Apple pracuje nad niestandardowymi powiadomieniami w celu promowania swoich usług za pomocą tagów NFC w sklepach detalicznych


Tak jak pisaliśmy w zeszłym rokuFirma Apple zaczęła oferować klientom nowy sposób odkrywania usług subskrypcyjnych za pomocą kodów QR i tagów NFC w niektórych swoich sklepach detalicznych. Wraz z iOS 14.5, który ma zostać udostępniony publicznie jeszcze w tym miesiącu, firma planuje rozszerzyć tę interakcję o niestandardowe powiadomienia do usług takich jak Apple Arcade, Apple TV + i Apple Music.

Obecne doświadczenie oferowane w niektórych sklepach Apple jest dość proste. Zarówno kod QR, jak i tag NFC otworzą po prostu stronę główną tej usługi subskrypcji w odpowiedniej aplikacji, takiej jak App Store dla Apple Arcade i aplikacja Muzyka dla Apple Music. Wydaje się jednak, że firma chce w przyszłości jeszcze bardziej rozwinąć tę interakcję.

9to5Mac odkrył, że iOS 14.5 oferuje nowy rodzaj powiadomień promujących usługi subskrypcyjne Apple. Chociaż nie znamy faktycznego celu tych powiadomień, wszystkie są zbudowane tak, aby były uruchamiane za pomocą tagów NFC, co prowadzi nas do przekonania, że ​​Apple planuje ich używać w sklepach Apple na całym świecie.

Obraz, który widzisz na początku tego artykułu, jest koncepcją opartą na tym, co do tej pory odkryliśmy. Zamiast po prostu przekierowywać użytkownika do aplikacji, iOS pokaże niestandardowe powiadomienia z sugestiami dotyczącymi treści dostępnych w tej usłudze. Obejmuje to gry z Apple Arcade, filmy i programy z Apple TV + oraz polecaną muzykę i listy odtwarzania z Apple Music.

Jeśli system wykryje osobę, która nie jest subskrybentem takich usług, użytkownik zostanie poproszony o wypróbowanie ich indywidualnie lub za pomocą Apple One. Jedyne tagi NFC, które mogą wyzwalać te powiadomienia, to te stworzone specjalnie przez Apple, co wzmacnia nasze przemyślenia na temat tej funkcji przeznaczonej dla Apple Store.

Ponieważ Apple nadal rozpowszechnia swoje usługi subskrypcyjne, te nowe powiadomienia powinny pomóc klientom dowiedzieć się, co nowego w Apple Arcade, Apple TV + i Apple Music. W przyszłości ta funkcja może również zostać rozszerzona na inne usługi, takie jak Apple Fitness +.

Reklama

Przeczytaj także:

FTC: Używamy automatycznych linków partnerskich przynoszących dochód. Jeszcze.


Sprawdź 9to5Mac na YouTube, aby uzyskać więcej wiadomości Apple:



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Gwarancja blokady cen T-Mobile nie jest prawdziwa, twierdzi BBB; reklamy wycofane

Oddział Better Business Bureau (BBB) ​​stwierdził, że T Mobile gwarancja blokady ceny nie jest czymś takim i wezwał firmę do zaprzestania jej reklamowania. Ten...

Nintendo Direct czerwiec 2024: godzina rozpoczęcia i sposób oglądania na żywo

Atak letnich wiadomości o grach może w końcu dobiec końca – ale nie wcześniej niż Nintendo wyrazi swoją opinię. Śledzenie wydarzeń z...

TDK przedstawia nowy materiał na akumulatory półprzewodnikowe o 100-krotnie większej gęstości energii

Firma TDK Corporation ogłosiła pomyślne opracowanie nowego materiału na akumulatory półprzewodnikowe nowej generacji o gęstości energii 1000 Wh/l, czyli około 100 razy większej...
Advertisment