Apple otworzył ponownie wszystkie swoje sklepy detaliczne w USA po raz pierwszy od prawie roku


Wszystkie lokalizacje Apple Store w USA zostały ponownie otwarte od dzisiaj, mniej więcej dwa tygodnie przed rocznicą zamknięcia pierwszych sklepów z powodu pandemii koronawirusa, która rozpoczęła się 13 marca 2020 r. Wiadomości, zgłoszony przez 9to5Mac dzisiejszego ranka zbiega się z ponownym otwarciem ostatniego sklepu detalicznego Apple w Teksasie w poniedziałek. Apple również potwierdziło The Verge że wszystkie 270 oddziałów Apple Store w Stanach Zjednoczonych jest teraz otwartych w pewnym zakresie dla zakupów w sklepie lub odbioru zamówień online.

To oczywiście nie ma bezpośredniego związku ze wskaźnikiem przypadków COVID-19 i zgonów w USA; Apple w wielu przypadkach postępuje zgodnie z lokalnymi wytycznymi zdrowotnymi, aw niektórych przypadkach zapobiegawczo zamyka swoje sklepy detaliczne. Ale sygnalizuje, że Apple czuje się pewnie w swoich ograniczeniach dotyczących zakupów w sklepach w niektórych lokalizacjach i wprowadzonych środkach bezpieczeństwa, które obejmują obowiązkowe maski na twarz i ograniczoną liczbę osób.

Prezes Apple, Tim Cook, ogłosił prawie rok temu, że firma tak się stanie zamknąć wszystkie punkty sprzedaży detalicznej poza Chinami kontynentalnymi do końca miesiąca. W tym czasie Apple opracowywał strategię łagodzenia skutków COVID-19 dla swojej chińskiej sieci sklepów, która to zrobiła pierwszy zaczął się zamykać 1 lutego przed powszechnym wybuchem koronawirusa w USA. 17 marca Apple zapowiedziało trzymać wszystkie sklepy detaliczne poza Chinami zamknięte na czas nieokreślony gdy przypadki COVID-19 gwałtownie wzrosły na całym świecie.

To, co nastąpiło w następnych miesiącach, obejmowało złożoną mieszankę otwierania i zamykania sklepów, ponieważ Apple przestrzegał lokalnych i stanowych wytycznych zdrowotnych, a także nadawało priorytet bezpieczeństwu własnych pracowników detalicznych. W niektórych przypadkach sklepy były otwierane z ograniczoną przepustowością, aby później ponownie je zamknąć, podczas gdy inne pozostawały zamknięte przez dłuższy czas.

Apple zaczął uchwalać swoje oficjalna strategia ponownego otwarcia w USA na początku maja i to trwało przez miesiące, przez całe lato, aż do jesieni. Jednak Apple wykazał gotowość do szybkiego reagowania na zmieniające się warunki. W grudniu 2020 r zamknął każdy sklep w Kalifornii i Londynie gdy liczba spraw wzrosła w okresie świątecznym. Na początku zeszłego miesiąca Apple tymczasowo zamknął każdy sklep w Wielkiej Brytanii.

Fascynująca para infografik ze szczegółami dotyczącymi liczby zamknięć Apple Store w Stanach Zjednoczonych od marca ubiegłego roku do dziś sprawdzić 9to5Macjest tutaj historia.

Reklama



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Wywiady na temat bezpieczeństwa: Cyberbezpieczeństwo polega na skutecznym zarządzaniu ryzykiem

Dobry strategia bezpieczeństwa cybernetycznego powinno zawsze zaczynać się od określenia, jakie ryzyko firma jest skłonna tolerować, a w realizację tego zadania menedżer ds....

Asustor przedstawia NAS Drivestor 2 Lite

Asustor przedstawia serwer NAS dla każdego — Drivestor 2 Lite. Drivestor 2 Lite i Drivestor Pro Gen 2 wykorzystują wydajne czterordzeniowe procesory...

Zyxel Networks przedstawia szybką i niedrogą opcję Wi-Fi 7 dla małych i średnich firm

Zyxel Networks, lider w dostarczaniu bezpiecznych rozwiązań sieciowych w chmurze opartych na sztucznej inteligencji, wypuścił punkt dostępowy (AP) NWA130BE - BE11000 Wi-Fi 7...
Advertisment