Słynny Apple „Strzelone na iPhonie„Seria reklamowa właśnie zdobyła jedno z najwyższych wyróżnień branży reklamowej: Grand Prix w kategorii twórczej skuteczności Lions na tegorocznym festiwalu kreatywności w Cannes Lions. Nieźle jak na kampanię, która rozpoczęła się dziesięć lat temu.
Kreatywne skuteczność lwy nagradzają kampanie, które okazują długoterminowy wpływ biznesu poprzez kreatywność. W tym roku był czwarty z rzędu rok wzrostu zgłoszeń dla kategorii, co stanowi wzrost o 6,5% w porównaniu do 2024 r.
Mimo to, z ponad 300 zgłoszeń, przyznano tylko 17: Three Gold, Six Silver, Seven Bronze i Single Grand Prix, które trafiły do Apple i jego agencji Tbwa \ Media Arts Lab.
Najdłużej trwająca kampania Apple zdobywa najwyższy zaszczyt Cannes
„Strzelane na iPhonie”, uruchomione dziesięć lat temu, stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych kampanii marketingowych Apple, wykorzystując jeden z kluczowych punktów sprzedaży iPhone’a. Jak zaobserwowano w Cannes ‘ komunikat prasowy Dzięki listy zwycięzców dane dotyczące badań Coverpoint z 2025 r. Ustanawia aparat jako kluczowy czynnik pomagania iPhone’owi stać się najlepiej sprzedającym się smartfonem na świecie.
Andrea Diquez, globalny dyrektor generalny Gut i tegoroczny prezydent jury ds. Kategorii, pochwalił zdolność kampanii do zamazania granicy między sztuką a życiem codziennym:
„„ Strzałem na iPhone’a ”otrzymał Grand Prix za przełomową zdolność do demokratyzacji kreatywności, przekształcając codzienne chwile w sztukę. Kampania wyróżniała się jako klasa mistrzowska w podnoszeniu treści generowanej przez użytkowników, aby budować długoterminową platformę z oszałamiającym egzemplarzem. Gdy klient popełnia długoterminową platformę zbudowaną wokół wysoce kreatywnej pracy, która rezonuje globalnie i lokalnie, jej magiczna, to magiczną, która sprawia, że jest to prawdziwie z tego, że jest to najlepsza kombinacja branżowa.
W przypadku Apple rozpoznawanie oddziela dziesięciolecia twórczej pracy zachęcającej codziennych użytkowników do prezentacji możliwości aparatu iPhone’a, zamieniając swobodne migawki w globalną platformę reklamową.
FTC: Używamy dochodów z automatycznych linków partnerskich. Więcej.