W piątkowym późnym e-mailu dyrektor generalna X Linda Yaccarino ogłosiła uruchomienie nowej funkcji „zakładki wideo” (przypominającej niekończące się przewijanie w stylu TikToka, według źródła w X) oraz ekskluzywnego reality show X o nazwie Poza sezonemz udziałem gwiazdy piłki nożnej Midge Purce i wyprodukowany przez inwestora Alexisa Ohaniana.
To ogłoszenie pojawia się wkrótce po spotkanie X partnerów i klientów w biurze w Nowym Jorku we wtorek, podczas gdy Yaccarino stara się utrzymać reklamodawców i twórców treści — obie strony są niezbędne dla platformy, ale stopniowo uciekają z powodu zachowania ich właściciela, Elona Muska.
Yaccarino dodał, że Purce i Ohanian przyjechali do biura, aby opowiedzieć więcej o nadchodzącej premierze Poza sezonem — który jest ustawiony na przejdź na żywo 18 października. X zawarło umowy na treści z twórcami takimi jak MrBeast i celebrytami, takimi jak Don Lemon. Ich celem jest wzmocnienie pozycji firmy na rynku wideo i rzucenie wyzwania YouTube’owi jako platformie do hostowania filmów.
Poza sezonem jest produkowany we współpracy z producentem reality TV Alexem Baskinem (który wyprodukował „Vanderpump Rules”) i Box to Box Films („Drive to Survive”), a także z Ohanianem, według Variety. Program koncentruje się na 11 piłkarkach ligi kobiecej w okresie poza sezonem, mieszkających razem przez dwa tygodnie w Miami, oferując „nieocenzurowany dostęp do ich osobistych historii, relacji interpersonalnych i podróży na boisku”.
W wiadomości e-mail od Yaccarino stwierdzono również, że na platformie wkrótce pojawią się ekskluzywne nowe treści i udoskonalenia w zakresie bezpieczeństwa, a także aplikacja X TV (o której wspominałem). wcześniej informowano, że prace trwają).