AT&T i Verizon zmagają się z awarią, która powoduje zrywanie połączeń telefonicznych w całych Stanach Zjednoczonych. W wpis na XAT&T potwierdza, że „istnieje problem wpływający na realizację połączeń między operatorami” oraz że „przewoźnicy pracują tak szybko, jak to możliwe, aby zdiagnozować i rozwiązać problem”.
Mówi rzecznik Verizon, Kevin H. King Krawędź że sieć „działa normalnie”, zauważa jednak, że klienci głównie na północnym wschodzie i środkowym zachodzie „występują problemy podczas dzwonienia lub wysyłania SMS-ów do klientów obsługiwanych przez innego operatora”.
Nadal nie wiemy dokładnie, kiedy zaczęła się awaria i co ją spowodowało. Verizon I AT&T wykresy na Downdetector sugerują, że problemy mogły zacząć się około 14:00 czasu wschodniego. Federalna Komisja Łączności również bada tę kwestię. „Jesteśmy świadomi raportów, że konsumenci w wielu stanach nie mogą wykonywać połączeń bezprzewodowych i obecnie to badamy” – pisze FCC w wpis na X.
W lutym, potężna awaria AT&T obniżył obsługę tysięcy klientów w całym kraju. Kariera później przeprosił za przestój i zaoferował dotkniętym klientom kredyt w wysokości 5 USD.