Amazon rozwija program grywalizacji, który zachęca pracowników magazynów do cięższej pracy


Amazon rozwija istniejący program, który gamifikuje pracę magazynu, aby zachęcić pracowników centrum logistycznego do poprawy ich wydajności i konkurowania z innymi o cyfrowe nagrody, takie jak wirtualne zwierzęta, zgodnie z nowy raport z Informacja. Program nazywa się FC Games i zawiera aż sześć mini-gier zręcznościowych, w które można grać jedynie wykonując zadania magazynowe na stanowisku pracy.

To było znany od co najmniej 2019 roku że Amazon wykorzystuje grywalizację w postaci gier na stacje robocze, aby zachęcić pracowników do poprawy produktywności, ale Informacja donosi, że Amazon rozszerza obecnie te metody na magazyny w co najmniej 20 stanach w całym kraju. Wiele gier ma tendencję do prostego wirtualnego przedstawienia tego, jak szybko pracownik wykonuje zadanie. Jeden, zwany MissionRacer, przesuwa samochód po torze, podczas gdy pracownik zbierający sortuje produkty do odpowiednich skrzynek, zgodnie z raportem The Washington Post wtedy.

„Pracownicy powiedzieli nam, że podoba im się możliwość dołączenia do tych gier na stacjach roboczych i cieszymy się, że możemy przyjąć ich opinie i rozszerzyć program na jeszcze więcej budynków w całej naszej sieci” – mówi Kent Hollenbeck, rzecznik Amazon Informacja. „Nawet po rozszerzeniu program pozostaje całkowicie opcjonalny dla pracowników; mogą włączać się i wyłączać z różnych gier w zależności od swoich preferencji, mogą grać anonimowo lub w ogóle nie grać – wybór należy do nich ”.

Niektórzy pracownicy cytowani w raporcie twierdzą, że gry są popularne, ponieważ mogą pomóc zmniejszyć uciążliwość i powtarzalność prawie półdniowej zmiany magazynu. Inni obawiają się, że jest to jeden krok w kierunku jeszcze bardziej złowrogiego i dystopijnego systemu wskaźników zaprojektowanego do śledzenia pracowników i zachęcania ich do jak najcięższej i najszybszej pracy. (Obraz ludzi mierzony miernikami grywalizacji przywołuje niesławny odcinek pierwszego sezonu, „Piętnaście milionów zasług, ”Brytyjskiego programu science fiction Czarne lustro.)

Nagrody zdobyte za granie w gry na stacji roboczej można wymienić na wirtualne zwierzęta, w tym pingwiny i dinozaury, zgodnie z Informacja, chociaż nie jest jasne, że te zwierzęta mają jakąkolwiek wartość lub czy można je na cokolwiek zmienić. Inna mini-gra Amazona nazywa się Tamazilla, gra na popularnym cyfrowym produkcie dla zwierząt Bandai Tamagotchi, podczas gdy inne są bardziej konkurencyjne i osiągają wyniki pracowników w porównaniu z pracownikami w innych magazynach w całym kraju.

Tak jak The Washington Post zgłoszono w 2019 r., że niektórzy pracownicy wykorzystali wyniki FC Games, aby poprosić o więcej tak zwanych groszy łupów, zastrzeżonej waluty Amazon, którą można wymienić na towary firmowe, takie jak koszulki i butelki z wodą. Informacja Raport mówi również, że podczas pracowitych świątecznych szczytów pracownicy magazynu mogą wygrać drogie urządzenia elektroniczne, takie jak konsole do gier lub Apple Watch, dzięki dobrym wynikom.

Reklama

Jednak same gry nie mają na celu nagradzania pracowników wymiernymi, rzeczywistymi korzyściami, mówi raport, a zamiast tego są sposobem, w jaki Amazon może pomóc w mierzeniu i zwiększaniu produktywności, gdy praca w magazynie staje się coraz bardziej uciążliwa. Firma od lat zajmuje się automatyzacją wielu elementów pracy magazynu z wykorzystaniem robotyki. Ostatecznym celem jest pozornie wyeliminowanie najbardziej powtarzalnych i niebezpiecznych zawodów. Jednak rezultatem tego hybrydowego miejsca pracy w międzyczasie jest to, że ludzie są do tego zmuszani bardziej wyspecjalizowane, często ról ról, które wymagają mniej ruchu i więcej powtórzeń z coraz większym naciskiem na wskaźniki mierzące wydajność pracy, tak jak mierzy się efektywność robota.

W wielu przypadkach roboty pobierają przedmioty i przynoszą je ludziom w celu sortowania, a Amazon nie stroni od tego ambicje automatyzacji dużych obszarów pracy magazynu w przyszłości. Jednak magazyny Amazon z automatyzacją zostały pokazane w rzeczywistości mają wyższe wskaźniki obrażeń niż te, które całkowicie polegają na ludziach.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Mistrzowie College League of Legends i Valorant muszą zapłacić za swoje trofea

Przez ostatni rok studenci college'ów i gracze esportowi z Texas A&M University i St. Louis University żonglowali pracą szkolną i grami...

Dyrektor generalny Sonos przeprasza za katastrofalne wdrożenie nowej aplikacji

Wiemy, że zbyt wielu z Was doświadczyło poważnych problemów z naszą nową aplikacją, która została wprowadzona 7 maja, i chciałbym zacząć od osobistych...

Gra karciana Palii „Hot Pot” to rozrywka, która wywołała konflikt między graczami

Ostatnio w symulatorze życia super przytulnego pojawiła się dziwnie wroga strona Palia — i nie mówię o ukrytym karcianym dole pod...
Advertisment