Andy Chambers i Jervis Johnson powracają w epickiej grze wojennej HoMM


Bardzo podobnie Dawid Hasselhoff I Świat Beakmananiektóre rzeczy pozostały o wiele bardziej popularne za granicą niż tutaj, w Stanach Zjednoczonych. To samo można powiedzieć o długoletniej serii gier strategicznych RPG Jona Van Caneghema, Might and Magic, obecnie należącej do francuskiego wydawcy, Ubisoft. Teraz wielogatunkowa franczyza fantasy wkracza na plansze w formie gry bitewnej z figurkami o nazwie Bohaterowie Mocy i Magii: Bitwy.

Jednak większość konsumentów raczej nie powstanie i nie powita ciepło swoich nowych, małych władców. Dzieje się tak, ponieważ rynek gier bitewnych w miniatury jest bardzo zacięty, zarówno w kraju, jak i za granicą. Jak więc licencjodawca Studio Archon (Wolfenstein: Gra planszowa, Władcy Wszechświata: Pole bitwy) planują zmierzyć się z Games Workshop, 800-funtowym gorylem, który dominuje w tej przestrzeni od ponad 30 lat? Zatrudniając dwóch najbardziej cenionych byłych projektantów, Andy’ego Chambersa i Jervisa Johnsona, aby wykonali brudną robotę. Polygon rozmawiał z oboma mężczyznami za pośrednictwem wideokonferencji na początku tego miesiąca i wyraźnie odrobili pracę domową z high fantasy.

Chambers i Johnson powiedzieli Polygonowi, że Bohaterowie Mocy i Magii: Bitwy będzie oparta na najpopularniejszym wyrazie tej serii, czyli przeboju na PC Bohaterowie Might and Magic 3: Przywrócenie ErathiiWydana w 1990 roku gra pozostaje trochę jednorożcem, łącząc strategię z bardziej tradycyjnymi mechanikami RPG na wielu izometrycznych mapach. Zamiast postrzegać to jako ograniczenie, duet — który zaczynał od Warhammer Fantasy Bitwa zanim przejdziemy do tworzenia gier takich jak Krwawa miska, NekromundaI Warhammer Epic 40,000 — traktuj to jako szansę.

Zdjęcie: Archon Studio/Ubisoft Entertainment

„Pierwszą rzeczą, o którą musisz się martwić w każdej grze, jest twoja [intellectual property]”, powiedział Chambers. „Co właściwie tworzysz? Czy to opancerzone Zeppeliny? Statki kosmiczne? Co? Ponieważ, oczywiście, to będzie miało duży wpływ na samą grę”.

Bohaterowie Mocy i Magii 3 stawia graczy w roli tytułowego bohatera, szlachcica z królestwem, który przemierza ziemię, budując orszak zwolenników i przesuwając granice swojego imperium. Johnson i Chambers przyjmują ten aspekt gry za pomocą tego, co nazywają Kartami Królestwa, abstrakcyjnymi elementami infrastruktury, które znajdują się obok właściwego pola bitwy, aby zapewnić wsparcie jednostkom na polu. Ale to skład armii gracza jest tym, co najprawdopodobniej przyciągnie wzrok w lokalnym sklepie z grami.

Reklama

Dla fundacji Bohaterowie Mocy i Magii: Bitwyduet zdecydował się na metodę opartą na elementach, dzięki której gracze mogą składać małe grupy wojowników na jednej plastikowej podstawie. Ten element może zawierać mieszankę piechoty i kawalerii lub jednostek dystansowych i walczących wręcz. Albo element może być jednorodny, z kilkoma takimi samymi typami jednostek. Tak czy inaczej, ich skład będzie zależał wyłącznie od gracza, który może swobodnie zbierać modele z całej linii produktów, aby stworzyć własną unikalną armię, w której smoki i demony mogą walczyć u boku szkieletów i rycerzy w lśniącej zbroi.

„W ramach budowania armii istnieją nagrody za skupienie się na jednej frakcji” — powiedział Johnson. „Ale nie musisz. To zależy od ciebie. Więc jeśli szczególnie chcesz mieć ten model smoka, jakikolwiek by on nie był, w swojej kolekcji i chcesz go używać w swoich grach, to możesz go po prostu wziąć. To zależy całkowicie od ciebie, co uważam za całkiem fajną rzecz”.

Inną częścią gry w miniatury, która jest bezpośrednio zaczerpnięta z gry wideo, jest nacisk na szczęście. Duet odkrył, że Bohaterowie Mocy i Magii 3 pozwala na bardzo mały procent szansy na trafienie przeciwnika szczęśliwym ciosem, który zada dodatkowe obrażenia. Aby to zmodelować w grze miniaturowej, każdy zestaw rzuconych kości ataku będzie miał również rzuconą k20 dla dobrej miary.

Wczesny wizerunek łucznika z masywną kuszą nakręcaną za pomocą wyciągarki.

Zdjęcie: Archon Studio/Ubisoft Entertainment

„Jeśli dostaniesz 20 […] to szczęśliwy atak” – powiedział Johnson. „Większość jednostek otrzymuje przynajmniej plus jeden do rzutu kostką, więc to nie jest szansa jedna na 20. Zwykle jest to około jedna na 10 [or] szansa jedna na pięć. A jeśli tak się stanie, to podwaja to efekt uderzeń, które zadajesz wrogowi.

„To oznacza, że ​​nawet zwykła jednostka, taka jak oddział skellies, może mieć swój dzień w słońcu, zasadniczo, i zadać całkiem sporo obrażeń” – kontynuował Johnson. „To sprawia, że ​​walka i strzelanie są dość nieprzewidywalne. Trudno jest dokładnie powiedzieć, co się wydarzy. Masz całkiem niezłe pojęcie, ale nie będziesz wiedział na pewno [until you roll the dice].”

To samo dotyczy systemu morale w grze, który również używa tej samej 20-ściennej kostki, zwanej kostką losu. Rzuć dobrze, a twoja armia może nawet mieć szansę na drugą turę przed przeciwnikiem.

Chambers i Johnson powiedzieli, że projekt jest wciąż na wczesnym etapie, a pierwszy projekt zasad jest już w Archon Games do recenzji. Para jest wręcz podekscytowana tym, co stworzyli i nie może się doczekać, aby zobaczyć to w rękach zapalonych fanów. Ale bardziej niż cokolwiek innego, są po prostu szczęśliwi, że znów ze sobą współpracują.

„Jervis został w Workshop po moim wyjeździe [in 2004]„” powiedział Chambers z ironicznym uśmiechem. „To było ponad 20 lat temu. Więc to była szansa, żeby znów pracować z Jervisem, [which] „Muszę przyznać, że to dla mnie bardzo wiele znaczy.”

„Dla nas obojga to samo” – powtórzył Johnson. „Miło jest móc pracować razem, ponieważ zawsze mieliśmy świetne relacje zawodowe. [We’ve] wymienialiśmy się pomysłami, mieliśmy kilka miażdżących kłótni o różne rzeczy związane z zasadami i zawsze na koniec wychodziliśmy z szacunkiem do siebie nawzajem, zasadniczo. Więc to znak dobrych relacji roboczych, kiedy naprawdę potrafisz się spierać o swoje racje.”
Można spodziewać się więcej informacji na temat rozwoju Bohaterowie Mocy i Magii: Bitwy na stronie internetowej Archon Games i jej licznych kanałach w mediach społecznościowych.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Sofia Falcone z Penguin ma przeszłość w komiksach o Batmanie jako Kat

Maksymalnie'S Pingwin nie jest pierwszym serialem telewizyjnym, który powstał na podstawie fascynacji Hollywood podejrzaną dzielnicą Gotham City, ale może być tym, który...

Netflix dodaje Civilization 6 i Street Fighter 4 do swojej oferty gier

Najnowsze gry Netflixa są w rzeczywistości trochę stare. Podczas prezentacji Geeked Week 2024 usługa przesyłania strumieniowego ujawniła, że ​​dodaje Cywilizacja VI I Street...

Finałowy sezon Arcane będzie dostępny do streamowania 9 listopada

Dziś wieczorem, podczas ostatniej nocy tegorocznego Geeked Week, Netflix i Riot ogłoszone To Arkan ostatni sezon będzie wydarzeniem składającym się z trzech części....
Advertisment