Audient ogłasza ORIA Immersive Audio Interface i kontroler monitora


Audient przedstawił ORIA, uniwersalny interfejs audio USB-C i kontroler monitora zaprojektowany specjalnie dla zestawów wielogłośnikowych, od konfiguracji stereo po 9.1.6 – i wszystko pomiędzy. ORIA została zaprojektowana z myślą o wciągającym dźwięku i obsłudze miksowania formatów takich jak Dolby Atmos. Posiada wbudowany Sonarworks Reference DSP do kalibracji pomieszczenia i głośników, zapewniając idealne środowisko monitorowania dla produkcji muzyki, filmu, telewizji, a nawet gier. Zaprojektowany z myślą o podwójnym przeznaczeniu, może również bez trudu zintegrować istniejącą konfigurację studyjną jako samodzielny kontroler monitora za pośrednictwem wejść ADAT.

Audient przedstawił ORIA, uniwersalny interfejs audio USB-C i kontroler monitora zaprojektowany specjalnie dla zestawów wielogłośnikowych, od konfiguracji stereo po 9.1.6 – i wszystko pomiędzy. ORIA została zaprojektowana z myślą o wciągającym dźwięku i obsłudze miksowania formatów takich jak Dolby Atmos. Posiada wbudowany Sonarworks Reference DSP do akustyki pomieszczenia i kalibracji głośników, zapewniając idealne środowisko monitorowania dla muzyki, filmu, telewizji, a nawet produkcji gier. Zaprojektowany z myślą o podwójnym przeznaczeniu, może również bez trudu zintegrować istniejącą konfigurację studyjną jako samodzielny kontroler monitora za pośrednictwem wejść ADAT.

„Ponieważ wciągający dźwięk staje się coraz bardziej powszechny w muzyce, filmie, telewizji, grach i produkcji VR, naszym celem było zaprojektowanie zorientowanego na cel i niedrogiego rozwiązania dla tych, którzy chcą pracować w wciągającej przestrzeni” – mówi dyrektor ds. Produktu i marketingu Audient Andrzej Allen. „ORIA została zaprojektowana tak, aby priorytetowo traktować wciągające procesy audio, zapewniając wbudowany procesor DSP do kalibracji pomieszczenia i głośników, prawdziwą wciągającą kontrolę monitorowania i profesjonalną jakość dźwięku, a także inteligentną integrację z Sonarworks i Dolby Atmos”.

ORIA zapewnia 16 wyjść poprzez jack TRS lub AES, dwa dedykowane przełączane przekaźnikowe wyjścia stereo, dwa niezależne wyjścia słuchawkowe, wejście i wyjście BNC Word Clock, a także dwa przedwzmacniacze mikrofonowe Audient Console, 16 wejść ADAT i opcjonalną 16-wejściową kartę AoIP Dante, co idealnie sprawdza się w dużych kompleksach studyjnych i placówkach oświatowych. Dzięki tym opcjom łączności ORIA integruje się z dowolną istniejącą konfiguracją studyjną jako samodzielny kontroler monitora, a jednocześnie oferuje potężny interfejs audio USB-C z 16 wyjściami.

Praca z wielokanałowymi zestawami głośników wymaga idealnie skalibrowanego pomieszczenia, a zaawansowane przetwarzanie głośników ORIA pozwala użytkownikom utworzyć do 32 niestandardowych wbudowanych profili kalibracyjnych (wstępnych ustawień) dla dowolnego formatu monitorowania, wykorzystując 8-pasmowy korektor, opóźnienie głośnika, przycinanie i narzędzia do zarządzania basami na kanał. Aby zapewnić, że pomieszczenia użytkowników pozostaną skalibrowane podczas monitorowania różnych formatów, takich jak stereo, 5.1 lub Dolby Atmos, firma Audient nawiązała także współpracę z ekspertami ds. kalibracji z firmy Sonarworks, aby umożliwić użytkownikom ładowanie profili referencyjnych SoundID bezpośrednio do sprzętu ORIA, co umożliwi użytkownikom pomiar i kalibrację pomieszczenia w niecałą godzinę.

„Twórcy wiedzą: niedokładne głośniki zniekształcają ich twórczą wizję. Kalibracja głośników studyjnych jest kluczowa, ale często stanowi przeszkodę techniczną. Dlatego jesteśmy podekscytowani współpracą z firmą Audient w zakresie integracji SoundID Reference z interfejsami ORIA, dzięki której zapewniamy łatwość i prostotę kalibracji głośników studyjnych na wyższy poziom” – mówi współzałożyciel i CPO Sonarworks, Martins Popelis.

Reklama

ORIA jest dostarczana z mikrofonem Sonarworks Reference Measurement i 60-dniową bezpłatną wersją próbną Odniesienie SoundID dla wielokanałowego oprogramowanie – oba zawarte w zestawie. Jeśli użytkownicy chcą kontynuować po bezpłatnym okresie próbnym, mogą osobno zakupić pełną licencję SoundID Reference dla wersji wielokanałowej i nadal uruchamiać profile Sonarworks na sprzęcie ORIA.

„Niezależnie od tego, czy kalibrujesz pokój ręcznie, czy za pomocą oprogramowania Sonarworks, cały zaawansowany procesor głośnikowy ORIA działa bezpośrednio w oparciu o niezwykle szybką, zintegrowaną architekturę dwuprocesorową DSP. W ten sposób uzyskasz dźwięk o niskim opóźnieniu, a Twój procesor będzie uwolniony na większe sesje, – dodaje Andrew Allen.

 

Po skalibrowaniu pomieszczenia ORIA zapewnia użytkownikom pełną kontrolę nad środowiskiem stereo, surround lub monitorem Dolby Atmos dzięki intuicyjnemu oprogramowaniu i iPadowi Remote. „Szybko przełączaj się między głośnikami, poziomami odsłuchu i krzywymi docelowymi – wszystko za naciśnięciem jednego przycisku. Korzystaj z oznaczonych kolorami grup głośników, indywidualnego i grupowego wyciszania głośników/solo oraz globalnej regulacji głośności, wycinania i przyciemniania, aby latać po sesji. I dla dla osób pracujących na poczcie dostępna jest także funkcja opóźnienia Global Lip Sync, która umożliwia idealne dopasowanie dźwięku do obrazu.

Wkrótce Audient zintegruje także obsługę renderera Dolby Atmos, umożliwiając użytkownikom przejęcie kontroli nad rozwijanym układem monitorowania narzędzia bezpośrednio z interfejsu użytkownika ORIA. Idealny do szybkiego przełączania między różnymi układami monitorowania, takimi jak Dolby Atmos, 7.1, 5.1 i stereo, bez konieczności przeskakiwania między projektem a rendererem Dolby Atmos.

Głośniki surround można podłączyć za pomocą wyjść liniowych lub AES; dedykowane wyjścia stereo doskonale nadają się do podłączenia niezanurzających się głośników zintegrowanych, a dwa wejścia ADAT dają użytkownikowi możliwość dodania zewnętrznego interfejsu lub przedwzmacniacza.

„Upewniliśmy się, że ORIA zapewnia jakość dźwięku, jakiej oczekujesz od Audient. Wysokowydajne konwertery mają zakres dynamiki 126 dB, a wypróbowane i przetestowane przedwzmacniacze mikrofonowe Audient Console w dalszym ciągu zapewniają wzmocnienie 58 dB i działają jako mikrofon, liniowy lub Wejścia instrumentalne Hi-Z.” dodaje Andrzej. „Po raz pierwszy w historii przedwzmacniacz mikrofonowy Audient Console jest sterowany zdalnie. Zoptymalizowany tak, aby zapewnić korzyści dźwiękowe wynikające z jego całkowicie analogowej konstrukcji wraz z niezwykle dokładną kontrolą cyfrową”.

www.audient.com



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Ghost of Tsushima: Director’s Cut otrzymuje oficjalne wymagania sprzętowe na PC

Nixxes Software opublikowało oficjalne wymagania systemowe gry Ghost of Tsushima: Director's Cut, której oficjalna premiera odbędzie się 16 maja. Ponadto gra będzie...

Linia Razer Huntsman V3 Pro z analogowymi przełącznikami optycznymi Gen-2 uwalnia precyzję

W konkurencyjnym świecie gier, gdzie liczy się każda milisekunda, narzędzia, którymi posługujesz się, mogą zadecydować o porażce lub zwycięstwie. Każde naciśnięcie klawisza...

Jak Bitcoin może wspomóc wzrost w rozwijających się gospodarkach

Wiele krajów rozwijających się niewątpliwie doświadczyło swoich problemów gospodarczych. Niektóre z tych krajów mają niestabilne i niezaufane waluty fiducjarne. W związku z tym przyjmują...
Advertisment