Izraelskie centrum rozwoju odgrywa kluczową rolę w tej inicjatywie. Zespoły sprzętowe nadzorują rozwój kluczowych komponentów dla tych GPU, w tym flagowych Immortalis i Mali GPU. Tymczasem zespoły programistyczne tworzą interfejsy dla zewnętrznych twórców silników graficznych, współpracując zarówno z uznanymi twórcami gier, jak i startupami. Arm wchodzi już na rynek komputerów PC za pośrednictwem swoich partnerów, takich jak Qualcomm z układami Snapdragon X. Jednak te układy obsługują zintegrowany procesor graficzny, a Arm chce dostarczać oddzielne procesory graficzne i tam konkurować. Chociaż szczegółów jest nadal niewiele, Arm może produkować procesory graficzne, które będą towarzyszyć komputerom Copilot+ opartym na architekturze Arm i niektórym komputerom stacjonarnym. Ostateczny plan wykonania wciąż musi zostać odkryty i wciąż czekamy, aby zobaczyć, na jakim etapie znajduje się projekt oddzielnego procesora graficznego Arm.