AT&T rozpoczyna rok 2025 nowym programem „Gwarancja AT&T”, który według firmy „wyznaczy nową poprzeczkę” w zakresie usług dla klientów i sieci. Najważniejsza część ogłoszenia? AT&T przyzna Ci teraz kredyt w przypadku awarii sieci…
Istnieją dwie kategorie klientów uprawnionych do tych kredytów, AT&T wyjaśnia:
- Klienci korzystający z sieci światłowodowej, u których wystąpiła przerwa w dostawie prądu trwająca 20 minut lub dłużej
- Klienci sieci bezprzewodowej, u których wystąpiła przerwa w działaniu trwająca 60 minut lub dłużej (o ile przerwa jest „spowodowana pojedynczym zdarzeniem wpływającym na 10 lub więcej wież”.
AT&T twierdzi, że w takich sytuacjach klienci automatycznie otrzymają kredyt w wysokości równej pełnemu dniu świadczenia usługi.
W przypadku przerwy w sieci dołożymy wszelkich starań, aby przywrócić usługę i naprawić ją w przypadku klientów korzystających ze światłowodów, którzy doświadczą 20 lub więcej minut lub więcej, oraz klientów korzystających z sieci bezprzewodowych, którzy doświadczą 60 lub więcej minut objętej ubezpieczeniem przerwy.1 Konsumenci automatycznie otrzymają zwrot pieniędzy w rachunku co równa się pełnemu dniu obsługi, a my skontaktujemy się z naszymi małymi klientami biznesowymi z opcjami, które pomogą im to naprawić.
Inne aspekty nowego programu gwarancji AT&T:
- Jaśniejsze wytyczne dotyczące umów dotyczących usług bezprzewodowych i światłowodowych.
- Lepsza obsługa klienta: Porozmawiaj z przyjaznym ekspertem technicznym w ciągu 5 minut lub umów się na oddzwonienie w wybranym przez Ciebie terminie.
Dowiedz się więcej na stronie internetowej AT&T.
FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.