Apple wygrywa Grand Prix w Cannes do kampanii „Strzel na iPhone’a”


Słynny Apple „Strzelone na iPhonie„Seria reklamowa właśnie zdobyła jedno z najwyższych wyróżnień branży reklamowej: Grand Prix w kategorii twórczej skuteczności Lions na tegorocznym festiwalu kreatywności w Cannes Lions. Nieźle jak na kampanię, która rozpoczęła się dziesięć lat temu.

Kreatywne skuteczność lwy nagradzają kampanie, które okazują długoterminowy wpływ biznesu poprzez kreatywność. W tym roku był czwarty z rzędu rok wzrostu zgłoszeń dla kategorii, co stanowi wzrost o 6,5% w porównaniu do 2024 r.

Mimo to, z ponad 300 zgłoszeń, przyznano tylko 17: Three Gold, Six Silver, Seven Bronze i Single Grand Prix, które trafiły do ​​Apple i jego agencji Tbwa \ Media Arts Lab.

Najdłużej trwająca kampania Apple zdobywa najwyższy zaszczyt Cannes

„Strzelane na iPhonie”, uruchomione dziesięć lat temu, stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych kampanii marketingowych Apple, wykorzystując jeden z kluczowych punktów sprzedaży iPhone’a. Jak zaobserwowano w Cannes ‘ komunikat prasowy Dzięki listy zwycięzców dane dotyczące badań Coverpoint z 2025 r. Ustanawia aparat jako kluczowy czynnik pomagania iPhone’owi stać się najlepiej sprzedającym się smartfonem na świecie.

Andrea Diquez, globalny dyrektor generalny Gut i ​​tegoroczny prezydent jury ds. Kategorii, pochwalił zdolność kampanii do zamazania granicy między sztuką a życiem codziennym:

„„ Strzałem na iPhone’a ”otrzymał Grand Prix za przełomową zdolność do demokratyzacji kreatywności, przekształcając codzienne chwile w sztukę. Kampania wyróżniała się jako klasa mistrzowska w podnoszeniu treści generowanej przez użytkowników, aby budować długoterminową platformę z oszałamiającym egzemplarzem. Gdy klient popełnia długoterminową platformę zbudowaną wokół wysoce kreatywnej pracy, która rezonuje globalnie i lokalnie, jej magiczna, to magiczną, która sprawia, że ​​jest to prawdziwie z tego, że jest to najlepsza kombinacja branżowa.

Reklama

W przypadku Apple rozpoznawanie oddziela dziesięciolecia twórczej pracy zachęcającej codziennych użytkowników do prezentacji możliwości aparatu iPhone’a, zamieniając swobodne migawki w globalną platformę reklamową.

FTC: Używamy dochodów z automatycznych linków partnerskich. Więcej.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Aqara G410 jest teraz dostępny z Bezpieczną obsługą wideo HomeKit

Aqara ogłosiła wydanie nowego centrum aparatu do drzwi, The Aqara G410 (Użyj kodu Aqaraus7 zaoszczędzić 15% do 7/13). Ten inteligentny dzwonek do drzwi...

YouTube „wyjaśnia” swój plan demonetyzowania spamma AI Slop

YouTube próbuje uspokoić obawy dotyczące przychodzącej aktualizacji swoich zasad monetyzacji po reakcji od twórców internetowych. Ogłoszenie, że YouTube będzie Aktualizacja ograniczeń dotyczących treści...

Dzień trzeci Prim Day 2025 Oferty są tak samo dobre jak pierwszy dzień

Amazon Prime Day Zwykle jest sprintem - dwa gorączkowe dni ofert pioruna, przepełnione koszyki na zakupy i wystarczającą liczbę zakładek przeglądarki, aby rozbić...
Advertisment