Temat: Ważna wiadomość o Astro for Business
Szanowny kliencie Astro for Business,
W Amazon staramy się wymyślać nowe rozwiązania, takie jak Astro for Business, aby pomóc naszym klientom. Chociaż jesteśmy dumni z tego, co stworzyliśmy, podjęliśmy decyzję o zakończeniu wsparcia dla Astro for Business, aby skupić się na uczynieniu Astro najlepszym robotem do domu.
W nadchodzących tygodniach Amazon zwróci wszystkie zakupy urządzeń Astro for Business na oryginalną metodę płatności. Jeśli Twoja oryginalna metoda płatności nie jest już w aktach lub wygasła, wystawimy notę kredytową na Twoje konto Amazon równą kwocie, którą zapłaciłeś. Nie musisz podejmować żadnych dodatkowych kroków, aby otrzymać zwrot pieniędzy.
Dodamy również 300 USD do Twojego konta Amazon, aby pomóc w znalezieniu nowego rozwiązania dla Twojego miejsca pracy, a także automatycznie wyślemy Ci zaproszenie do programu Astro Day 1 Editions, jeśli chcesz kontynuować korzystanie z Astro w domu.
Co to dla Ciebie oznacza:
25 września Twoje urządzenie Astro for Business przestanie działać, a Twoje dane osobowe zostaną usunięte z urządzenia. Wszystkie nagrania patrolowe lub dochodzeniowe nagrane przez Astro będą nadal dostępne w aplikacji Ring, dopóki nie wygaśnie czas przechowywania nagrań wideo lub nie zakończy się subskrypcja Ring Protect.
Zachęcamy do recyklingu urządzenia Astro for Business i akcesoriów za pośrednictwem programu Amazon Recycling Program — Amazon pokrywa koszty związane z wysyłką i recyklingiem urządzeń i akcesoriów. Więcej informacji o programie Amazon Recycling Program i bezpłatna etykieta wysyłkowa znajdują się po kliknięciu łącza: https://amazonrecycling-us.re-teck.com/recycling/home.
Jeśli jesteś subskrybentem Astro Secure:
25 września zakończymy świadczenie Astro Secure, a korzyści z subskrypcji automatycznie się zakończą. Nie będziesz już obciążany żadnymi opłatami za subskrypcję Astro Secure począwszy od 3 lipca, a w ciągu najbliższych dni otrzymasz zwrot pieniędzy za wszelkie niewykorzystane, przedpłacone opłaty za subskrypcję na metodę płatności powiązaną z Twoim kontem Ring.
Jeśli masz jakieś pytania, skontaktuj się z obsługą klienta, aby uzyskać dodatkowe informacje. Dziękujemy za bycie klientem Amazon.
Z poważaniem,
Zespół Astro for Business