Apple ogłosiło dziś, że oficjalnie zmieniło się w reklamę wyszukiwania jako „reklamy Apple”, odzwierciedlając rozszerzający się zakres firmy reklamowej Apple.
Kiedy Apple po raz pierwszy uruchomiło reklamy w App Store, zostały one pokazane tylko jako promowane wyniki wyszukiwania, stąd nazwa „Reklamy wyszukiwania”. Ale firma oferuje teraz miejsca do reklam w wielu innych miejscach poza kartą wyszukiwania, więc stara nazwa stała się nieco anachroniczna.
W obecnej sytuacji programiści mogą zapłacić za promowanie swojej aplikacji na zakładce App Store Today, karty wyszukiwania, a na dole stron produktów aplikacji innych programistów w sekcji zatytułowanej „Możesz się również podobać”.
W związku z tym nazwa Apple ADS jest dokładniejszym podsumowaniem tego, co oferuje firma. Może również zapowiedzieć przyszłe rozszerzenie.
Apple od dawna przypomniało sobie, że eksploruje dodawanie Reklama do innych aplikacjipodobnie jak Mapy Apple, w celu zwiększenia przychodów w swoim lukratywnym oddziale usług reklamowych. Prostsza i bardziej ogólna marka Apple Ads bardziej odpowiednio obejmowałaby takie przedsięwzięcie. Ale oczywiście to tylko spekulacje na tym etapie.
Oto jak Apple oficjalnie uzasadniło zmianę nazwy, w wiadomości dla uczestniczących programistów:
Kiedy reklamy wyszukiwania Apple zostały uruchomione w 2016 roku, zaoferowaliśmy jedno umieszczenie reklamy na szczycie wyników wyszukiwania. Dzisiaj reklamodawcy mogą uruchamiać reklamy w wielu miejscach w magazynie aplikacji, więc postanowiliśmy zmienić naszą nazwę.
FTC: Używamy dochodów z automatycznych linków partnerskich. Więcej.