Amazon Music jest dziś dostępny z rozszerzeniem do tego, co jest dostępne w aplikacji, a zarówno artyści, jak i fani będą podekscytowani zmianą. Winyl, ekskluzywne gadżety i nie tylko są teraz zintegrowane bezpośrednio z aplikacją Amazon Music, a pierwsi artyści wskakują na pokład, w tym Billie Eilish, Weezer, Metallica, Queen, Selena Gomez i Lady Gaga. Przejście od Amazona to konkurencja Apple Music a Spotify nadal się nagrzewa.
Amazon ogłosił tę wiadomość w informacja prasowa dzisiaj to gadżety artystów są już dostępne dla klientów z USA w aplikacji Amazon Music i online.
Gadżety artystów będą teraz pojawiać się w aplikacji Amazon Music na stronach uczestniczących wykonawców, obok ich piosenek, albumów, transmisji na żywo i teledysków. Dzięki bezproblemowemu łączeniu w aplikacji produktów artysty i muzyki fani w USA mogą teraz łatwo kupować asortyment obejmujący różne gatunki, z których większość jest dostępna z wysyłką Prime dla członków Prime, od artystów, w tym Billie Eilish, Jack Harlow, King Princess, Lady Gaga, i Gucci Mane podczas słuchania ulubionej muzyki bez przerwy.
Jak można się spodziewać, plik merch zawiera wszystkie tradycyjne opcje, takie jak koszulki, bluzy z kapturem, kombinezony itp., a Amazon Music ma również sekcje na akcesoria do smartfonów, płyty CD i winyle, Ekskluzywne produkty Amazon, gadżety według epoki, gatunku i polecanych artystów.
Aby kontynuować wprowadzanie nowego towaru w aplikacji i Sklep Amazon Music, firma nawiązała współpracę z Seleną Gomez i Weezer przy tworzeniu nowych ekskluzywnych produktów. Inni artyści oferujący ekskluzywne tytuły to Gwen Stefani, Metallica, Queen, Naija, Pentatonix, Florida Georgia Line, Queen i wielu innych.
Powinno to być popularne zarówno dla artystów, jak i fanów, ponieważ Amazon umożliwił bezproblemowe przeglądanie i kupowanie towarów podczas słuchania muzyki. Spotify wcześniej umożliwiło artystom sprzedaż towarów w swojej aplikacji, ale Amazon ma oczywiście przewagę dzięki swojej sprawności detalicznej i ponad 100 milionom subskrybentów Prime, którzy otrzymują bezpłatną wysyłkę.
Amazon Music Unlimited, konkurent dla Apple Music i Spotify Premium 10 $ / miesiąc lub 8 $ / miesiąc dla subskrybentów Prime.
9to5Mac’s Take
Apple Music bez wątpienia zwrócił uwagę na ruchy Amazon i Spotify. Wszystkie główne usługi strumieniowego przesyłania muzyki ostatnio skupiły się na ulepszaniu zarówno zasobów wykonawców, jak i funkcji użytkowników, co jest kluczem do rozwoju / ewolucji.
Rozsądnie byłoby zbudować integrację produktów w aplikacji Apple Music wcześniej niż później. Myślę, że Apple może zaoferować naprawdę atrakcyjne wrażenia między swoim dopracowanym oprogramowaniem a Apple Pay.
Apple ma również świetną okazję do umieszczenia towarów w aplikacji Apple TV lub wraz z oryginalnymi treściami. Na przykład hit show Ted Lasso widział ograniczoną liczbę ekskluzywnych towarów, które zostały przekazane prasie rozrywkowej. A teraz jest praca nad udostępnieniem koszulek przed drugim sezonem serialu.
FTC: Używamy automatycznych linków partnerskich przynoszących dochód. Jeszcze.
Sprawdź 9to5Mac na YouTube, aby uzyskać więcej wiadomości Apple: