Aperture Desk Job to pierwsza odsłona Steam Decka, której brakowało na Xbox Series X


Poszedłem spać wczoraj wieczorem, myśląc o tym, jaka nowa gra Valve została stworzona dla Pokład parowy wyglądałby jak. Dzieje się tak prawie wyłącznie dlatego, że właśnie przeczytałem wywiad z Gabe Newellem w magazynie Edge, w którym zapytano go, czy Valve tworzy własną grę, aby pochwalić się przenośnym sprzętem, a on powiedział, że Valve pomyślał o tym, ale postanowił umieścić swoje zasoby gdzie indziej — jak robienie Dota i Kontratak działa lepiej na urządzeniu.

Byłem więc trochę zaskoczony dzisiejszego ranka, gdy Valve ogłosiło Aperture biurko praca, darmowa gra/demo technologiczne osadzona w uniwersum Portalu. Jest tu wystarczająco dużo miejsca do poruszania się, że nie martwię się, że komentarze Newella wprowadzają w błąd — Valve nazywa to „krótką”, a nie grą. Ale skłoniło mnie to do myślenia o wartości posiadania niestandardowej wersji własnej wraz z wprowadzeniem nowego sprzętu.

Cofnij się o kilka dekad i było prawie nie do pomyślenia, aby go nie mieć. Nie ma świata, w którym Nintendo 64 nie wystartowało Super Mario 64lub Saturn z Virtua Fighter. Zaczęło się to zmieniać wraz z PlayStation i odejściem od maskotek konsoli, ale większość konsol nadal zwykle pojawiała się z niestandardową grą startową, która pomogła pochwalić się sprzętem i uzasadnić zakup.

Jednak w ostatnich latach idea konsoli zaczęła się zmieniać — zwłaszcza w firmie Microsoft, która nieustannie mówi o swojej strategii przekształcania konsol w punkty dostępu, a nie izolowane pudełka. Kiedy Microsoft opóźnił Aureola nieskończona i skończyło się na wypuszczeniu Xbox Series X bez głównej gry firmowej, było to rozczarowujące, ale wydawało się, że szło to w parze ze strategią Microsoftu, aby nie potrzebować wyraźnych generacji sprzętu.

Odkąd Valve ogłosiło Steam Deck, umieściłem go w tej samej kategorii w mojej głowie. Jest to sprzęt przeznaczony do grania w gry Steam na przenośnym sprzęcie. To nowy punkt dostępu do istniejącej biblioteki. Więc nawet nie przyszło mi do głowy, że studia zaprojektują dla niego gry na zamówienie. Nie ma tam nic, czego nie możesz zrobić ze standardowym kontrolerem, prawda?

Reklama

Aperture biurko praca wydaje się być grą, która odpowie na to pytanie. Sposób, w jaki Valve to ogłosił – mówiąc graczom, aby „obniżyli swoje oczekiwania” i rozdał go za darmo – sugeruje, że będzie to mały projekt, być może podobny do demonstracji technologii VR Laboratorium. W porównaniu do czegoś takiego jak Aureola nieskończonaWyobrażam sobie, że inwestycja jest o setki milionów dolarów mniej.

Ale jest coś miłego i pocieszającego w ludziach, którzy produkują sprzęt dostarczający niestandardowe oprogramowanie, aby to pokazać.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Największe zwiastuny tygodnia: od 23 czerwca do 29 czerwca

Jeśli chodzi o filmy i telewizję, obecnie utknąłem w dziwnym miejscu. Z jednej strony ciągła wymiana remake'ów, restartów, filmów franczyzowych i sequeli...

Connect Pro: Pierwszy na świecie 100W magnetyczny kabel USB z czytnikiem LED [Video]

Chargeasap właśnie przedstawił swoją nowość Kable ładujące Connect Pro Magnetic. Kable te zostały zaprojektowane, aby rozwiązać kilka różnych problemów, z którymi boryka...

Oto ponad 20 stanów, które rozważają wprowadzenie obsługi cyfrowych identyfikatorów Apple w funkcji Portfela

Jedną z najbardziej oczekiwanych funkcji ogłoszonych na WWDC w 2021 roku była obsługa przechowywania identyfikatorów w aplikacji Apple Wallet. Ta funkcja, reklamowana...
Advertisment