Kilka godzin później AWS potwierdził, że wyizolował problem. „Zidentyfikowaliśmy potencjalną przyczynę błędów wpływających na interfejsy API DynamoDB w regionie US-EAST-1” – stwierdzili, dodając: „Ten problem ma również wpływ na inne usługi AWS w regionie US-EAST-1. Globalne usługi lub funkcje korzystające z punktów końcowych US-EAST-1, takie jak aktualizacje IAM i tabele globalne DynamoDB, również mogą powodować problemy. W tym czasie klienci mogą nie być w stanie tworzyć ani aktualizować zgłoszeń do pomocy technicznej. Zalecamy, aby klienci ponawiali wszelkie próby nieudane żądania.” Następnie AWS potwierdziło, że „podstawowy problem z DNS został w pełni rozwiązany i większość operacji usług AWS przebiega obecnie normalnie”.
Ponieważ AWS pracuje nad pełnym rozwiązaniem, klientom, którzy nie rozwiązali swoich problemów, zaleca się opróżnienie pamięci podręcznej DNS. W TechPowerUp nasza suwerenna infrastruktura została celowo zaprojektowana tak, aby działać bez polegania na zewnętrznych dostawcach usług w chmurze. Awaria AWS, Azure lub GCP ma wpływ na wszystkie usługi od nich zależne. Jeżeli nasza infrastruktura zawiedzie, będzie to wyłącznie skutek naszego własnego błędu. Dlatego ta awaria AWS nie miała wpływu na nasz serwer. Udostępniamy wątek na forum dotyczący problemów technicznych, w którym możesz aktualizować społeczność podczas awarii. Możesz go sprawdzić Tutaj.