Amazon zaprzestał Inspire, jego kanału podobnego do Tiktok z zdjęciami i filmami produktów, jak donosi Wcześniej przez Techcrunch. W oświadczeniu do The VergeRzecznik Amazon, Maxine Tagay, powiedziała, że firma „regularnie ocenia[s] Różne funkcje, które lepiej dostosowują się do tego, co klienci mówią nam najbardziej, a w ramach tego Inspire nie jest już dostępne. ”
W 2023 r. Twórcy wezwali firmę do podobno zaoferowania zapłaty 25 USD za inspire wideo, Który Bloomberg Zgłoszone było wtedy „około jednej dziesiątej stawki”. Amazon oferuje również kilka innych funkcji, które kupujący mogą użyć do znalezienia produktów, takie jak sklep według zainteresowania (który podobnie pozwala przewijać kanał filmów w sklepie), a także Przewodniki zakupów AI
„Poza Amazonem wiemy, że klienci szukają inspiracji i rekomendacji produktów w kanałach społecznościowych, a my innowacje, aby zakupy w Amazon były przyjemniejsze dzięki bezproblemowym integracji mediów społecznościowych” – powiedział Tagay.