Audeze ulepsza słuchawki Maxwell do profesjonalnego miksowania Dolby Atmos


Audeze, producent planarnych słuchawek magnetycznych z siedzibą w Los Angeles, ogłosił wprowadzenie wersji beta znaczącej aktualizacji oprogramowania sprzętowego do swojego zestawu słuchawkowego do gier Maxwell, dodając obsługę śledzenia głowy kompatybilną z rendererem Dolby Atmos w celu profesjonalnego miksowania. Wykorzystując wbudowany sprzęt znajdujący się już w każdym zestawie słuchawkowym Maxwell, ta integracja przekształca Maxwell w potężne narzędzie zoptymalizowane dla twórców treści i inżynierów dźwięku miksujących w Dolby Atmos.

Audeze, producent planarnych słuchawek magnetycznych z siedzibą w Los Angeles, ogłosił wprowadzenie wersji beta znaczącej aktualizacji oprogramowania sprzętowego do swojego zestawu słuchawkowego do gier Maxwell, dodając obsługę śledzenia głowy kompatybilną z rendererem Dolby Atmos w celu profesjonalnego miksowania. Wykorzystując wbudowany sprzęt znajdujący się już w każdym zestawie słuchawkowym Maxwell, ta integracja przekształca Maxwell w potężne narzędzie zoptymalizowane dla twórców treści i inżynierów dźwięku miksujących w Dolby Atmos.

Kiedy planarne, magnetyczne bezprzewodowe słuchawki do gier Maxwell, wprowadzone na rynek w grudniu 2022 r., nie były najlepszym przykładem wysiłków projektowych Audeze – marki, która może być dumna z tego, że zaprojektowała i wprowadziła na rynek charakterystyczne, wyglądające na premium produkty. A jednak Maxwell był nie tylko zestawem słuchawkowym do gier oryginalne Audeze Mobiusbył to także jeden z najbardziej ambitnych i wyrafinowanych technicznie produktów opracowanych przez firmę, w tym pierwszy projekt zgodny z technologią Bluetooth LE Audio i obsługą szerokiej gamy kodeków, w tym LDAC, AAC i LC3plus.

Te dyskretne słuchawki – szczerze mówiąc, jedne z najbrzydszych słuchawek, jakie wypuszczono na rynek w ciągu ostatnich dwudziestu lat (a zestawy słuchawkowe do gier są zwykle bardzo brzydkie) – okazały się jednym z produktów marki, które odniosły największy sukces. Tak naprawdę nie bez powodu Audeze przykuło uwagę Sony Interactive Entertainment, oddziału PlayStation japońskiego giganta elektroniki, który niedawno kupił tę firmę. Bez wątpienia przyczynił się do tego Maxwell, będący najlepszym zestawem słuchawkowym do gier kompatybilnym z PlayStation na rynku.

Teraz Audeze wykorzystuje całą wbudowaną technologię już zastosowaną w brzydkim zestawie słuchawkowym, aby rozszerzyć swój zasięg rynkowy na zupełnie nowy dynamiczny plac zabaw, którym są twórcy treści Dolby Atmos. „Planujemy wykorzystać możliwości Maxwella w zakresie śledzenia głowy w przyszłej współpracy i mamy nadzieję wspierać rosnącą społeczność twórców Dolby Atmos” – mówi Sankar Thiagasaudram, dyrektor generalny i założyciel Audeze.

Wraz z rosnącą wirtualną i zdalną współpracą wśród społeczności kreatywnej, udoskonalony zestaw słuchawkowy Maxwell firmy Audeze jest dostosowany do potrzeb tej rozwijającej się dziedziny. Jednocześnie społeczność twórców w pełni akceptuje Dolby Atmos, dzięki czemu zestaw słuchawkowy Maxwell jest doskonałym narzędziem dla twórców, którzy chcą uwolnić się od tradycyjnych ograniczeń stereo, aby zapewnić niezrównane zanurzenie i klarowność swoich miksów.

Reklama

Wszystko, co użytkownicy Maxwell muszą zrobić, to otworzyć najnowszą sesję Dolby Atmos, podłączyć aplikację Dolby Atmos Renderer i podłączyć klucz USB lub kabel USB, aby tworzyć i monitorować miksy Dolby Atmos ze śledzeniem głowy w czasie rzeczywistym, zapewniając wysoce wciągające wrażenia podgląd ich kreacji dźwiękowych. Biorąc pod uwagę jakość planarnych przetworników magnetycznych Audeze zastosowanych w Maxwell, mogą one stać się prawdziwym źródłem odniesienia dla studia w podróży.

Nowa integracja Maxwella z rendererem Dolby Atmos zapewni usprawnioną obsługę. Użytkownicy mogą tworzyć i monitorować miksy Dolby Atmos ze śledzeniem głowy w czasie rzeczywistym, zapewniając bardzo wciągający podgląd miksu. Aby uzyskać więcej informacji na temat włączania śledzenia głowy za pomocą renderera Dolby Atmos na komputerach Mac lub Windows, odwiedź ten link.

Śledzenie głowy podąża za orientacją głowy użytkownika i pozwala na interakcję z wirtualnym pomieszczeniem w czasie rzeczywistym podczas monitorowania obuusznego za pomocą słuchawek. Tworząc odniesienie przestrzenne, użytkownicy będą wiedzieć, gdzie jest przód, a gdzie tył, a wirtualne głośniki w pomieszczeniu pozostaną na swoim miejscu nawet wtedy, gdy użytkownik odwróci głowę. Jak obecnie ustalili wszyscy, którzy używają słuchawek dousznych lub słuchawek Apple ze sprzętem Apple do oglądania treści, zapewnia to bardziej realistyczne wrażenia imitujące środowisko studyjne z głośnikami.

To samo odniesienie przestrzenne, które umożliwia śledzenie głowy, może prowadzić do większej dokładności podczas umieszczania obiektów w przestrzeni trójwymiarowej. Dodatkowo, ponieważ przypomina to pomieszczenie do miksowania akustycznego, użytkownicy mogą odkryć, że mogą spędzić więcej czasu wygodnie miksując na słuchawkach, szczególnie podczas podróży lub z innego powodu poza studiem.

 

Jak doświadczył już każdy, kto oglądał film w porządnym kinie, Dolby Atmos to innowacyjne doświadczenie dźwiękowe, które otacza użytkowników wciągającym krajobrazem dźwiękowym podczas korzystania z szeregu głośników w prawdziwym pomieszczeniu ze skalibrowanym systemem odtwarzania. W ścieżkach dźwiękowych filmów przelatują nad nami helikoptery i statki kosmiczne, a my zanurzamy się w realnym świecie, będąc bezpośrednio w centrum akcji. Będąc zasadniczo formatem obiektowym, Dolby Atmos można w przybliżeniu wyrenderować do postaci binauralnej, co zapewnia lepsze wrażenia w porównaniu do stereo – chociaż nie jest to to samo, co posiadanie prawdziwych głośników w pomieszczeniu.

Obecnie studia korzystają z Dolby Atmos, aby stworzyć większą, trójwymiarową scenę, na której dźwięki niekoniecznie się poruszają, ale mogą być umiejscowione w kuli, a nie tylko z przodu, z prawej strony i z przodu, na środku. Podczas gdy muzyka miksowana w stereo ogranicza się do lewego i prawego kanału, muzyka miksowana w Dolby Atmos pozwala teraz artystom na umieszczanie indywidualnych dźwięków w całej wirtualnej sferze, a używanie słuchawek może być skuteczne w lokalizowaniu umieszczonych obiektów dźwiękowych – biorąc pod uwagę, że 99% użytkowników będzie słuchać tego samego miksu, także w wersji binauralnej na słuchawkach. Takie podejście pozwala również użytkownikom decydować o głośności, rozmiarze i poziomie dyfuzji każdego wokalu, gitary lub bębna, aby ujawnić niuanse w muzyce odtwarzanej w ten sposób.

To ważne, ponieważ artyści i producenci mogą teraz dostarczać muzykę w Dolby Atmos za pośrednictwem kilku wiodących serwisów streamingowych oraz najpopularniejszych urządzeń do strumieniowego przesyłania muzyki, w tym mobilnych, inteligentnych głośników, a nawet dźwięku samochodowego.

www.audeze.com

 



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Najlepsza podklasa Barbarzyńców BG3, atuty i przewodnik po budowie

Baldurs Gate 3 ma 12 klas do wyboru podczas tworzenia swojej postaci. The Barbarzyńca to klasa walcząca w zwarciu,...

Plotka: nowy przycisk akcji pojawi się w całej ofercie iPhone’a 16

Przycisk Akcja po raz pierwszy zaprezentowany w iPhonie 15 Pro może stać się potężniejszy i rozszerzyć się na nowe urządzenia w przyszłym roku....

Pierwszy zwiastun Furiosy zapowiada początek szalonej odysei

Mad Max: Na drodze gniewu działo się w nim wiele fantastycznych rzeczy, ale niewiele z nich zabłysnęło tak olśniewająco, jak twarda jak skała...
Advertisment