Aktualizacja Helldivers 2 podnosi maksymalny poziom i dodaje zagrożenia planetarne


Jakby w nagrodę za graczy zwycięską próbę wyzwolenia Malevelon Creek od Automatons w poniedziałek Arrowhead Game Studios wypuściło dość znaczącą łatkę Helldivers 2 we wtorek rano ze znacznie podwyższonym limitem poziomu, nowymi zagrożeniami planetarnymi i pewnymi znaczącymi ogólnymi zmianami w równowadze.

Łatka 01.000.200dostępna teraz na PlayStation 5 i Steam, podnosi maksymalny poziom z 50 do 150 oraz dodaje zamiecie i burze piaskowe do listy niebezpieczeństw planetarnych, na jakie mogą natrafić Helldivers walczący w imię zarządzanej demokracji.

Potencjalnie bardziej interesująca dla wielu graczy jest lista zmian balansu. Wydaje się, że większość – ale nie wszystkie – zmian ma na celu ułatwienie życia. Poniżej możesz przeczytać pełne informacje o łatce, ale w skrócie: misje Odzyskania Niezbędnego Personelu zostały ułatwione; Misje zniszczenia bunkrów dowodzenia zostały utrudnione; Efekt działania modyfikatorów operacji zwiększających czasy odnowienia został zmniejszony o połowę (bardzo przydatne wzmocnienie dla wszystkich graczy); a ciężki i średni pancerz Helldivers stał się bardziej skuteczny.

Wśród zmian w balansie broni karabin przeciwpancerny, niszczyciel zapalający i dominator mają zwiększone obrażenia, podczas gdy Slugger został osłabiony. Osłabiono także różne typy wrogów, w szczególności Szarżującego, Żółciowego i Karmiącego Spewera, ale potężny Żółci Tytan jest teraz odporny na ogłuszenia.

Wprowadzono także kilka poprawek, w tym irytujący błąd PS5, który resetował ustawienia zapisu po ponownym uruchomieniu gry.

Poniżej znajdziesz pełne informacje o łatce.

Reklama

Informacje o aktualizacji Helldivers 2 o numerze 01.000.200

Rozgrywka

Dodatki dotyczące zagrożenia planetarnego

Zwiększony limit poziomu

  • Zwiększono maksymalny poziom z 50 do 150

Balansowy

Misje

Odzyskaj niezbędny personel

  • Przesunięto punkty odrodzenia wroga dalej od celu, aby dać graczom większą szansę na obronę lokalizacji.
  • Do ukończenia misji na wyższym poziomie trudności potrzeba mniej cywilów.

Zniszcz bunkry dowodzenia

  • Teraz ma więcej obiektywnych lokalizacji, misja była wcześniej zbyt łatwa w porównaniu do innych misji.
  • Może teraz pojawiać się w operacjach od poziomu trudności 5.

Modyfikatory operacji

  • Zmniejszono o połowę negatywny efekt modyfikatorów operacji, które zwiększają czas odnowienia podstępu lub czas wezwania.

Broń główna, dodatkowa i pomocnicza

  • Arc Thrower: naprawiono niespójności w ładowaniu; ładowanie strzału będzie teraz zawsze trwało 1 s.
  • Arc Thrower: zmniejszono odległość z 50 m do 35 m.
  • Arc Thrower: zwiększona siła oszołomienia.
  • Pies Strażniczy: teraz przywraca pełną amunicję ze skrzynek z zaopatrzeniem.
  • Karabin przeciwpancerny: obrażenia zwiększone o 30%.
  • Breaker Incendiary: obrażenia na pocisk zwiększone z 15 do 20 na pocisk.
  • Obrażenia od ognia na tik zwiększone o 50% (ze wszystkich źródeł).
  • Liberator Penetrator: ma teraz pełny tryb automatyczny.
  • Dominator: zwiększono obrażenia z 200 do 300.
  • Dominator: zwiększone oszołomienie.
  • Diligence Counter Sniper: zwiększona penetracja pancerza z lekkiego do średniego.
  • Slugger: zmniejszone oszołomienie.
  • Slugger: zmniejszono obrażenia z 280 do 250.
  • Slugger: zmniejszona siła niszcząca.
  • Slugger: naprawiono znacznik penetracji pancerza w menu.
  • Slugger, Liberator Concussive, Senator: naprawiono nieprawidłowe znaczniki penetracji pancerza w menu.
  • Karabin bezodrzutowy: zwiększono liczbę rakiet przywracanych ze skrzynek z zaopatrzeniem z 2 do 3.
  • Włócznia: zwiększono liczbę pocisków przywracanych ze skrzynek z zaopatrzeniem z 1 do 2.
  • Ciężki karabin maszynowy: tryb najwyższej szybkostrzelności zmniejszony z 1200 obr./min do bardziej umiarkowanych 950.

Podstępy

  • Egzoszkielet Patriota: rakiety będą teraz penetrować pancerz tylko przy bezpośrednim trafieniu.

Wrogowie

Wprowadzono poprawki równoważące

  • Zwykły atak wręcz Szarżowników zadaje teraz mniej obrażeń Egzokombinezonom.
  • Bile Spewer i Nursing Spewer zadają mniejsze obrażenia swoimi wymiotami.
  • Żółci Tytana nie można już ogłuszyć.
  • Shriekery nie powodują już naruszeń błędów.
  • Shriekery uderzające cię, gdy są martwe, zadają teraz znacznie mniejsze obrażenia.

Helldiver

Wprowadzono poprawki równoważące

  • Ciężki i średni pancerz chroni lepiej, a teraz otrzymujesz około 10% mniej obrażeń niż wcześniej, gdy nosisz ciężki i około 5% mniej, gdy nosisz średni pancerz. Umocniony komandos i lekki pancerz pozostają niezmienione.

Poprawki

  • Naprawiono błąd powodujący resetowanie ustawień zapisu na PS5 po ponownym uruchomieniu gry, powodując resetowanie takich rzeczy, jak ustawienia wyposażenia i podpowiedzi.
  • Wrogowie teraz prawidłowo celują w egzoszkielety. Wcześniej wielu wrogów skutecznie ignorowało egzoszkielety, jeśli dostępny był dla nich piechota piekielnego nurka.
  • Naprawiono możliwość strzelania przez egzoszkielety podczas otwierania minimapy.
  • Zarówno Helldiver, jak i Exosuit miały błąd, który powodował, że czasami wielokrotnie otrzymywały obrażenia od eksplozji, przez co rzeczy takie jak rakiety automatyczne były zbyt zabójcze. Zostało to już naprawione.
  • Konstelacje wrogich automatów, które wolały odradzać więcej niektórych typów Devastatorów, nie działały i teraz działają tak, jak powinny. Oznacza to, że czasami grając przeciwko Automatom, zamiast innych typów wrogów, będziesz musiał stawić czoła większej liczbie Devastatorów.
  • Udoskonaliliśmy system zapobiegający sterowaniu Hellpodem w pobliżu dużych lub ważnych obiektów.
  • Rozwiązaliśmy problemy, w których efektywny obszar wokół obiektów był znacznie większy niż zamierzono.
  • Zmniejszyliśmy liczbę obiektów uniemożliwiających sterowanie hellpodem.
  • Uwaga: ten system ma na celu zapobieganie blokadom, w wyniku których gracze mogą upaść w ważnych punktach interakcji lub wpaść w niezamierzone miejsca. Będziemy nadal monitorować stan systemu po aktualizacji, aby sprawdzić, czy konieczne są dodatkowe poprawki.
  • Naprawiono przypadki, w których grunt pod niektórymi zasobami mógł zostać zbombardowany, powodując ich unoszenie się.

Zmiany Tarczy Balistycznej

  • Rozmiar siatki kolizyjnej został nieznacznie zwiększony, aby zapewnić większą wybaczalność
  • Zmieniono pozy tarczy, tak aby mniejsza część piekielnego nurka była odsłonięta
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego części Helldivera stawały się podatne na ataki podczas używania tarczy w pierwszej osobie

Znane problemy

  • Są to problemy, które albo zostały wprowadzone przez tę łatkę i nad którymi trwają prace, albo pochodzą z poprzedniej wersji i nie zostały jeszcze naprawione.
  • Gra może się zawiesić podczas podnoszenia śnieżki lub odrzucania granatu

Różne problemy związane z zaproszeniami znajomych i grą międzyplatformową

  • Zaproszenia znajomych z różnych platform mogą nie pojawiać się na karcie Zaproszenia do znajomych.
  • Gracze nie mogą usuwać znajomych z innych graczy zaprzyjaźnionych za pomocą kodu znajomego.
  • Gracze nie mogą odblokować graczy, którzy nie byli wcześniej na ich liście znajomych.
  • Gracze nie mogą zaprzyjaźniać się z graczami, których nazwa Steam jest krótsza niż 3 znaki
  • Statystyki broni wybuchowej obejmują tylko obrażenia od bezpośredniego trafienia, ale nie obrażenia od wybuchów.
  • Eksplozje nie łamią twoich kończyn (z wyjątkiem sytuacji, gdy wlecisz w skałę).
  • Wyzwolenie planety osiąga 100% na koniec każdej misji Obrony.
  • Utonięcie w głębokiej wodzie z wyposażonym Wzmacniaczem Witalności powoduje, że Helldiver jest załamany.
  • Promień fortelu może przyczepić się do wroga, ale zostanie rozmieszczony w pierwotnym miejscu.
  • Niektóre dostosowania gracza (takie jak tytuł lub typ ciała) mogą zostać zresetowane po ponownym uruchomieniu gry.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Które samochody obsługują kluczyk samochodowy w Apple Wallet?

Na WWDC w 2020 r. Apple ogłosiło nowa funkcja kluczyka samochodowego, która umożliwia kontrolowanie samochodu za pomocą aplikacji Portfel na iPhonie lub zegarku...

Funkcje Galaxy AI będą dostępne w telefonach Samsung ostatniej generacji – w tym w serii S21

Według nich Samsung planuje w przyszłym miesiącu udostępnić wybrane funkcje Galaxy AI kilku starszym flagowym telefonom i tabletom za pośrednictwem aktualizacji One UI...

Apple opowiada się za sprzedażą komputerów Mac wyposażonych jedynie w 8 GB pamięci RAM

Wraz z premierą MacBooka Pro M3 w zeszłym roku wielu recenzentów i klientów skrytykował firmę za w dalszym ciągu sprzedaż komputerów klasy premium...
Advertisment