Niektórzy użytkownicy inteligentnych łóżek dosłownie tracili sen z powodu ogromnej awarii AWS w poniedziałek. Systemy materacy podnoszących i regulujących temperaturę firmy Eight Sleep zostały tymczasowo wyłączone z użytku przez firmę Eight Sleep Problemy z serwerem Amazonz włączonymi użytkownikami Reddit I Raportowanie X ich inteligentne łóżka utknęły w upalnych temperaturach i niewygodnych pozycjach pochyłych. Nawet nasza starsza recenzentka, Victoria Song, obudziła się w poniedziałek z kapsułą Eight Sleep Pod 4, która utknęła w pozycji pionowej z powodu awarii.
„Od ostatniej nocy awaria AWS dotknęła niektórych naszych użytkowników, zakłócając ich sen” – dyrektor generalny Eight Sleep – powiedział Matteo Franceschetti w poście X we wtorek. „Nie takiego doświadczenia chcielibyśmy zapewnić i chcę za to przeprosić”.
Firma Nakładki na materace „Pod”. – których ceny zaczynają się od 2000 dolarów w zależności od modelu i rozmiaru, wraz z miesięczną subskrypcją Autopilota (od 17 dolarów) umożliwiającą korzystanie z tych funkcji – polegają na łączności w chmurze. Do kontrolowania ustawień temperatury i wysokości za pomocą aplikacji Eight Sleep wymagane jest aktywne połączenie internetowe, które wcześniej nie umożliwiało dostosowywania funkcji w trybie offline.
Aby rozwiązać ten problem, firma rozpoczęła wczoraj wprowadzanie na rynek nowego „trybu przestoju”, powiedziała rzeczniczka Eight Sleep Nadine Hachicho. Krawędźktóra umożliwia aplikacji komunikację z urządzeniami Pod przez Bluetooth, gdy infrastruktura chmurowa jest niedostępna. „Podczas awarii nadal będziesz mógł otwierać aplikację, włączać i wyłączać kapsułę, zmieniać poziomy temperatury i spłaszczać podstawę” – powiedział Hachicho.
Podczas awarii AWS klienci zgłosili, że ich łóżka utknęły w ustawieniach, które były w tym czasie aktywne. A Użytkownik Reddita twierdziła, że jedna strona ich łóżka „ustawiła się na 45 stopni i nie chce się wyłączyć”. Inny użytkownik odpowiedział także na post Franceschetti na Xtwierdząc, że ich łóżko utknęło „w pozycji pochylonej”.
“Zeszłej nocy obudziłem się za gorąco w środku nocy i jak maniak naciskałem dwukrotnie, aby obniżyć temperaturę, ponieważ nie otrzymywałem żadnej reakcji dotykowej. Dlaczego dowiedziałem się dopiero, gdy wstałem rano ” powiedział jeden z użytkowników Eight Sleep na Reddicie. „Byłoby w pewnym stopniu zrozumiałe, że Autopilot przestaje działać z powodu awarii oprogramowania Eight Sleep, ale brak możliwości nawet lokalnej regulacji temperatury jest absurdalny i całkowicie nie do przyjęcia w przypadku tak wysokiej klasy (i drogiego) produktu”.
Franceschetti powiedziała, że od wtorku wszystkie urządzenia Eight Sleep „obecnie znów działają” i dodała: „Będziemy pracować całą noc + 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, aby stworzyć tryb przestoju, dzięki czemu problem zostanie rozwiązany niezwykle szybko”. Z pewnością jest to obietnica szybkiego rozwiązania problemu, zwłaszcza biorąc pod uwagę skargi klientów Eight Sleep brak kontroli funkcji offline już od kilku lat.
