AMD ogłasza FSR 4 Aktualizacje Project Redstone


AMD w swoim głównym adresie Computex 2025 ogłosił przegląd implementacji FSR 4. FSR 4 wprowadza nowy algorytm Super Resolution oparty na uczeniu maszynowym AI, który jest dokładniejszy, i znacznie poprawia jakość obrazu przy każdym ustawieniu wydajności FSR 4. AMD ogłosił również FSR „Project Redstone”. Jest to przyszła wersja rozszerzenia FSR, a „Project Redstone” to jego roboczy tytuł. „Redstone” łączy Super Resolution AI ML wprowadzoną przez FSR 4, z trzema nowymi cechami-neuralnym buforowanie promieniowania, regenerację Ray opartą na AI i generowanie ramek opartych na AI ML. Firma planuje uruchomić „Redstone” w drugiej połowie 2025 r.

Wszystkie trzy funkcje wprowadzane przez „Project Redstone” mają na celu osiągnięcie parytetu technologicznego dzięki NVIDIA DLSS 3.5 i DLSS 4, szczególnie w grach AAA z włączonym śledzeniem Ray. Buforowanie neuronowego blasku widzi, że model AI ML nieustannie dowiaduje się, jak światło odbija się w scenie przewidywania i przechowywania pośredniego oświetlenia, co zmniejsza koszt wydajności śledzenia promieni. AMD FSR „Redstone” regeneracja promieni jest funkcjonalnie podobna do rekonstrukcji promieni NVIDIA DLSS 3.5. Wykorzystuje sieć neuronową do regeneracji pikseli, których nie można dokładnie prześledzić ścieżki. Powinno to poprawić jakość refleksji, szczególnie gdy stosuje się super rozdzielczość. Kolejnym dużym ogłoszeniem jest oczywiście nowy model oparty na AI ML do generowania ramek.

AMD wykorzystuje nieco rozwiniętą technologię interpolacji jako jej podejście do generowania ramek, którą wprowadził z FSR 3. Z „Project Redstone” AMD zastępuje tę metodę generowania ramek nowym modelem opartym na ML, który zawiera świadomość czasową i przestrzenną w celu wygenerowania ram przeplatających się z większą dokładnością i jakością obrazu. To nie jest generacja wielokamorowa, ale 2x podwojenie nvidii w ramach ramy osiągniętej dzięki „ADA” z serii 40 RTX, ale z większą jakością obrazu. AMD ogłosił, że kiedy FSR 4 zostanie na żywo 5 czerwca, ponad 60 tytułów gier będzie go obsługiwać. Integracja FSR 4 jest tak prosta, jak dla twórców gier do integracji FSR, więc powinno być dość proste, aby deweloperzy pchali łatki do ich istniejących tytułów obsługujących FSR, aby obsługiwać FSR 4.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Twoja sprawa AirPods nigdy więcej nie zabraknie baterii dzięki tym nowym przypomnieniom ładowania

Twój Airpods stają się jeszcze lepsze z iOS 26 jeszcze w tym roku. Oprócz nowych funkcji, takich jak Camera Remote i Sleep Detection,...

Linia produkcyjna iPhone Fold prawie gotowa do przyszłorocznej premiery

Jakiś Fold iPhone Linia produkcyjna jest przygotowywana do uruchomienia pierwszego składanego iPhone'a w przyszłym roku, a nowy raport z łańcuchem dostaw mówi, że...

Aqara G410 jest teraz dostępny z Bezpieczną obsługą wideo HomeKit

Aqara ogłosiła wydanie nowego centrum aparatu do drzwi, The Aqara G410 (Użyj kodu Aqaraus7 zaoszczędzić 15% do 7/13). Ten inteligentny dzwonek do drzwi...
Advertisment