Masaru Yamamura, dyrektor Armored Core VI, powiedział w wywiadzie przeprowadzonym przez południowokoreańską firmę Ruliweb: „W trakcie prac nad kontynuacją pojawiła się również opinia, aby zrobić ją w innym stylu gry. Jednak w wyniku dyskusji uznano, że nie należy jej przekształcać w tytuł nastawiony na ruch i eksplorację, takich jak seria Elden Ring czy Soul. W serii Armored Core, w zależności od montażu, wydajność ruchu postaci zmienia się i wpływa na grę. Bo taki jest urok serii. Jego zespół wybrał tradycyjną drogę projektowania, aby skoncentrować się na tworzeniu szczegółowych i zabawnych środowisk rozgrywki: „Myślę, że będziesz mógł odczuwać inną przyjemność z odkrywania każdego zakamarka starannie wykonanej mapy podczas ruchu”.
ARMORED CORE VI FIRES OF RUBICON, wyposażony w wysoce mobilne i dające się dostosować mechy, pozwoli graczom wziąć udział w szybkich bitwach, w których będą mogli w pełni wykorzystać ofensywne i defensywne manewry zarówno na lądzie, jak iw powietrzu, aby pokonać wrogów.
Aby odnosić największe sukcesy i przynosić największe zyski najemnikom na Rubicon 3, gracze muszą opanować szybko zmieniające się odległości bojowe, wykorzystywać otoczenie jako osłonę ochronną oraz wielokierunkowe bitwy, aby pokonać wymagających wrogów i sytuacje.
ZAMÓW W PRZEDSPRZEDAŻY TERAZ!
Zamów teraz i przygotuj się na globalną premierę Armored Core VI: Fires of Rubicon 25 sierpnia.
Aby uzyskać więcej informacji na temat ARMORED CORE VI FIRES OF RUBICON, sprawdź najnowsze wiadomości! Gra będzie częścią PlayStation Free Upgrade i Xbox Smart Delivery.