Assetto Corsa Rally zadebiutuje we wczesnym dostępie 13 listopada



505 Games i Supernova Games Studios, we współpracy technicznej z KUNOS Simulazioni, z dumą ogłaszają Assetto Corsa Rally – nowe dodatkowe ramię w serii Assetto Corsa, poświęcone ekscytującemu światu wyścigów rajdowych. Opracowana przez Supernova Games Studios gra Assetto Corsa Rally przenosi uznany, realistyczny silnik jazdy z serii Assetto Corsa do jednej z najbardziej wymagających i spektakularnych dyscyplin sportów motorowych. Gra zapewnia autentyczne i wciągające wrażenia, które oddaje wyjątkową istotę rajdów — ostateczny test szybkości, strategii, refleksu i opanowania, a wszystko to w jednym.

Tytuł będzie dostępny we wczesnym dostępie na platformie Steam od 13 listopada w specjalnej cenie 24,99 GBP / 29,99 USD / 29,99 EUR. Supernova Games Studios, część Digital Bros Group, to międzynarodowy zespół weteranów branży, których pasją są symulatory wyścigów i sporty motorowe. Dzięki współpracy z KUNOS Simulazioni zespół miał dostęp do uznanego silnika fizycznego Assetto Corsa, który został specjalnie udoskonalony i dostrojony, aby sprostać wyjątkowym wyzwaniom jazdy rajdowej. KUNOS nadzorował i wspierał dokładność modelu jazdy, zapewniając, że nowy wpis spełnia wysokie standardy realizmu i symulacji, które definiują markę Assetto Corsa.

Assetto Corsa Rally będzie zawierać zarówno tryby rozgrywki offline, jak i, stopniowo w trakcie wczesnego dostępu, tryb dla wielu graczy online – zawsze z naciskiem na wierność symulacji. Każdy wyścig odbywa się w dynamicznym środowisku, gdzie cykle dnia i nocy, zmieniające się warunki pogodowe, bezpośrednio wpływają na osiągi jazdy.

Temperatura, wilgotność, rodzaj nawierzchni i woda stopniowo wpływają na przyczepność i reakcję pojazdu, dzięki czemu każdy etap wydaje się wyjątkowy. Elementy te nie są zwykłymi efektami wizualnymi, ale stanowią integralną część fizycznego modelu symulacyjnego, wymagającego od kierowców wykazania się precyzją, wrażliwością i zdolnością adaptacji, aby opanować każdą sytuację.

ZAAWANSOWANA TECHNOLOGIA DLA PRAWDZIWEJ SYMULACJI
Autorski silnik fizyczny opracowany przez KUNOS Simulazioni został zaadaptowany i udoskonalony, aby realistycznie symulować wyjątkową dynamikę wyścigów rajdowych, w tym:

Reklama
  • Skoki i nierówne powierzchnie.
  • Śliskie i zmienne warunki na drogach.
  • Dynamiczna pogoda.
  • Realistyczne zachowanie pojazdu we wszystkich rodzajach terenu.

Kluczowym elementem jest zastosowanie technologii skanowania laserowego na każdym etapie każdej imprezy rajdowej, umożliwiającej dokładne odtworzenie:

  • Formacje terenu w świecie rzeczywistym.
  • Nierówności i charakterystyka nawierzchni drogowej.
  • Szczegóły otaczającego środowiska, takie jak rozmieszczenie roślinności.

Takie podejście – po raz pierwszy w gatunku symulatorów rajdowych – zapewnia niespotykany dotąd poziom realizmu, pogłębiając autentyczność wrażeń z jazdy.

Równolegle zespół Supernova, wykorzystując swoje skonsolidowane doświadczenie z Unreal Engine 5, dostosował i zoptymalizował go do specyficznych potrzeb gier wyścigowych, zapewniając wysoką wierność wizualną i wydajność.

TREŚĆ I LOKALIZACJAS
Na początku wczesnego dostępu Assetto Corsa Rally będzie zawierać:

  • 33 km w pełni skanowanych laserowo prawdziwych dróg.
  • 4 odcinki specjalne z 18 wariantami, rozgrywane na drogach szutrowych w Walii i drogach asfaltowych w Alzacji.
  • 10 kultowych samochodów rajdowych, w tym pojazdy Grupy B, WRC i Rally2.
  • 5 trybów gry, obsługa trzech ekranów i wiele więcej.

Kompletna gra ma zawierać:

  • Ponad 120 km wiernie odtworzonych etapów rajdowych przy użyciu technologii skanowania laserowego.
  • 10 odcinków specjalnych z ponad 35 wariantami obejmujących 5 międzynarodowych rajdów, z ciągle dodawanymi nowymi drogami i zawartością.
  • Pełna gama samochodów obejmująca ponad 30 pojazdów wybranych spośród najbardziej kultowych samochodów rajdowych z przeszłości i teraźniejszości.
  • Nowe tryby gry, szkoła rajdowa, tryb kariery i pełne wsparcie VR.

EKSTREMALNE SZCZEGÓŁY I WCIĄGAJĄCY DŹWIĘK

Każdy samochód został odtworzony przy użyciu skanów laserowych i oficjalnych plików CAD, zapewniając bezkompromisową dokładność każdego elementu.

  • Zaawansowany system uszkodzeń: łączy deformacje wizualne z uszkodzeniami fizycznymi, które bezpośrednio wpływają na zachowanie pojazdu, zwiększając realizm i wyzwanie.

Wrażenia dodatkowo podnosi system audio zaprojektowany tak, aby zmaksymalizować zanurzenie:

  • Autentyczne nagrania dźwiękowe: rzeczywiste dźwięki przyspieszania, hamowania i driftu, rejestrowane zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz kokpitu.
  • Notatki pilota: opracowane we współpracy z zawodowymi pilotami i zawierające ich oryginalne głosy.

„Czując brak nowoczesnego symulatora rajdowego, zbudowaliśmy zespół i opracowaliśmy technologię, aby sami go stworzyć, przy wsparciu kierowców, inżynierów, kolekcjonerów, mechaników i ekspertów branżowych”. skomentował Mauro Notarberardino, dyrektor Supernova Studio.

„Szczególne podziękowania należą się firmie KUNOS Simulazioni, której partnerstwo odegrało kluczową rolę w utrzymaniu charakterystycznego charakteru serii – zwłaszcza jeśli chodzi o model jazdy – w tym nowym rozdziale. Dziś rozpoczyna się nowy, ekscytujący początek dla Supernova i Assetto Corsa Rally i nie możemy się doczekać, aby podzielić się z wami tą podróżą”.

„Kiedy rajdowa wersja Assetto Corsa?! To jedno z najczęstszych pytań, jakie otrzymywałem przez te lata” – mówi Marco Massarutto, współzałożyciel KUNOS Simulazioni i franczyzy Assetto Corsa oraz dyrektor wykonawczy KUNOS Simulazioni „i wreszcie mogę udzielić odpowiedzi.

Prawidłowa symulacja rajdu wymaga specjalnego podejścia, które może wykorzystać unikalne aspekty tej dyscypliny sportów motorowych. Ściganie się głównie z chronometrem, a nie z dziesiątkami przeciwników przetwarzanych w czasie rzeczywistym przez sztuczną inteligencję, uwalnia zauważalne zasoby procesora, co pozwala programistom przesuwać granice fizyki, a także zachowań mechanicznych i modeli opon na różnych nawierzchniach, które Assetto Corsa Rally będzie prezentować i symulować.

Rezultatem jest dedykowana i prawdziwa symulacja rajdu, napędzana silnikiem fizycznym Assetto Corsa, która może w pełni wykorzystać swój potencjał bez kompromisów. Połączenie tego zaawansowanego silnika z najlepszymi prawdziwymi etapami rajdowymi odtworzonymi przy użyciu technologii skanowania laserowego, najbardziej kultowymi samochodami rajdowymi, a także pasją i kompetencjami zespołu programistów Supernova, pozwoli zapewnić niesamowite wrażenia, których fani oczekiwali od dziesięcioleci.

Assetto Corsa Rally zadebiutuje na targach SimRacing Expo w Dortmundzie, organizowanych przez South West Vision, w najbliższy weekend, od piątku 17 października do niedzieli 19 października na kilku stoiskach wystawowych, z główną sceną na terenie FANATEC.

Specjalne podziękowania za występ w ten weekend kieruję do firm FANATEC i South West Vision, którym 505 Games, Supernova Game Studios i KUNOS Simulazioni są bardzo wdzięczne za udostępnienie przestrzeni, aby móc doświadczyć Assetto Corsa Rally w najlepszym wydaniu.

Michael Wamser z South West Vision skomentował: „Kunos Simulazioni napędza pasję i innowacje we franczyzie Assetto Corsa od 2014 roku, znacząco przyczyniając się do ewolucji i sukcesu SimRacing Expo. Jesteśmy dumni, że możemy kontynuować naszą współpracę w tym roku, świętując nasze wspólne zaangażowanie w przyszłość wirtualnych sportów motorowych”.

Belma Nadarevic, starszy dyrektor ds. marketingu w firmie Fanatec, powiedziała: „Jesteśmy podekscytowani możliwością dołączenia do Supernova Games Studios i Kunos Simulazioni w kolejnej ekscytującej podróży i zapewnienia idealnej sceny dla ich nowej symulacji. Sprzęt Fanatec zawsze stawiał na immersję i realizm, więc nie możemy się doczekać, aż fani po raz pierwszy doświadczą ich nowego dzieła na naszym najnowszym sprzęcie”.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Film „Człowiek z piłą łańcuchową” łączy w sobie ręcznie rysowaną animację z CGI – zupełnie jak Demon Slayer: Infinity Castle

Mappa nadchodzi Człowiek z piłą mechaniczną – film: Reze Arc po mistrzowsku łączy sztukę 2D i 3D, powtarzając Ufotable Zabójca Demonów: Zamek...

Omówienie aplikacji niezależnej: „Auvio” umożliwia tworzenie niekończących się krajobrazów dźwiękowych na iPhonie

Witamy w Prezentacja aplikacji niezależnych. To cotygodniowa seria 9to5Mac, w której prezentujemy najnowsze aplikacje ze świata niezależnych aplikacji. Jeśli jesteś programistą i chcesz,...

PSA: Jeśli nie podoba Ci się nowa aplikacja Preview na iOS 26, istnieje łatwe rozwiązanie tego problemu

Z iOS 26, Apple wprowadził nową aplikację na iPhonie i iPadzie: podgląd. Ta aplikacja jest dostępna na komputerze Mac od dłuższego czasu i...
Advertisment