Amazon w dalszym ciągu ma poważny problem z odpadami z tworzyw sztucznych w USA


Pomimo obietnic ograniczenia stosowania opakowań z tworzyw sztucznych, pojawiła się nowość raport z organizacji non-profit zajmującej się ochroną środowiska Oceana szacuje, że w USA stale rośnie ilość odpadów z tworzyw sztucznych wytwarzanych przez Amazon.

Tylko w 2022 r. firma wytworzyła z opakowań w USA 208 milionów funtów odpadów z tworzyw sztucznych, co według Oceany to wystarczająca ilość śmieci, aby w postaci plastikowych poduszek powietrznych okrążyć Ziemię ponad 200 razy. Z raportu wynika, że ​​oznacza to prawie 10-procentowy wzrost w porównaniu z ilością odpadów z tworzyw sztucznych wytworzonych rok wcześniej.

Oceana twierdzi, że Stany Zjednoczone są dla Amazona niepokojącym odbiegającym od normy rynkiem. Globalny gigant e-commerce mówi że w 2022 r. ograniczyła zużycie opakowań z tworzyw sztucznych o 11,6 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Jednak Stany Zjednoczone są największym rynkiem dla firmy i Oceana twierdzi, że to tam Amazon musi poczynić znacznie większe postępy.

„Dlaczego klienci z USA pozostają w tyle?”

„Dlaczego klienci z USA pozostają w tyle?” – poinformował w e-mailu Matt Littlejohn, starszy wiceprezes Oceany ds. inicjatyw strategicznych komunikat prasowy.

Nie ma zbyt dużej przejrzystości co do ilości odpadów z tworzyw sztucznych, które Amazon wypompowuje z miejsca na miejsce. Jego najnowszy raport dotyczący zrównoważonego rozwoju, który obejmuje rok 2022, nie zawiera podziału danych na kraje. Nie uwzględnia również wszystkich odpadów plastikowych powstałych w wyniku zamówień realizowanych przez sprzedawców zewnętrznych. Dlatego też Oceana w celu przeprowadzenia analizy oparła się na danych rynkowych dostarczonych przez firmy Mordor Intelligence i Euromonitor, a następnie wprowadziła korekty w oparciu o publiczne oświadczenia Amazona dotyczące nowych środków mających na celu zmniejszenie ilości odpadów.

Reklama

W e-mailu do Krawędźwiceprezes Amazon ds. mechatroniki i zrównoważonych opakowań, Pat Lindner, nazwał analizę Oceany „wprowadzającym w błąd raportem zawierającym przesadne i niedokładne informacje na temat naszych opakowań plastikowych” i wskazał na „wieloletnie wysiłki firmy mające na celu wyeliminowanie plastikowych opakowań dostawczych z naszych zautomatyzowanych centrów realizacji zamówień w USA. ”

Torby z folii plastikowej używane do pakowania na ogół nie są akceptowane w programach recyklingu przy krawężniku. Ponieważ ten rodzaj plastiku trudniej jest ponownie przerobić niż butelki, konsumenci, którzy chcą uniknąć składowania go na wysypiskach i spalarniach, będą musieli zabrać go do wyznaczone miejsca zrzutu w Stanach Zjednoczonych.

Wydawało się, że w lipcu ubiegłego roku Amazon wydał ok niejasne zobowiązanie całkowicie porzucić część kultowych plastikowych opakowań. „Wycofujemy wyściełane torby zawierające tworzywa sztuczne na rzecz alternatyw nadających się do recyklingu” – podała firma w swoim ówczesnym raporcie dotyczącym zrównoważonego rozwoju. Nie określił jednak terminu, kiedy to nastąpi.

Oceana chce, aby firma wycofywała opakowania plastikowe ze swojej siedziby w USA. Wzywa także Amazon do zmniejszenia całkowitej ilości wykorzystywanych opakowań plastikowych o co najmniej jedną trzecią do końca dekady.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Nowy wiedźmer na Netflix, Flow i każdy film nowy w przesyłaniu strumieniowym

Każdego tygodnia na Polygon dopełniamy najbardziej znaczące nowe wydania strumieniowe i VOD, podkreślając największe i najlepsze nowe filmy, które można oglądać w domu.W...

Zarząd Openai „jednogłośnie odrzuca ofertę Elona Muska na zakup firmy

Rada Dyrektorów Openai odpowiedział na Elon Musk ma na celu zakup firmy. W Oświadczenie o xPrzewodniczący Openai, Bret Taylor, powiedział: „Openai nie jest...

Ziemia Mapa Mapa skarbów Aegis Lokalizacja i rozwiązanie w Avowed

Ziemska Aegis to trudna mapa do wyśledzenia Notoryczny'S Szmaragdowe schody region. Jest schowany w trudnym do znalezienia dom, a znalezienie samego skarbu wiąże...
Advertisment