Apple Podcasts będzie obsługiwać grafikę odcinków w aktualizacji iOS 17


To jest Gorąca kapsuła, Krawędźbiuletyn poświęcony podcastingowi i branży audio. Zapisać się Tutaj po więcej.

Wesoły wtorek! Mam super zapakowany numer Gorąca kapsuła dzisiaj dla wszystkich. Na początek przyjrzyjmy się nowemu, obszernemu wpisowi na blogu dyrektora ds. publicznych Spotify na temat zasad Apple App Store. Ponadto system iOS 17 firmy Apple wprowadzi grafiki odcinków do Apple Podcasts. Co to będzie oznaczać dla podcasterów?

Zanim trafiłem do wiadomości, kilka nowości. Po pierwsze, Radio Freakonomics odsłonięty dziś dostępna jest nowa subskrypcja premium o nazwie Freakonomics Radio Plus. Członkowie będą płacić 4,99 USD miesięcznie za szereg korzyści, w tym wolne od reklam odcinki każdego podcastu w sieci radiowej Freakonomics. To zawiera Radio Freakonomia, Żadnych głupich pytań, Ludzie, których (przeważnie) podziwiam, Ekonomia rzeczy codziennego użytkuI Klub Książki Radia Freakonomics.

Wreszcie, SemaforMaxa Tani wysłane na X (dawniej Twitter) doniesiono, że Sony zwalnia pracowników w swoim globalnym dziale podcastów. Gorąca kapsuła skontaktował się z Sony w celu potwierdzenia, ale jeszcze nie otrzymał odpowiedzi.

Apple Podcasts wreszcie umożliwi tworzenie grafik odcinków w systemie iOS 17

Grafika poszczególnych odcinków będzie teraz obsługiwana w Apple Podcasts w ramach systemu iOS 17 aktualizacja. Podcastowcy, którzy dołączą unikalny obraz do każdego odcinka za pośrednictwem kanału RSS swojego podcastu, zobaczą go w odtwarzaczu podcastów firmy Apple. Grafika odcinka będzie widoczna w Apple Podcasts, w tym w „Teraz odtwarzane”, „Kolejka”, na stronach pokazów na ekranie blokady urządzenia i „Następny”. Za każdym razem, gdy wyślesz link do pojedynczego odcinka podcastu w iMessage, wyślesz e-mailem lub udostępnisz go w mediach społecznościowych, grafika odcinka zostanie wyświetlona w podglądzie linku. Na równo więcej zorientowane wizualnie, twórcy podcastów mogą również dołączać grafiki poszczególnych rozdziałów, które będą wyświetlane w określonych momentach każdego odcinka.

Reklama

Według Apple’a wytycznetwórcom zaleca się unikanie powtarzania tytułu odcinka w grafice odcinka, odróżnianie „wizualnego brandingu” od grafiki programu i kanału oraz używanie kolorowego tła, które umożliwia widoczność białego tekstu w interfejsie użytkownika. Twórcy mogą przeglądać szablony Apple Podcasts zarówno pod względem grafiki odcinków, jak i grafik poszczególnych rozdziałów Tutaj.

Chociaż jest to niezła zmiana w przypadku podcastów, które już tworzą grafikę odcinków (Spotify, YouTube i wiele innych odtwarzaczy podcastów już to obsługują), aktualizacja prawdopodobnie nie będzie miała zbyt dużego znaczenia w przypadku podcastów, które całkowicie zrezygnowały z grafiki odcinków. Tworzenie nowej grafiki do każdego odcinka wymaga dodatkowego czasu i pracy, a nie każdy podcast uważa to za konieczne. Na przykład większość podcastów w sieci podcastów Vox Media (ujawnienie: Gorąca kapsuła jest częścią Vox Media), takie jak Dzisiaj wyjaśnione, Chwasty, To jest miłośći inne nie obejmują grafiki poszczególnych odcinków. Inne podcasty będą go wdrażać indywidualnie dla każdego przypadku lub w celu wyróżnienia odcinków specjalnych — na przykład Vergecast niedawno udostępnił nową grafikę odcinków miniserialu poświęconego sztucznej inteligencji.

Tworzenie niestandardowej grafiki dla poszczególnych odcinków może być mylącym procesem — zwłaszcza, że ​​nie wszyscy gospodarze i gracze przestrzegali tych samych standardów. Podczas gdy Spotify, Castbox i Podcast Addict obsługują grafikę odcinków za pośrednictwem kanału RSS podcastu, inne odtwarzacze lubią Odlewy kieszonkowe i Overcast będą go obsługiwać tylko wtedy, gdy jest osadzony w pliku MP3.

Przed wprowadzeniem Apple Podcasts iTunes umożliwiał twórcom podcastów dołączanie grafik odcinków. Alex Goldman, były gospodarz Odpowiedz wszystkim, Przypomniałem sobie, że chociaż podcast od czasu do czasu eksperymentował z niestandardową grafiką, „nigdy nie wydawał się aż tak przydatny”, chyba że pojawił się na przykład jako część banera iTunes. Wytyczne Apple dotyczące grafiki podcastów nie ułatwiły życia niektórym twórcom. The Odpowiedz wszystkim zespół przesyłał grafikę do Apple, ale został odrzucony — czasem nawet kilka razy.

„Zawsze okazywało się, że jest to zbyt drogie i nie warte zwrotu z inwestycji” – napisał Goldman w bezpośredniej wiadomości do Gorąca kapsuła.

Ale w przypadku innych podcastów grafika poszczególnych odcinków jest istotną częścią ich marki. W przypadku podcastów o tematyce wizualnej, na przykład poświęconych sztuce, do każdego odcinka może być łatwiej znaleźć nowy materiał. Dobrym przykładem jest Sęp oraz sieć podcastów Vox Media Włączyłem Pop’apodcast o muzyce pop, zawierający niestandardowe ilustracje muzyków lub muzykę omawianą w każdym odcinku, od SZA po Taylor Swift i muzykę z filmu lalka Barbie.

W przypadku programów, które zadają sobie trud stworzenia indywidualnej grafiki odcinka, przyciągający wzrok obraz to tylko kolejna informacja, która może pomóc w wykrywaniu podcastów — wraz z opisami programów, tytułami odcinków, notatkami o programach i innymi szczegółami. Chociaż obrazów takich jak pokazy i grafiki odcinków nie można wyszukiwać w odtwarzaczach podcastów, mogą one przyciągnąć uwagę słuchacza, a nawet uzupełnić sam odcinek.

Grafika odcinka to oczywiście inna gra na YouTube, gdzie przyzwoita miniatura może uzyskać tysiące wyświetleń. Większość podcasterów korzystających z YouTube uważa grafiki odcinków za istotną część procesu publikacji, a nie tylko opcję. Niektórzy nawet zatrudniają wyspecjalizowanych artystów miniatur i poświęcają im czas Testy A/B miniatur. Nathan Ragland, gospodarz programu Podcast o sztuce postmodernistycznej (zawierający wywiady z ilustratorami, animatorami i innymi artystami wizualnymi) będzie zawierał niestandardową miniaturę dla każdego gościa, często autorstwa samych artystów. Ragland albo oferuje zamówienie miniatury u gościa, albo (jeśli ten nie ma czasu) zleci jej wykonanie innemu artyście. Ta miniatura pojawi się również jako grafika odcinka, w którym dostępna jest wersja audio podcastu, na przykład w Spotify i (teraz) Apple Podcasts.

Ragland porównał grafikę odcinków podcastu z miniaturami YouTube. „Czasami miniatura przyciąga uwagę widzów i sprawia, że ​​chcą oglądać. Podobnie, jeśli grafika odcinka przedstawia coś lub osobę, o której dana osoba chce dowiedzieć się więcej, może być bardziej skłonna do słuchania” – napisał w wiadomości do Gorąca kapsuła.

Spotify rzuca kolejne strzały w stronę Apple za politykę App Store

– zapewnił dyrektor ds. publicznych Spotify, Dustee Jenkins aktualizacja statusu w sprawie wieloletniej walki usługi przesyłania strumieniowego o globalne działania regulacyjne przeciwko restrykcyjnej polityce Apple App Store – która rozpoczęła się w 2018 r. Szwedzka firma oskarżyła Apple o „dławienie konkurencji” poprzez nałożenie 30-procentowego podatku od transakcji w aplikacji, jak twierdzi wyrządziło szczególną szkodę jej nowej działalności związanej z audiobookami.

Chociaż Jenkins przyznał, że w Unii Europejskiej „nastąpił pewien rozmach”, na całym świecie potrzebny jest większy postęp. „Apple nadal cieszył się status quo i czerpał z niego korzyści, podczas gdy wszystko inne na świecie pozornie posunęło się naprzód. W przypadku braku znaczących działań rządu Apple otrzymuje przepustkę i może robić, co mu się podoba, a cenę płacą konsumenci” – napisał Jenkins.

Wieloletnia walka Spotify z Apple i czas spędzony na lobbingu wśród wielu rządów doprowadziły do ​​jednego wielkiego zwycięstwa: nowe, rygorystyczne rozporządzenie UE dotyczące ustawy o rynkach cyfrowych, które klasyfikuje Apple jako „gatekeepera”, wymagałoby od firmy włączenia zewnętrznych sklepów z aplikacjami. W lutym UE zawęziła dochodzenie w sprawie Apple, zasadniczo je ograniczając opłaty związane z systemem płatności w aplikacji firmy Apple. Jednak w zależności od sposobu egzekwowania ustawy DMA (która wejdzie w życie w maju 2024 r.) polityka Apple dotycząca płatności w aplikacji może napotkać kolejną przeszkodę.

Apple odmówiło komentarza, który można by przypisać określonemu rzecznikowi.

Dopiero latem tego roku amerykański sąd apelacyjny rządził na korzyść Apple w pozwie Epic kwestionującym te ograniczenia – z zastrzeżeniem, że programiści powinni mieć możliwość linkowania do zewnętrznych opcji płatności. W Wielkiej Brytanii i USA pojawiły się pewne pogłoski o ruchach legislacyjnych. Obejmuje to możliwość, że projekt ustawy znany w USA jako ustawa o otwartych rynkach aplikacji (która wymagałaby od Apple i Google zezwolenia konkurencyjnym sklepom z aplikacjami) może trafić do bardziej życzliwej Izby Reprezentantów płytawedług Polityka Pro. Jednak szanse na przyjęcie ustawy przez obie izby Kongresu nadal wydają się nikłe.





Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Procesor graficzny Intel Arc A580 i Alchemist+ szczególnie brakuje na wydarzeniu Innovation 2023

Fani architektury graficznej Alchemist firmy Team Blue byli nieco rozczarowani brakiem nowych, dyskretnych produktów GPU Arc na cotygodniowym wydarzeniu Innovation, podczas którego prezentacje...

Recenzja „No One Will Save You”: Hulu przedstawia przerażający thriller o kosmitach

Filmy o inwazji na domy odwołują się do niemal powszechnego strachu. Od Freda Waltona Kiedy nieznajomy dzwoni do 2008 roku...

BenQ wprowadza na rynek projektory z serii X do gier

enQ, wiodąca na świecie marka projektorów DLP 4K i innowator cyfrowych urządzeń lifestylowych, zaprezentowała dziś trzy zupełnie nowe inteligentne projektory 4K HDR. ...
Advertisment