która utknęła w pozycji pionowej z powodu awarii.

„Od ostatniej nocy awaria AWS dotknęła niektórych naszych użytkowników, zakłócając ich sen” – dyrektor generalny Eight Sleep – powiedział Matteo Franceschetti w poście X we wtorek. „Nie takiego doświadczenia chcielibyśmy zapewnić i chcę za to przeprosić”.

Firma Nakładki na materace „Pod”. – których ceny zaczynają się od 2000 dolarów w zależności od modelu i rozmiaru, wraz z miesięczną subskrypcją Autopilota (od 17 dolarów) umożliwiającą korzystanie z tych funkcji – polegają na łączności w chmurze. Do kontrolowania ustawień temperatury i wysokości za pomocą aplikacji Eight Sleep wymagane jest aktywne połączenie internetowe, które wcześniej nie umożliwiało dostosowywania funkcji w trybie offline.

Aby rozwiązać ten problem, firma rozpoczęła wczoraj wprowadzanie na rynek nowego „trybu przestoju”, powiedziała rzeczniczka Eight Sleep Nadine Hachicho. Krawędźktóra umożliwia aplikacji komunikację z urządzeniami Pod przez Bluetooth, gdy infrastruktura chmurowa jest niedostępna. „Podczas awarii nadal będziesz mógł otwierać aplikację, włączać i wyłączać kapsułę, zmieniać poziomy temperatury i spłaszczać podstawę” – powiedział Hachicho.

Podczas awarii AWS klienci zgłosili, że ich łóżka utknęły w ustawieniach, które były w tym czasie aktywne. A Użytkownik Reddita twierdziła, że ​​jedna strona ich łóżka „ustawiła się na 45 stopni i nie chce się wyłączyć”. Inny użytkownik odpowiedział także na post Franceschetti na Xtwierdząc, że ich łóżko utknęło „w pozycji pochylonej”.

“Zeszłej nocy obudziłem się za gorąco w środku nocy i jak maniak naciskałem dwukrotnie, aby obniżyć temperaturę, ponieważ nie otrzymywałem żadnej reakcji dotykowej. Dlaczego dowiedziałem się dopiero, gdy wstałem rano ” powiedział jeden z użytkowników Eight Sleep na Reddicie. „Byłoby w pewnym stopniu zrozumiałe, że Autopilot przestaje działać z powodu awarii oprogramowania Eight Sleep, ale brak możliwości nawet lokalnej regulacji temperatury jest absurdalny i całkowicie nie do przyjęcia w przypadku tak wysokiej klasy (i drogiego) produktu”.

Reklama

Franceschetti powiedziała, że ​​od wtorku wszystkie urządzenia Eight Sleep „obecnie znów działają” i dodała: „Będziemy pracować całą noc + 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, aby stworzyć tryb przestoju, dzięki czemu problem zostanie rozwiązany niezwykle szybko”. Z pewnością jest to obietnica szybkiego rozwiązania problemu, zwłaszcza biorąc pod uwagę skargi klientów Eight Sleep brak kontroli funkcji offline już od kilku lat.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Tik-tak Intela nie wraca i wszystkiego innego, czego się właśnie dowiedziałem

Dziś na firmowym Komunikat dotyczący wyników za III kwartał 2025 rGdzie Intel zaobserwował pierwszy zysk od prawie dwóch lat głównie ze względu na...

23 października 2025 r. – więcej plotek o chipie A20

Posłuchaj podsumowania najważniejszych artykułów dnia z 9 do 5Mac. Dostępny jest 9to5Mac Daily w iTunes i aplikacji Podcasty firmy Apple, Zszywacz, Dostrój, Google...

Reze Arc ma scenę po napisach?

Człowiek z piłą mechaniczną — film: Reze Arc w tym tygodniu oficjalnie trafi do kin w Stanach Zjednoczonych i rozpocznie się w...
Advertisment