Argos przebił sprzedaż online sprzętu sportowego i outdoorowego w 2020 roku


Według badań przeprowadzonych przez Wette.de, Argos był liderem sprzedaży online artykułów sportowych i produktów outdoorowych w Wielkiej Brytanii w 2020 roku.

Firma bukmacherska ustaliła, że ​​Argos zarobił 541 mln USD w sprzedaży netto sprzętu sportowego i outdoorowego w 2020 r., czyli więcej niż niektórzy z wiodących sprzedawców sportowych w Wielkiej Brytanii, w tym Sports Direct, Nike i Adidas.

Sprzedawca osiągnął nawet lepsze wyniki niż Amazon pod względem sprzedaży online sprzętu sportowego i outdoorowego w Wielkiej Brytanii w 2020 r., a Amazon zarobił w tym segmencie 367 mln USD netto ze sprzedaży online.

Rex Pascual, redaktor Wette.de, powiedział: „2020 był wielkim rokiem dla e-commerce, a segment sportu i outdooru ogromnie się na nim rozwinął. W Wielkiej Brytanii popularny sprzedawca detaliczny Argos wygenerował pół miliarda dolarów sprzedaży netto w e-commerce w 2020 roku, pokonując gigantów sportowych, takich jak Nike i Adidas. Argos miał silną pozycję w handlu elektronicznym na długo przed wybuchem pandemii, co okazało się bardzo korzystne podczas blokad w 2020 roku”.

Ponieważ na początku pandemii konsumenci zostali zmuszeni do pozostania w domu przez blokady, nastąpił gwałtowny wzrost sprzedaży online w różnych segmentach rynku, ponieważ ludzie osiedlili się w domu spędzanym głównie w domu.

Wielu sprzedawców odnotowało wzrost popytu online w 2020 r., w tym: Tesco, Ocado oraz Amazonka, a w wielu przypadkach ich wydajność i zdolność radzenia sobie z tym wzrost zależał od ich pre-pandemicznego zasięgu online.

Reklama

Pandemia okazała się korzystna dla mniejsze firmy, a także niektóre branże handlu detalicznego, takie jak towary luksusowe i elektronikaucierpiały inne segmenty, takie jak odzież.

Ponieważ siłownie zostały zamknięte z powodu blokady, a ludzie byli zmuszani do pracy w domu, popularność sprzętu sportowego do domowych siłowni wzrosła w 2020 r., a 10 największych dostawców sportów online i outdoor zarobiło w sumie 2,67 miliarda dolarów w ciągu roku.

Podczas gdy Argos znalazł się na szczycie listy sprzedaży online artykułów sportowych i rekreacyjnych w Wielkiej Brytanii w 2020 r., tuż za nim uplasował się Sportsdirect.com, który zarobił 423 mln USD sprzedaży netto w tym segmencie. Nike zajęło trzecie miejsce z 404 mln USD, a następnie Amazon z 367 mln USD i Adidas.co.uk z 242 mln USD.

Na samym dole listy znaleźli się sprzedawcy, którzy, podobnie jak Argos, nie byliby tradycyjnie uważani za sprzedawców detalicznych artykułów sportowych lub outdoorowych – internetowy sklep odzieżowy Very.co.uk odnotował 192 mln USD sprzedaży online w branży sportowej i outdoorowej towarów, a następnie supermarket Tesco.com z 152 mln USD i Halfords z 146 mln USD.

John Lewis zajął dziewiąte miejsce ze sprzedażą netto w segmencie sportowym i outdoorowym w 2020 roku na poziomie 106 milionów dolarów, a JD Sports był dziesiąty ze 100 milionami dolarów.

Nie ma wątpliwości, że w ciągu ostatnich kilku lat zachowania klientów zmieniły się w Internecie. Technologia była postrzegana jako sposób na dostosowanie się do konsumentów malejące zainteresowanie sprzedażą detaliczną cegieł i zapraw jeszcze zanim Covid-19 zmusił więcej osób do poruszania się po życiu online i był coraz częściej wykorzystywany jako sposób na zwiększenie sprzedaży dla sprzedawców detalicznych, ponieważ pandemia przyspieszyła zmieniającą się liczbę klientów.

Dla wielu ta zmiana nawyków ma na celu: trwać nawet po ustąpieniu pandemii ponieważ ludzie przyzwyczaili się do nowych nawyków.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

BattlerGC Pro może być ostateczną formą kontrolera GameCube

To nowe Kontroler BattlerGC Pro wygląda na to, że może to być najlepszy gamepad GameCube — wyposażony w odporne na dryf joysticki z...

Ta funkcja Sonoma w iOS 17 i macOS sprawia, że ​​automatyczne wypełnianie jest jeszcze wygodniejsze

Z biegiem lat Apple radykalnie udoskonaliło swoje możliwości Funkcja automatycznego wypełniania do automatycznego wypełniania hasła, adresy, dane kart kredytowych i inne. W...

Komisja FCC ma przywrócić neutralność sieci

Federalna Komisja Łączności ma w czwartek głosować za przywróceniem neutralności sieci w ramach ostatniej serii trwającej od lat gry w politycznego ping-ponga.Oczekuje się,...
Advertisment