Assassin’s Creed Shadows to idealny rozmiar


Nie mogę uwierzyć, że to mówię, ale: Jestem podekscytowany tym, że Assassin’s Creed znów jest ogromne.

To nie jest uwaga na temat szumu okna uruchamiania Assassin’s Creed Shadows (3 miliony graczy w ciągu tygodnia) ani cultural Cachet zarobiony przez menedżerów mediów społecznościowych (przynajmniej jak dotąd jeden mściwy miliarder z defenestrowany na własnej platformie mediów społecznościowych). Ma to na myśli dosłownie: Assassin’s Creed Shadows jest ogromną grą, a to rządzi.

Z biegiem lat Assassin’s Creed Games ewoluowały z skromnych przygodów na otwartym świecie w rodzaj wzdęcia, który jest synonimem „gry mapy Ubisoft”. Ta ewolucja zakończyła się 2020. XX wieku Assassin’s Creed Valhallaktóry był niesławnie Za dużo gry. Witryna śledzenia danych HowlongTobeat stawia średnią Valhalla Odtwarzanie około 100 godzin lub bliżej 150 godzin na ukończony bieg. To dodatek do trzech rozszerzeń i Darmowy tryb Roguelike To zostało praktycznie zaprojektowane w laboratorium, aby pochłonąć mój czas. Zatopiłem 91 godzin Valhalla Przed osiągnięciem kredytów, a ja pominąłem cały region gry podstawowej.

Zdjęcie: Ubisoft Bordeaux/Ubisoft przez Polygon

Po Valhalla2023 Assassin’s Creed Mirage był powiew świeżego powietrza. Cała gra znajdowała się w jednym mieście (Bagdad w IX wieku) i jego okolicy, naśladując formę starszych wpisów serii, takich jak Assassin’s Creed Bracthood. Był para typy z Kolekcje i kilka Powtarzające się łamigłówkiale minęły bizantyjskie menu i statystyki PochodzenieW OdysseyI Valhalla. Recenzje (w tym nasze w Polygon) pochwaliły jego powściągliwość i muszę przyznać, że miło było zagrać w skoncentrowaną grę Assassin’s Creed po raz pierwszy od lat.

Ale niedawne wydanie Assassin’s Creed Shadows uwolniło moje wewnętrzne złoto. Valhalla Był Tour de Force, ale z każdym nowym szarym włosami, które znajduję, moja cierpliwość do gier o tej wielkości zanika. Miraż była mile widziana zmiana tempa, ale brakowało jej siły. Cienie gwoździ równowaga.

Reklama

Gdzie Valhalla przedstawił zbyt wiele rzeczy do zrobienia, Miraż brakowało przepływu, który był obecny w każdej grze Assassin’s Creed wydanej w post-Witcher 3 świat. Znasz ten: skalujesz iglicę zamku, gigantyczne drzewo lub centralny maszt galeonu. Skanujesz horyzont i oceniasz wszystkie małe ikony znaku zapytania, które osadzają twój pogląd. Następnie wybierasz jeden. Ponieważ może to coś fajnego, jak fascynująca sekwencja platformowa nad podziemną rzeką. A może jest to coś satysfakcjonującego, jak miecz ze słowem „unikalnym” lub „legendarnym” w opisie przedmiotu. Może to wydarzenie szybkie.

Mapa Assassin's Creed Shadows pokazuje bardzo możliwą do zarządzania liczbę ikon

Zdjęcie: Ubisoft Quebec/Ubisoft przez Polygon

Cienie przedstawia opanowanie tego stanu przepływu. Istnieje niemal medytacyjna jakość, aby przeskakiwać z celu, aby obiektyw przez wieś z XVI wieku Japonia. (To z pewnością tego nie boli Cienie jest dość łatwy dla oczu, renderowany z malarstwowym pięknem.) Nie wiedząc, co znajdziesz, jest częścią zabawy. I w przeważającej części to, co się spotykasz, jest rzeczywiście warte twojego czasu.

Czasami natkniesz się na zamek, w którym masz za zadanie zamordować kilku wrogów wysokiego szczebla w zamian za rzadką zbroję, lub możesz natknąć się na obozowy bandyty z zasobami niezbędnymi dla twojego Kryjówka. Ale te działania nie dotyczą nie tylko zabójstwa, pomimo nazwy gry. Platformowanie rękawic o nazwie Hidden Trails and Puzzle Dungeons o nazwie Kofun Dodaj pewną różnorodność. Świątynie wymagają wyśledzenia garstki ukrytych obiektów znanych jako Utracone strony. Nawet imprezy szybkie-mini-gamy oparte na rytmie Kuji-Kiri – są przekonujące: odblokowują misje, które wypełniają historię dla Naoe, jednego z podwójnych bohaterów.

Yasuke i Naoe stoją przed drzwiami w Creed Shadows

Zdjęcie: Ubisoft Quebec/Ubisoft przez Polygon

Żeby było to jasne, mówię to z perspektywy dość spokojnego gracza. Grałem przez nieco ponad 20 godzin i tylko Tylko Odblokowany Yasukedruga postać grywalna. Rówieśnicy, którzy skończyli Cienie powiedz to zajmuje około 40 godzin Aby ukończyć główna historialub coś bliżej dwa razy więcej niż na ukończonym biegu (dużo czasu, bez wątpienia, ale znacznie mniej niż O Boże, to nigdy się nie skończy Vibe of Valhalla). Kto wie, może wypaliłbym się! Ale w tym tempie tempo i zakres listy rzeczy do zrobienia są idealne.

Cóż, chyba, że ​​Ubisoft zburzy pokój za pomocą bezpłatnego trybu Roguelike.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Duolingo dostaje kurs szachowy

Duolingo wkrótce będzie w stanie nauczyć się kolejnej nowej umiejętności: szachy.Nowy kurs szachowy platformy będzie wykorzystywał krótkie łamigłówki, takie jak przeniesienie rycerza do...

Nvidia uwalnia sterownik Geforce Hotfix 576.15

Nvidia w weekend przesunęła aktualizację Hotfix do kierowców GeForce. Hotfixes to aktualizacje wypchnięte, aby natychmiast spotkać rażące błędy lub luki w zabezpieczeniach, bez...

W jaki sposób inteligentne tablice HKMLC pomagają w nauczaniu?

Kredyty to oldschoolowe rzeczy. Około 67% globalnych klas przyjęło teraz interaktywne technologie, takie jak inteligentne tablice, aby nadążyć za czasami (raport UNESCO 2023)....
Advertisment