Apple niedawno uruchomił Nowa kampania promująca AirPods 4 z krótkim filmem z udziałem Pedro Pascal. Teraz firma podzieliła się również zakulisowym filmem z reżyserem Spike’em Jonze, który był za filmem „Pewnego dnia”.
Film zakulisowy z filmu Airpods 4 Krótki film
W przypadku filmu krótkometrażowego Apple pokazuje korzyści płynące z funkcji anulowania hałasu w Airpods 4 w zabawny i kreatywny sposób. W filmie zakulisowym, Pascal i Jonze detale, że film opowiada o kimś z rozpadu i o tym, jak muzyka w połączeniu z funkcją ANC w AirPods może przekształcić otaczający cię świat.
„To ilustruje ten pomysł, że kiedy zakładasz swoje AirPods i wprowadzasz aktywne odwołanie szumu, cały twój świat przekształca się w muzykę, którą zdecydujesz się postawić w nastroju, w którym jesteś” – powiedziała producent Jorie Feldman.
Projektant kostiumów, Kym Barret, który również pracował nad klipem, opisuje, jak dokonali dwukolorowych kostiumów, aby dopasować się do zmiany scenerii. „Interesującą częścią programu jest to, że widzisz ludzi w pełnym kostiumie zimowym lub lata i konkretnym kolorze, a następnie, w środku sceny, którą dostajesz w kamerze, iluzja”.
To nie pierwszy raz, kiedy Apple współpracowało z Spike Jonze przy reklamie swoich produktów. W 2018 roku filmowiec wyreżyserował krótki film promujący HomePod. W rolach głównych tancerki FKA Twigs, Reklama zatytułowana „Welcome Home” Wygrał w kategorii reklamowej/pojedynczej komercyjnej w nagrodach AICP.
Możesz obejrzeć poniższy film zza kulis, lub na YouTube:
Airpods 4 z ANC kosztuje 179 USD, można je znaleźć za mniej na Amazon.
Przeczytaj także
Gadżety, które polecam:
FTC: Używamy dochodów z automatycznych linków partnerskich. Więcej.