Amazon „likwiduje” niektóre swoje programy DEI


Zbliżając się do końca roku, chcę przedstawić kolejne aktualne informacje na temat pracy, którą wykonaliśmy w zakresie reprezentacji i włączania.

Jako duża, globalna firma działająca w różnych krajach i branżach, obsługujemy setki milionów klientów z różnych środowisk i zróżnicowanych społeczności na całym świecie. Aby skutecznie im służyć, potrzebujemy milionów pracowników i partnerów, którzy odzwierciedlają naszych klientów i społeczności. Staramy się być reprezentatywni dla tych klientów i budować kulturę włączającą dla wszystkich.

W ciągu ostatnich kilku lat przyjęliśmy nowe podejście, przeglądając setki programów w całej firmie, wykorzystując naukę do oceny ich skuteczności, wpływu i zwrotu z inwestycji – identyfikując te, które naszym zdaniem powinny być kontynuowane. Każdy z nich dotyczy konkretnej rozbieżności i ma zakończyć się, gdy rozbieżność ta zostanie wyeliminowana. Równolegle pracowaliśmy nad zjednoczeniem grup pracowników pod jednym parasolem i stworzeniem programów otwartych dla wszystkich. Zamiast kazać indywidualnym grupom tworzyć programy, skupiamy się na programach o sprawdzonych wynikach, a naszym celem jest także wspieranie bardziej prawdziwie włączającej kultury. Więcej na ten temat przeczytasz na naszym Razem na stronie Amazon od A do Z.

To podejście – w którym odchodzimy od programów oddzielonych od naszych istniejących procesów i zamiast tego integrujemy naszą pracę z istniejącymi procesami, tak aby stały się trwałe – polega na ewolucji w kierunku „wbudowanych” i „urodzonych włączających”, a nie „przykręconych”. ” W ramach tej ewolucji likwidujemy przestarzałe programy i materiały, a naszym celem jest ukończenie tego do końca 2024 r. Wiemy też, że zawsze znajdą się osoby lub zespoły, które nadal będą robić rzeczy w dobrych intencjach, które nie są zgodne z naszym podejściem obejmującym całą firmę i nie zawsze możemy je zauważyć od razu. Ale będziemy się tego trzymać.

Będziemy nadal udostępniać bieżące aktualizacje i doceniamy Twoją ciężką pracę w napędzaniu tego postępu. Wierzymy, że jest to ważna praca, dlatego będziemy nadal inwestować w programy, które pomogą nam odzwierciedlić tych odbiorców, pomóc pracownikom w rozwoju, prosperowaniu i nawiązywaniu kontaktów, a także nadal skupiamy się na zapewnianiu włączających doświadczeń klientom, pracownikom i społecznościom na całym świecie.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Alarmo Nintendo będzie dostępne dla wszystkich już od marca

Kolejny dzień, kolejne ogłoszenie Nintendo, którego nie ma następny Switch. Dziś firma ujawniła, że ​​jej budzik, Alarmbędzie dostępny u wybranych sprzedawców detalicznych od...

Shokz prezentuje słuchawki douszne OpenFit 2 na targach CES 2025

Shokz zaprezentował swój nowy model OpenFit 2 podczas zeszłotygodniowej imprezy handlowej CES — oczywiście te otwarte słuchawki douszne drugiej generacji są następcami oryginalnego...

Sezon 2 Severance, XO Netflix, Kitty i więcej nowych programów telewizyjnych w tym tygodniu

To teraz zastój nowego roku; mamy już za sobą ten garb, ekscytujące momenty i wracamy do rytmu (aczkolwiek w Stanach z myślą o...
Advertisment