Karta Apple
Apple wysyła dziś e-mail do użytkowników Apple Card, informując ich o „błędzie systemu”, który miał miejsce w poniedziałek. Jak wynika z e-maila, doprowadziło to do tego, że niektórym użytkownikom Apple Card błędnie powiedziano, że nie są zarejestrowani w programie Płatności zaplanowane.
W wysłanym dzisiaj e-mailu wyjaśniającym Apple mówi:
Z powodu błędu systemu wiadomość e-mail z powiadomieniem, że wyciąg z karty Apple Card była dostępna 1 kwietnia, błędnie wskazywała, że nie jesteś zarejestrowany w automatycznych płatnościach zaplanowanych. Przepraszamy za wszelkie zamieszanie, jakie mogło to spowodować.
Od 1.04.2024 r. korzystasz z automatycznych płatności zaplanowanych. Płatności będą nadal przetwarzane zgodnie z Twoimi preferencjami dotyczącymi płatności.
Warto również zauważyć, że zmiana stawki konta oszczędnościowego Apple Card, która została po raz pierwszy ujawniona na początku tego tygodnia, oficjalnie weszła w życie. Dzięki tej zmianie roczna stopa zwrotu z konta spadnie z 4,5% do 4,4%. Więcej szczegółów w nasz oryginalny post z poniedziałku.
FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.