Apple, aby rozszerzyć montaż iPhone’a w Brazylii, aby obejść nas taryfy


Prezydent Trump ogłosił w tym tygodniu serię taryf nałożonych na import produktów z innych krajów, które osiągną wiele firm amerykańskich, takich jak Apple – ponieważ większość jego produktów pochodzi z Chin. Teraz wydaje się, że Apple rozważa rozszerzenie montażu iPhone’ów w Brazylii w celu obejścia amerykańskich taryf.

Jabłko do montażu więcej iPhone’ów w Brazylii

Źródła znające tę sprawę poinformowały magazyn Brazylijski Exame To, że Apple rozważa zwiększenie pojemności swoich obiektów w Brazylii jako sposób na opłacenie niższych obowiązków importowych na iPhone’ach.

Apple montuje produkty w Brazylii od 2011 roku. Firma zbudowała obiekt w São Paulo we współpracy z tajwańskim firmą Foxconn. Jednak ze względu na swoją niewielką pojemność tylko kilka produktów jest montowanych w Brazylii, takich jak iPhone’y na poziomie podstawowym w celu dostarczenia lokalnego rynku. Według raportu Apple chce zgromadzić jeszcze więcej modeli iPhone’a w Brazylii w najbliższej przyszłości.

„Możliwość rozszerzenia produkcji w Brazylii zaczęła być badana w zeszłym roku, z ulepszeniami do procesów maszyn i przemysłowych”, mówi raport.

Anatel, brazylijski regulator telekomunikacyjny, niedawno przyznał Apple i Foxconn Brasil niezbędny certyfikat złożenia iPhone’a 16 w Brazylii. IPhone 13, iPhone 14 i iPhone 15 zostały już zmontowane w kraju. Raport sugeruje, że Apple chce również zgromadzić modele iPhone 16 Pro po raz pierwszy w Brazylii.

Reklama

Jeśli Apple się powiedzie, iPhone’y zmontowane w Brazylii nie tylko zaspokoją lokalny popyt, ale także eksportowane do USA. W przypadku Apple spowoduje to znacznie niższe podatki.

Rząd USA opodatkuje produkty importowane z Chin o 34%. Indie, które również gromadzą iPhone’y eksportowane do reszty świata, zostały uderzone 26% taryfą. W przypadku Brazylii taryfy Trumpa wynoszą zaledwie 10%. Prezydent twierdzi, że taryfy są „wzajemne” w stosunku do tego, co każdy kraj opłaca już produkty importowane z USA.

Akcje Apple spadły już o ponad 10% od czasu ogłoszenia nowych taryf. Do tej pory firma straciła 300 miliardów dolarów wartości rynkowej. To samo stało się z innymi amerykańskimi firmami, takimi jak Nvidia. Ogłoszenie już było pchnął Nintendo do powstrzymania się po uruchomieniu przełącznika 2 w USApowołując się na niepewności w stosunku do taryf.

Przeczytaj także

Gadżety, które polecam:

FTC: Używamy dochodów z automatycznych linków partnerskich. Więcej.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Roku twierdzi, że jego reklamy nie mają być „przerwające” po kontrowersyjnym teście

W zeszłym miesiącu Roku uwięziło się w kontrowersji po tym, jak klienci szybko narzekali na ograniczony test, w którym reklama dla Moana 2...

Sony PlayStation 5 Pro głównych projektantów wykonują oficjalne rozkładanie flagowej konsoli

PlayStation 5 Pro Konsola - jak dotąd najbardziej innowacyjna konsola PlayStation - podsyca wrażenia z gier na wyższy poziom z funkcjami takimi jak...

Old Guard 2 trafia Netflix w lipcu w lipcu

Zajęło to tylko pięć lat, ale Netflix w końcu zamknął swój plan, aby premiera Stary strażDługo oczekiwana kontynuacja.Dzisiaj Netflix ogłosił, że dyrektor Victoria...
Advertisment