Apple może używać Foxconn lub Magna jako partnera produkcyjnego dla Apple Car


W styczniu było wiele plotek na temat Apple rozmawiających z różnymi producentami samochodów o Apple Car (Project Titan). Wyglądało na to, że Apple chciał znaleźć istniejącego producenta samochodów, który zbudowałby samochód marki Apple według ich specyfikacji.

Bloomberg tak mówi rozmowy w większości zakończyły się fiaskiem, ponieważ producenci samochodów nie chcą zostać zredukowani do zwykłego producenta kontraktowego w łańcuchu dostaw. Zamiast tego Apple prawdopodobnie zwróci się do specjalistów ds. Produkcji kontraktowej, takich jak Foxconn czy Magna. To byłaby powtórka z podręcznika iPhone’a.

W przypadku iPhone’a Apple projektuje urządzenie w Cupertino, a następnie wysyła dokładne specyfikacje do zagranicznych wykonawców, takich jak Foxconn, Pegatron i Wistron, aby faktycznie budować swoje produkty na ogromną skalę. Sam Apple nie jest właścicielem fabryk podzespołów ani fabryk podzespołów.

Firma rozważa ustanowienie podobnej relacji w łańcuchu dostaw Apple Car. Podczas gdy Tesla wydała miliardy na budowę i prowadzenie własnych fabryk do produkcji swoich pojazdów, Apple nie jest zainteresowany podejmowaniem się tych zawiłości ani wydatków.

Zamiast tego Bloomberg cytuje znawców branży, którzy twierdzą, że Apple najprawdopodobniej zgodzi się na porozumienie produkcyjne z Foxconn, z którym Apple współpracował od wielu lat, lub firmą o nazwie Magna. Chociaż mało o tym słyszano, Magna jest największym producentem części samochodowych w Stanach Zjednoczonych i dostarcza części do marek takich jak GM, Ford, BMW, a nawet Tesla.

Bloomberg cytuje anonimowego pracownika Apple, który sugeruje, że Foxconn jest prawdopodobnym sojusznikiem, po prostu dlatego, że dynamika relacji jest dobrze ugruntowana.

Pracownik Apple zajmujący się produkcją powiedział, że Foxconn jest przyzwyczajony do tego, że inżynierowie Apple mówią mu, co ma robić, i że fabryki firmy są już wypełnione sprzętem zaprojektowanym przez Apple. Osoba poproszona o niezidentyfikowanie, omawiająca delikatne sprawy.

Reklama

Ogólną tendencją w artykule jest to, że istniejący producenci samochodów raczej nie będą zainteresowani umową, w której są zasadniczo wykluczeni z bycia producentem kontraktowym. Gdyby Apple Car odniósł sukces, producent samochodów zasadniczo kanibalizowałby swoją podstawową działalność. Dlatego najbardziej logicznym wyborem jest istniejący producent kontraktowy, taki jak Foxconn lub Magna. Wynika to z poprzedniego raportu Bloomberga Negocjacje Apple z Hyundaiem i Kią utknęły w martwym punkcie.

FTC: Używamy automatycznych linków partnerskich przynoszących dochód. Jeszcze.


Sprawdź 9to5Mac na YouTube, aby uzyskać więcej wiadomości Apple:



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Lenovo przedstawia nową mobilną stację roboczą ThinkPad P1 Gen 7 obsługującą sztuczną inteligencję

Firma Lenovo wprowadziła na rynek najnowszą ofertę mobilnych stacji roboczych, starannie opracowanych z myślą o zapewnieniu wyjątkowej mocy i wydajności niezbędnej do obsługi...

Zakaz TikTok powrócił, podobnie jak regulacje dotyczące prywatności

Wydaje się, że zakaz TikTok tak tym razem naprawdę. (Technicznie rzecz biorąc, „zakaz TikToka lub zbycie, ale miejmy nadzieję, że zbycie” jest...

Rząd zapewnia fundusze, aby pomóc innowatorom w poruszaniu się po przepisach

Departament Nauki, Technologii i Innowacji (DSIT) wprowadził program pilotażowy o nazwie AI and Digital Hub, który łączy innowatorów i organy regulacyjne w zakresie...
Advertisment