AMD uwalnia wtyczki Unreal Engine 5.5 dla anty-LAG 2 i FSR 3.1.3


W poniedziałek AMD wydało Unreal Engine Contyns for FidelityFx Super Resolution (FSR) 3.1.3 i AMD Anti-Lag 2 poprzez inicjatywę GPUOPEN. Obie wtyczki obsługują najnowszy Unreal Engine 5.5 i mogą być odebrane przez twórców gier w celu zintegrowania z ich trwającymi projektami lub zostaną wydani jako aktualizacje ich wydanych gier. FSR 3.1.3 zastępuje główne wydanie FSR 3.1.1, które wprowadziło wsparcie anty-LAG 2 wśród kilkunastu innych aktualizacji. Najnowsza wersja FSR dodaje obsługę Unreal Engine 5.5, oprócz drobnej aktualizacji w sposób, w jaki FSR obsługuje polecenia UŻYTATORTORTETEXTURE. Tymczasem wtyczka anty-LAG 2 dla Unreal Engine 5.5 jest wydawana w ramach najnowszej wersji technologii wersji 2.0.2. Nie ma innych zmian. Można uzyskać dostęp do wtyczki AMD FSR 3.1.3 dla Unreal Engine 5.5 Tutajoraz wtyczka anty-lag 2 dla UE 5.5 Tutaj.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Mapy Apple Bug losowo pokazujący szpilki roszczeń z bagażu na lotnisko

Dziwny błąd Apple Maps pokazuje szpilki z punktu widzenia na stacje roszczeń z bagażu na lotniskach w Stanach Zjednoczonych, podczas gdy mapa jest...

Google potwierdza, że ​​usunęła dane mapy osi czasu dla niektórych

Użytkownicy Google Maps ostatnio narzekają na miejsca Jak Reddit Zniknęły ich dane ich osi czasu - historyczny zapis aplikacji o tym, gdzie byli...

Plotki plastikowe Apple Watch SE teraz w „poważnym Jeopardy” z dwóch kluczowych powodów

Według Mark Gurman Bloombergapogłoska plastikowa konstrukcja nowej generacji Apple Watch Se jest teraz w „poważnym zagrożeniu”. Istnieją pewne wewnętrzne konflikty dotyczące plastikowych obudowy...
Advertisment